چگونه در بازی Clash of clans نام قبیله را تغییر دهیم؟

چگونه در بازی Clash of clans نام قبیله را تغییر دهیم؟
  • 1396/3/1
  • زهرا معبودی
  • 2

بازی Clash of clans یک بازی پر طرفدار است که خیلی از کاربران ایرانی را درگیر خود کرده است. اما افرادی که درگیر این بازی بوده اند خوب می دانند که تنها یک بار به حالت معمولی می توانند نام کلن خود را تغییر دهند. بدین منظور نیاز به یک نام کاربری جدید است اما امروز ما در گویا آی تی ضمن اینکه به شما یاد می دهیم برای بار اول نام قبیله خود را تغییر دهید به شما کمک می کنیم که بارها و بارها نام قبیله تان را تغییر دهید بنابراین با ما همراه باشید

آموزش تغییر نام قبیله برای بار اول

برای اینکه نام قبیله را تغییر دهید وارد بازی شوید و از آن جا وارد گزینه تنظیمات بازی یا Settings شوید.

-change-clash-of-clans-name

در بخش تنظیمات Settings، باید به دنبال گزینه Change Name یا تغییر نام باشید. دقت داشته باشید که برای اینکه بتوانید در این مرحله برای اولین بار نام قبیله را تغییر دهید باید تاون هال شما ۵ باشد. در صورتی که این آیتم کمتر از ۵ باشد باید سعی کنید تا این رقم را به حد نصاب برسانید و بعد نسبت به Change Name اقدام کنید.

در این مرحله باید نام کاربری جدیدی که برای خود در نظر گرفته اید را بنویسید و برای ادامه Continue را بزنید.

بعد از این مشاهده می کنید که نام کاربری تان به سادگی تغییر کرده است.

شما به عنوان بازیکن این بازی، تنها یک بار قادر خواهید بود که نام قبیله تان را تغییر دهید اما برای اینکه برای بارهای متوالی این کار را انجام دهید باید ابتدا با سوپر سل تماس برقرار کنید. در ادامه این روش را هم به شما یاد می دهیم

آموزش تغییر نام قبیله برای بار دوم به بالا

فرض می کنیم که شما یک پار تاون هال تان به ۵ رسیده و توانسته اید یک بار، نام کلن خود را تغییر دهید، اما حالا به هر دلیلی می خواهید باز هم نام کلن خود را تغییر دهید بدین منظور باید برنامه را باز کرده و به مسیر Settings ~> Help and Support بروید.

در این صفحه یک آیکون Search وجود دارد. باید آن را لمس کنید و به محض باز شدن صفحه به انتهای صفحه بیایید و عبارت Contact Us را مد نظر قرار دهید. برای این منظور، باید در صفحه ایمیل درخواست خود را بنویسید:

متن نامه باید دقیقا به صورت زیر باشد. بعد از ارسال این نامه به سوپرسل شما یک نامه دریافت می کنید که در واقع این پاسخی خود کار است اما به مرور بعد از یکی دو روز سوپر سل با تغییر نام کلن شما، تغییراتی ایجاد می کند که اگر باز هم از نام کلن خود راضی نبودید می توانید با تکرار همین کار و ایمیل های متعدد کلن خود را تغییر دهید.

دقت کنید که برای هر بار در خواست باید منتظر نظر سوپر سل و تغییر نام باشید. اگر شما چند بار در خواست را ارسال کنید، در آن واحد یک بار نام تغییر خواهد کرد پس در این باره افراط نکنید تا اکانت تان هم بسته نشود.

در این باره تجربیات و دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و برای اطلاع علاقمندان این آموزش را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. اخه حرامزاده چرا اشتباه مینویسی مردم بیان اینجا الاف شن این تغییر نام خود اکانته نه قبیله فرقشونو نمیفهمی گوزو

    1. ای گل گفتی … این بی ناموس نمیدونم چی رو با چی قاطی کرده صدبار گفتم لاشی مادر…گ جنس از موتوری پارک نگیر برت نمیسازه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *