در یک تیزر رسمی جدید به قابلیت‌های گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ اشاره شد

در یک تیزر رسمی جدید به قابلیت‌های گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ اشاره شد
  • 1395/10/24
  • مقدم
  • 0

شرکت ال‌جی، به‌تازگی یک تیزر رسمی ویدیویی منتشر کرده است که تعدادی از قابلیت‌های گوشی پرچم‌دار جدید این سازنده را با نام ال‌جی جی ۶ نشان می‌دهد. با توجه به تیزر رسمی ارائه شده، به‌نظر می‌رسد که شایعات منتشرشده پیشین در رابطه با مشخصات‌فنی گوشی ال‌جی جی ۶ صحت داشته باشد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب همراه گویا آی‌تی باشید.

در ویدیوی جدید شرکت ال‌جی، این سازنده به “لیست درخواست‌های کاربران از یک گوشی‌هوشمند ایده‌آل” اشاره می‌کند که بدین معنی است این قابلیت‌ها در گوشی پرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی با نام ال‌جی جی ۶ خواهد بود.

درخواست‌های متفاوتی می‎تواند توسط کاربران مطرح شود زیرا هر انتظارات هر شخص از یک گوشی‌هوشمند ایده‌آل با دیگری متفاوت است. در در این ویدیوی ۴۵ ثانیه‌ای، شرکت ال‌جی به قابلیت‌های مختلفی از گوشی‌هوشمند خود اشاره می‌کند که برای مثال، می‌توان به صفحه‌نمایش بزرگ آن اشاره کرد؛ با این‌حال، صفحه‌نمایش به قدری بزرگ نیست که استفاده از آن با یک دست غیرممکن باشد.

ال‌جی جی ۶

هم‌چنین در این ویدیو، کاربران اعلام می‌کنند که یک گوشی‌هوشمند ایده‌آل، محصولی است که بتوان به کمک آن با یک دست به دیگران پیام داد. تعداد دیگری از کاربران نیز مدعی شده‌اند که یک گوشی‌هوشمند مناسب، محصولی است که ضدآب باشد؛ مانند گوشی‌های سری گلکسی اس سامسونگ یا گوشی‌هوشمند آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس.

علاوه‌براین، در این ویدیو اشاره می‌شود که دوربین گوشی‌هوشمند جدید شرکت ال‌جی عملکرد بسیار خوبی در ثبت جزئیات تصاویر دارد و به همین جهت، احتمالاً ال‌جی جی ۶ به عنوان یک گوشی‌هوشمند مدعی در زمینه عکاسی معرفی خواهد شد. براساس گمانه‌زنی‌ها، ال‌جی جی ۶ همانند ال‌جی جی ۵ به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود و احتمالاً شرکت ال‌جی از دو دوربین مشابه با گوشی ال‌جی وی ۲۰ در ال‌جی جی ۶ استفاده می‌کند.

در نهایت، شرکت ال‌جی اشاره کرده است که گوشی پرچم‌دار جدید این شرکت در ماه فوریه سال جاری میلادی به صورت رسمی معرفی خواهد شد. براساس شایعات، گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ برخلاف ال‌جی جی ۵ از طراحی ماژولار استفاده نمی‌کند و به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی مجهز خواهد بود. هم‌چنین، شرکت سازنده برای این گوشی، شش گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته است.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *