عرضه گوشی های جدید ال جی موسوم به G6 Pro و G6 Plus به زودی

عرضه گوشی های جدید ال جی موسوم به G6 Pro و G6 Plus به زودی
  • 1396/3/17
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

پرچمدار کمپانی ال‌جی در صنعت گوشی‌های تلفن همراه چند ماه پیش روانه بازار شد و اکنون ظاهرا این شرکت تصمیم دارد مدل‌های تازه‌ای از گوشی G6 را روانه بازار کند. بر اساس اطلاعاتی که از سوی نشریه‌ی کره‌ای Etnews منتشر شده، ال‌جی تصمیم دارد به زودی دو گوشی جدید به نام های G6 Plus و G6 Pro را به بازار وارد کند.

گویا آی تی – البته انتظار نداشته باشید که ال‌جی آغاز به بهره گیری از پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ برای مدل‌های جدید G6 نماید. قرار نیست پسوندهای Pro و Plus تغییرهای آنچنان زیادی را در این گوشی رقم بزنند. شواهد حاکی از آن است که G6 Plus حافظه‌ای ۱۲۸ گیگابایتی دارد و می‌تواند به صورت بی‌سیم شارژ شود. از سمت دیگر G6 Pro حافظه‌اش از مدل معمولی کمتر و ۳۲ گیگابایت است.
قرار است شاید تغییرات دیگری هم در این گوشی‌ها اعمال شوند که در حال حاضر از آن‌ها اطلاعی نداریم. ظاهرا گوشی G6 Plus قیمتی نزدیک به ۸۹۰ دلار و گوشی G6 Pro قیمتی حدود ۷۰۰ دلار دارد. مدل معمولی G6 دارای قیمتی در حدود ۸۰۰ دلار می باشد.
به نظر می‌رسد شرکت ال‌جی تصمیم دارد این برنامه را برای همه محصولات جدیدش در صنعت تلفن همراه به اجرا بگذارد. احتمالا به زودی گوشی LG V30 رونمایی خواهد شد که این مدل هم بر اساس شایعات، در پایان سال، مدل جدیدتری ارائه خواهد داد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *