تصویر فاش‌شده از کیس گوشی ال‌جی جی ۶ دوربین دوگانه آن‌را نشان می‌دهد

تصویر فاش‌شده از کیس گوشی ال‌جی جی ۶ دوربین دوگانه آن‌را نشان می‌دهد
  • 1395/10/14
  • مقدم
  • 0

شرکت ال‌جی تا پیش از سه ماهه اول سال جاری میلادی، از گوشی‌ پرچم‌دار جدید خود با نام ال‌جی جی ۶ رونمایی خواهد کرد و برخلاف مدل قبلی که از طراحی نیمه ماژولار استفاده می‌کند، نسخه جدید گوشی پرچم‌دار ال‌جی از سری “جی” ماژولار نخواهد بود. به‌تازگی، تصویر جدیدی از کیس گوشی ال‌جی جی ۶ منتشر شده است که بخشی از طراحی و دوربین دوگانه آن‌را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

تصویر تازه منتشرشده با آنچه که در رندرهای قبلی ال‌جی جی ۶ دیده بودیم، چندان متفاوت نیست و به همین جهت، باید گفت که گوشی پرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی با طراحی نزدیک به گوشی ال‌جی جی ۵ همراه شده است و در برخی از موارد، طراحی بسیار نزدیکی به ال‌جی وی ۲۰ پیدا می‌کند.

علاوه‌بر دوربین دوگانه که در پشت گوشی جای گرفته است، یک فلاش LED دوگانه نیز وجود دارد که در بین دو سنسور دوربین مشاهده می‌شود و حسگر اثرانگشت همانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند اندرویدی، در زیر دوربین دوگانه جلب‌توجه می‌کند. البته، باید توجه داشته باشید که نحوه قرارگیری سنسورهای دوربین به صورت افقی است.

گوشی ال‌جی جی ۶ احتمالاً به بدنه ضدآب مجهز خواهد بود

ال‌جی جی 6

شرکت ال‌جی سابقه چندان خوبی در حفظ ویژگی‌هایی که محصولات این شرکت را از گوشی‌های هوشمند سازندگان دیگر متمایز می‌کند؛ ندارد و برای مثال، می‌توان به حذف دکمه‌های فیزیکی از بدنه پشتی و انتقال آن‌ها به لبه‌ها در گوشی ال‌جی جی ۵ اشاره کرد. به همین جهت، سخت است که بگوییم ال‌جی جی ۶ از طراحی نیمه ماژولار استفاده می‌کند.

 با این‌حال، شایعات مختلف از عرضه گوشی پرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی با بدنه ضدآب حکایت داشته‌اند و به همین جهت، احتمالاً باید قابلیت‌های دوست‌داشتنی گوشی ال‌جی جی ۵ را همانند طراحی نیمه ماژولار و باتری قابل تعویض آن، به فراموشی سپرد زیرا ال‌جی جی ۶ از آن‌ها استفاده نمی‌کند.

علاوه‌براین، گوشی ال‌جی جی ۶ به عنوان اولین گوشی‌هوشمند با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ عرضه خواهد شد و عمر باتری بیشتری در مقایسه با نسل قبل دارد. از دیگر شایعات موجود در رابطه با گوشی پرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی، می‌توان به نمایشگر ۵٫۳ اینچی Quad HD آن با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل اشاره کرد. البته، شایعاتی نظیر استفاده از یک نمایشگر ۴K در این گوشی وجود دارد اما با توجه به اینکه استفاده از یک نمایشگر با رزولوشن ۴K در ماندگاری عمر باتری گوشی‌هوشمند جدید ال‌جی تاثیر منفی خواهد گذاشت؛ انتظار داریم که ال‌جی جی ۶ همانند نسل قبل با یک نمایشگر QHD همراه باشید.

شش گیگابایت حافظه رم، پنل شیشه‌ای سه‌بعدی در بدنه پشتی و یک پنل شیشه‌ای ۲٫۵ بعدی در جلوی گوشی، از دیگر مشخصاتی است که احتمالاً گوشی ال‌جی جی ۶ به آن‌ها مجهز شده.

براساس گمانه‌زنی‌ها، گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی جی ۶ در کنگره جهانی موبایل در اواخر ماه فوریه در شهر بارسلون رونمایی خواهد شد و انتظار می‌رود که چند هفته بعد در ماه مارس، عرضه رسمی آن شروع شود. با توجه به اینکه شرکت سامسونگ تا ماه آوریل از گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ به دلیل دشوارترشدن مراحل آزمایش گوشی‌های هوشمند این سازنده رونمایی نخواهد کرد، انتظار داریم که فروش ال‌جی جی ۶ در مقایسه با نسل قبل، بیشتر باشد و شرکت ال‎جی از این فاصله زمانی برای فروش قابل‌توجه گوشی هوشمند جدید خود استفاده نماید.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *