راه اندازی سریع دوربین گلکسی اس ۸

راه اندازی سریع دوربین گلکسی اس ۸
  • 1396/2/11
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

در بسیاری از تلفن های هوشمند سامسونگ شما می توانید دوربین را به سرعت و فقط با دو بار فشردن متوالی دکمه home راه اندازی کنید. اما با توجه به عدم وجود دکمه فیزیکی home بر روی گلکسی اس ۸، چنین امکانی در این پرچمدار در دسترس نیست.

گویا آی تی-سامسونگ قابلیت راه اندازی سریع دوربین را در این گوشی به دکمه پاور مرتبط کرده است. با دو بار فشار متوالی این دکمه باید دوربین راه اندازی شود، اما متاسفانه به نظر می رسد این امکان در دسترس تمامی کاربران این اسمارت فون قرار ندارد.
به گفته کاربران قابلیت راه اندازی سریع دوربین بر روی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس با فشردن دکمه پاور در بیشتر کشورها در اختیار کاربران باشد. اما در گزارشی جدید منتشر شده است که در تمامی بازارهایی که تا کنون گلکسی اس ۸ در آنها عرضه شده این ویژگی در دسترس کاربران قرار ندارد.
بسیاری از شما ممکن است اطلاع داشته باشید که دستگاه های سامسونگ در بازارهای مختلف با تفاوت هایی در فریم ورک خود عرضه می شوند که در نتیجه بعضی از ویژگی ها را به یک بازار بخصوص محدود می کند. بنابراین اگر گزینه راه اندازی سریع دوربین در بازاری فعال نباشد احتمالا ریشه در تفاوت های نرم افزاری موجود دارد.
امیدواریم در آینده ای نزدیک، سامسونگ توضیحی قانع کننده برای این اقدام خود ارایه دهد. هنوز هم مشخص نیست که چرا سامسونگ تصمیم گرفته این قابلیت را در بعضی بازارها در سراسر جهان فعال نکند.
در غیر اینصورت هم امیدواریم سامسونگ با ارسال یک بروزرسانی این ویژگی را بر روی تمامی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس ها در سراسر جهان فعال کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *