تصاویر جدیدی از گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ فاش شد

تصاویر جدیدی از گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ فاش شد
  • 1395/12/17
  • مقدم
  • 0

شرکت سامسونگ به‌طور رسمی تایید کرده است که در ۲۹ مارس از گوشی پرچم‌دار جدید خود رونمایی خواهد کرد و همان‌طور که در شایعات گذشته آمده است، پیش‌فروش گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در ۱۰ آوریل آغاز خواهد شد. این گوشی در نهایت در ۲۱ آوریل به صورت گسترده به بازار عرضه می‌شود. پس از انتشار ویدیوی ۵ ثانیه‌ای از گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ، به‌تازگی تعدادی تصویر از گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس منتشر شده است که این مدل را نشان می‎دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

تصاویر تازه منتشر شده، پنل جلو و پشتی گوشی گلکسی اس ۸ را به همراه قابلیت نمایشگر همیشه فعال آن نشان می‌دهد. علاوه‌براین، در تعدادی از این تصاویر، دکمه‌های نرم‌افزاری گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ به نمایش گذاشته شده است. آن‌طور که از تصاویر منتشر شده به‌دست می‌آید، گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس مطابق با شایعات گذشته از یک دکمه فیزیکی اضافه در لبه سمت چپ استفاده می‌کند و بسیاری مدعی هستند که این دکمه برای فراخوانی دستیار صوتی مبتنی هوش مصنوعی بیکسبی در لبه گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ جای‌ گرفته است.

گلکسی اس ۸

باید اشاره کرد که دستیار صوتی بیکسبی به عنوان نسخه بهبودیافته S-Voice توسعه یافته است اما این دلیل نمی‌شود که قابلیت‌های دستیار صوتی محصولات جدید سامسونگ، کم‌تر از حد انتظار باشد. بیکسبی از هشت زبان مختلف در هنگام عرضه پشتیبانی خواهد کرد.

هم‌چنین، حسگر اثرانگشت نیز در بدنه پشتی در کنار دوربین قرار دارد و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون به همراه درگاه یواس‌بی Type-C در لبه پایین گوشی گلکسی اس ۸ جلب‌توجه می‌کند. حاشیه‌های باریک به همراه سنسور تشخیص عنبیه چشم از جمله دیگر قابلیت‌هایی است که در تصاویر جدید به آن اشاره شده.

گلکسی اس ۸

مطابق با شایعات، گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ در رنگ‌های مختلفی از جمله نقره‌ای و مشکی به بازار عرضه خواهد شد و البته در سال جاری میلادی، نباید منتظر عرضه نسخه فلت گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ باشید. تمامی مدل‌های عرضه شده از گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به نمایشگر لبه منحنی مجهز شده است و صفحه‌نمایش به دلیل استفاده از یک نمایشگر با نسبت ابعاد ۱۸٫۵ به ۹ در گوشی پرچم‎دار ۲۰۱۷ این سازنده در مقایسه با مدل‌های قبلی کشیده‌تر خواهد بود.

گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با چهار گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه خواهد شد و شرکت سامسونگ، تصمیمی برای عرضه آن‌ها با شش یا حتی هشت گیگابایت رم ندارد. با این‎حال، ممکن است شرکت سازنده، گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را با حافظه رم بیشتری در برخی از بازارهای آسیایی از جمله چین ارائه دهد.

گلکسی اس ۸

در نهایت، باید اشاره کرد که گوشی پرچم‎دار جدید سامسونگ در دو مدل به بازار عرضه خواهد شد؛ یک مدل به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز شده است و مدل دیگر با تراشه اگزینوس ۸۸۹۵ شرکت سازنده، ارائه می‌شود. یکی از دلایلی که برای تاخیر در عرضه گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس عنوان شده، عدم برابری نرخ تولید و تقاضا برای تراشه‌های مبتنی بر لیتوگرافی ۱۰ نانومتری بوده است. هرچند در برخی از گمانه‌زنی‌ها به دشوارترشدن مراحل تولید گوشی‌های جدید سامسونگ به منظور حفظ ایمنی آن‌ها به عنوان یکی از دلایل تاخیر در عرضه گوشی‎های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس اشاره شده است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *