گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ به یک باتری با ظرفیت ۳۲۵۰ میلی‌آمپر مجهز خواهد بود

گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ به یک باتری با ظرفیت ۳۲۵۰ میلی‌آمپر مجهز خواهد بود
  • 1395/11/12
  • مقدم
  • 0

کنگره جهانی موبایل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادها برای رونمایی از گوشی پرچم‌دار جدید شرکت‌های سازنده موبایل، به‌زودی برگزار خواهد شد و شرکت سامسونگ تصمیمی برای رونمایی از گوشی پرچم‎دار جدید خود در اواخر ماه فوریه ندارد. به همین جهت، شایعات از رونمایی رسمی از گوشی گلکسی اس ۸ در ۲۹ مارس و عرضه آن در نیمه ماه آوریل حکایت می‌کند. براساس یک شایعه جدید، گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به یک باتری با ظرفیت بیشتر در مقایسه با گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۱۶ سامسونگ مجهز خواهد بود. همراه گویا آی‌تی باشید.

در طی چند روز گذشته، شایعات مختلفی در رابطه با گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ منتشر شده است و تقریباً تمامی مشخصات‌فنی گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را می‌دانیم. به‌تازگی، گمانه زنی‌هایی مبنی بر عرضه گوشی گلکسی اس ۸ با یک باتری ۳۲۵۰ میلی‌آمپری منتشر شده است و هم‌چنین، مشخص شده که گلکسی اس ۸ پلاس با یک باتری ۳۷۵۰ میلی‌آمپر بر ساعت ارائه خواهد شد.

با اینکه در شایعات گذشته به یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت و ۳۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت برای گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس اشاره شده بود، شایعات جدید از یک باتری با ظرفیت بالاتر برای گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ خبر می‌دهد. تغییر اندازه ظرفیت باتری‌ها در گوشی‌ گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، به گونه‌ای نیست که ضخامت گوشی تحت‌تاثیر قرار بگیرد.

براساس گمانه‌زنی‌ها، سامسونگ SDI توسعه باتری‌های گوشی پرچم‌دار اس ۸ و اس ۸ پلاس را برعهده گرفته است و سامسونگ، اطمینان داده که با دشوارتر نمودن مراحل آزمایش محصولات خود از تکرار فاجعه گلکسی نوت ۷ برای محصولات جدیدش جلوگیری می‌کند.

گلکسی اس 8

اگر شایعات پیشین صحت داشته باشد، گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ به یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی و گلکسی اس ۸ پلاس به یک نمایشگر ۶٫۲ اینچی Quad HD مجهز شده است (البته رزولوشن نمایشگر با رزولوشن عادی ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل تفاوت دارد). هم‌چنین، این سازنده در نظر دارد تا نسخه‌های مخصوص گلکسی اس ۸ را برای بازار آمریکا و چین با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام عرضه نماید و به همین جهت، ال‌جی جی ۶ به یک تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام مجهز شده است.

در کنار این موضوع، شایعات نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ حاشیه‌های اضافی اطراف صفحه‌نمایش را از گوشی پرچم‌دار جدید خود حذف کرده است و به همین جهت، حسگر اثرانگشت به پشت گوشی انتقال یافته. البته در برخی از شایعات گذشته، اشاره شده بود که سامسونگ به دنبال عرضه گلکسی اس ۸ با حسگر اثرانگشت ادغام شده با نمایشگر است. با این‌حال، تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که حسگر اثرانگشت در پشت گوشی و در کنار دوربین جای گرفته است.

در حاشیه بالای نمایشگر، شرکت سامسونگ از سنسور تشخیص عنبیه چشم استفاده کرده است که احتمالاً در تعدادی از گوشی‌های پرچم‌دار امسال به کار گرفته خواهد شد. البته محدودیت‌هایی برای حسگر تشخیص عنبیه وجود خواهد داشت ولی در حالت کلی، احتمالاً عملکرد این سنسور همانند حسگر تشخیص عنبیه به‌کار گرفته شده در گلکسی نوت ۷ قابل قبول خواهد بود.

شرکت سامسونگ در ۱۴ آوریل، گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را در بازار کره‌جنوبی عرضه خواهد کرد و تصمیم دارد تا گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود را در ۲۱ آوریل به صورت گسترده ارائه دهد. قیمت پایه گلکسی اس ۸ نزدیک به ۸۰۰ یورو خواهد بود و هم‌چنین، گلکسی اس ۸ پلاس با قیمتی نزدیک به ۹۰۰ یورو عرضه خواهد شد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *