علت مشکلات فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ در اوایل بهمن ماه اعلام خواهد شد

علت مشکلات فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ در اوایل بهمن ماه اعلام خواهد شد
  • 1395/10/27
  • مقدم
  • 0

توقف فروش فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ و جمع‌آوری آن از بازار، وضعیت بسیاری بدی برای گوشی‌های هوشمند با برند “سامسونگ” به‌وجود آورده است. بااین‌حال، هنوز علت آتش گرفتن گلکسی نوت ۷ به طور رسمی اعلام نشده است. به‌تازگی، یک گزارش جدید منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت سامسونگ در ۲۳ ژانویه (دوشنبه، ۴ بهمن) علت مشکلات گلکسی نوت ۷ را به صورت عمومی اعلام خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

یک منبع به رویترز اعلام کرده است که شرکت سامسونگ در هفته آینده در روز دوشنبه، نتایج حاصل از بررسی‌ها و تحقیق‌های خود را پیرامون مشکلات فبلت گلکسی نوت ۷ به صورت رسمی منتشر می‌کند. در اوایل ماه جاری میلادی، شرکت سامسونگ اعلام کرد که علت آتش‌گرفتن گلکسی نوت ۷ را تا پایان ماه جاری میلادی ارائه می‌دهد و گزارش جدید، نشان می‌دهد که این سازنده کره‌ای، نتایج بررسی‌های خود را پیرامون فبلت پرچم‌دار گلکسی نوت ۷ درست یک روز پیش از ارائه گزارش‌ مالی مربوط به سه ماهه چهارم، منتشر خواهد کرد.

یک منبع ناشناس اعلام کرده است که “باتری” علت آتش‌گرفتن فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ بوده است. شرکت سامسونگ در هنگام بررسی‌ها و آزمایش‌های خود، توانست آتش‌گرفتن گلکسی نوت ۷ را بازسازی نماید و نتیجه حاصل از انجام این آزمایش‌ها، نشان می‌دهد که مشکلات مربوط به “باتری” باعث آتش‌گرفتن فبلت پرچم‌دار ۲۰۱۶ سامسونگ بوده است.

هیچ مشکلی مربوط به طراحی سخت‌افزاری در گلکسی نوت ۷ وجود ندارد

گلکسی نوت 7

در بررسی‌های صورت گرفته توسط سامسونگ، هیچ‌گونه مشکلات نرم‌افزاری یا مشکل سخت‌افزاری که از طراحی اشتباه فبلت گلکسی نوت ۷ نشأت بگیرد، وجود ندارد. پیش‌تر از این، گفته می‌شد شرکت سامسونگ به دلیل کاهش ضخامت فبلت رده‌بالای جدید خود، فضای بسیار کمی را به باتری اختصاص داده است و باتری پس از مدتی، باد کرده و منفجر می‌شود. هم‌چنین، برخی نیز مدعی بودند که فشار پردازشی بالا در فبلت جدید سامسونگ، علت آتش‌گرفتن آن بوده است. با این‌حال، گزارش جدید آن‌را رد می‌کند.

با اینکه هنوز علت مشکلات فبلت گلکسی نوت ۷ مشخص نشده است، برخی از شایعات نشان می‌دهد سامسونگ پروسه توسعه گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را به دلیل عدم تکرار مشکلات ایمنی، دشوارتر نموده تا از نتیجه نهایی اطمینان داشته باشد. علاوه‌براین، گفته می‌شود که ممکن است سامسونگ SDI باتری‌های گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ را تولید نماید. به هرحال، امیدواریم که در گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ این مشکلات وجود نداشته باشد.

شرکت سامسونگ در رابطه با جمع‌آوری فبلت گلکسی نوت ۷، اعلام کرده است که هنوز ۱۰۰ هزار واحد از این فبلت پرچم‌دار در اختیار کاربران در کره جنوبی قرار دارد و برای مجاب‌نمودن آن‌ها به تحویل این محصول، به‌تازگی شارژ باتری را با ارائه یک آپدیت به ۱۵ درصد محدود نگه داشته است. پیش‌تر نیز، استفاده از قابلیت‌های ارتباطی فبلت گلکسی نوت ۷ در استرالیا، کانادا و نیوزیلند غیرممکن شد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *