تبلت اندرویدی جدید نوکیا به یک نمایشگر ۱۸٫۴ اینچی مجهز شده است

تبلت اندرویدی جدید نوکیا به یک نمایشگر ۱۸٫۴ اینچی مجهز شده است
  • 1395/11/3
  • مقدم
  • 0

شرکت نوکیا به بازار گوشی‌های هوشمند بازگشته است و به همین جهت، بسیاری انتظار دارند که این سازنده فنلاندی تا پایان سال جاری میلادی، محصولات مختلفی را ارائه دهد. اگر شایعه تازه منتشرشده صحت داشته باشد، به‌نظر می‌رسد که شرکت نوکیا در حال توسعه یک تبلت اندرویدی جدید با نمایشگر ۱۸٫۴ اینچی است و این محصول، به‌تازگی در آزمون GFXBench رویت شده است. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

بنابر اطلاعات فاش‌شده، شرکت FIH Mobile به عنوان یکی از شرکت‌های تابع فاکس‌کان که مجوز استفاده از برند “نوکیا” را برای ارائه گوشی‌های هوشمند در اختیار دارد، یک تبلت ۱۸٫۴ اینچی اندرویدی را توسعه می‌دهد. با توجه به سیستم‌عامل شخصی‌سازی شده آن می‌توان با اطمینان گفت که تبلت ۱۸٫۴ اینچی FIH Mobile به عنوان یک تبلت اندرویدی با برند نوکیا به بازار عرضه خواهد شد.

در رابطه با مشخصات‌فنی تبلت جدید اندرویدی نوکیا، باید گفت که این محصول به یک نمایشگر ۱۸٫۴ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز خواهد بود و تراشه هشت هسته‌ای قدرت‌مند اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام به آن قدرت می‌دهد. برای مالتی‌تسکینگ نیز تنها چهار گیگابایت حافظه رم برای این تبلت در نظر گرفته شده است و با توجه به اطلاعات به‌دست‌ آمده، این تبلت ۱۸٫۴ اینچی از ۶۴ گیگابایت حافظه‌ داخلی استفاده می‌کند که ۵۲ گیگابایت تنها در دسترس کاربر قرار دارد.

تبلت ۱۸٫۴ اینچی نوکیا به دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده است و یک شاتر برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری کاربرد خواهد داشت. هم‌چنین، شاتر اصلی نیز می‌تواند با رزولوشن ۴K فیلم‌برداری نماید و به فلاش LED و فوکوس خودکار مجهز خواهد بود. هم‌چنین، این تبلت ۱۸٫۴ اینچی به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ عرضه می‌شود.

نوکیا

البته این تبلت ۱۸٫۴ اینچی، اولین تبلت اندرویدی با برند نوکیا نخواهد بود زیرا این سازنده فنلاندی در سال ۲۰۱۴ از یک تبلت ۷٫۹ اینچی مجهز به سیستم‌عامل اندروید لالی‌پاپ رونمایی کرد. تبلت اندرویدی نوکیا N1 برخلاف مدل جدیدتر که با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام ارائه خواهد شد، از یک تراشه اینتل Atom با چهار هسته پردازشی استفاده می‌کند و هم‌چنین با دو گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن ۱۰۸۰p و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی همراه شده است.

در حال‌حاضر، مشخص نیست که تبلت جدید نوکیا در کنگره جهانی موبایل معرفی خواهد شد یا خیر. با این‌حال، احتمال می‌دهیم که شرکت نوکیا از تبلت ۱۸٫۴ اینچی جدید خود به همراه یک گوشی ۱۵۰ دلاری و گوشی پرچم‌دار نوکیا P1 با سیستم‌عامل اندروید نوقا در MWC 2017 رونمایی کند.

گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که گوشی اندرویدی نوکیا E1 به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه با نمایشگر ۵٫۲ اینچی اچ‌دی و تراشه اسنپدراگون ۴۲۵ کوالکام ارائه خواهد شد. علاوه‌براین، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک شاتر ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر و ویدیوهای سلفی برای این گوشی خوش‌قیمت در نظر گرفته شده است.

در کنار این محصول، نوکیا P1 با یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی Quad HD در کنگره جهانی موبایل معرفی خواهد شد و تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام به آن قدرت می‌دهد. اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهد که مدل پایه گوشی اندرویدی نوکیا P1 با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی با قیمت ۸۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شود.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *