چه ویژگی های LG G6 را به یک گوشی متفاوت تبدیل می کند؟

چه ویژگی های LG G6 را به یک گوشی متفاوت تبدیل می کند؟
  • 1396/3/29
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اندازه صفحه ‌نمایشگر گوشی‌های تلفن همراه از چند سال گذشته تاکنون برای کاربران به فاکتور انتخابی بسیار مهم تبدیل شده است؛ به این دلیل که ظرفیت‌های اینترنت و خود دستگاه های موبایل به اندازه ای بود که صفحه‌‌نمایش‌های کوچک قادر به برآورده کردن نیاز کاربران نبود.

گویا آی تی – با توجه به همین موضوع شرکت‌های سازنده تلفن همراه به سوی طراحی و تولید تبلت‌ها و در کنار آن البته مدل فبلت سوق داده شدند. از ایتدا مدل تبلت که مشخص بود چگونه باید طراحی شود. اما مدل فبلت‌ها دارای یک مشکل بنیادین بود. این دستگاه ها نه چندان بزرگ بودند که در هر دو دست کاربر جای بگیرد و نه چندان کوچک که با یک دست قابل حمل باشد. اما با این شرایط بسیاری از کاربران بخاطر بهره گیری از صفحه‌نمایش بزرگتر این دشواری در حمل آنها را تحمل کرده و برای خریدشان اقدام میکردند. اما محصول جدید سری G کمپانی ال‌جی به خوبی توانسته است این مشکل را برطرف کند.

همیشه محصولات سری G کمپانی ال‌جی از ویژگی های خاصی برخوردار بوده است. ال‌جی از ابتدا تاکنون نوآوری و خلاقیت ویژه ای را در طراحی و تولید محصولاتش به کار برده است از مدل G2 با حاشیه صفحه‌نمایش باریک گرفته تا گوشی ماژولار این کمپانی که در سال گذشته عرضه شد. اما محصولات و تولیدات ال جی در سال جاری با سال‌های گذشته متفاوت است و ال‌جی تجربه ساخت سری G خود را در محصول جدیدش یعنی گوشی ال‌جی G6 تا حد امکان بالا برده است.

برای نمونه صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی این محصول جدید حاشیه‌های تصویر را حذف کرده و در انتها به لبه‌های خمیده گوشی ختم می‌شود. این گوشی، به عنوان نخستین مدلی است که از تکنولوژی Dolby Vision پشتیبانی کرده است و همچنین فرمت HDR10 را در دنیای تلفن های همراه هوشمند به کار گرفته است. همچنین دوربین سلفی گوشی G6 به فلش مجهز بوده و به وسیله آن می‌توانید به راحتی در شب عکس‌های سلفی و گروهی بی‌اندازید. صفحه‌نمایش این گوشی به عنوان FullVision نام‌گذاری شده است. به کمک فناوری‌های به کار رفته در صفحه‌نمایش و البته پشتیبانی از فرمت‌های تصویری روز دنیا، این صفحه‌نمایش قادر است رنگ‌های زنده‌تری به نمایش بگذارد.

مهم‌ترین فاکتوری که افزون بر این امکانات ، که موجب می‌شود به طرز فوق العاده ای جذب صفحه‌نمایش این گوشی شوید مدل طراحی آن می باشد. گوشی ال جی مدل G6 به شیوه ای طراحی شده است تا افزون بر داشتن صفحه‌نمایش بزرگ به سادگی با یک دست قابل حمل بوده و برای کاربری با یک دست مناسب باشد. افزون بر لبه‌های باریک تعبیه شده در کنار صفحه نمایش و عدم وجود خمیدگی در لبه کناری آن، موبایل شما از مشکلات لمس تصادفی صفحه، که در دیگر پرچم‌داران بسیار شایع است پیشگیری می‌کند. گوشی G6 برخلاف دیگر گوشی‌ها با همین اندازه صفحه‌نمایش، به سادگی در یک دست جا می‌گیرد و بدون مشکلات متداول در گوشی‌های بزرگ، به شما امکان میدهد تا از تماشای راحت صفحه‌نمایش بزرگ ارائه شده لذت ببرید. تیم طراحی ارگونومیک به سرپرستی دکتر Andris Freivalds در دانشگاه پنسلوانیا در واقع، گوشی G6 را برای کاربری با یک دست آزمایش و طراحی کرده‌اند تا راحتی گوشی در حالت‌های متعدد استفاده از آن و انجام کارهای مختلف را بررسی کرده اند. هدف آنها این بوده است که میزان خستگی عضله‌های دست در مواقع استفاده طولانی مدت از گوشی را به خوبی مورد سنجش قرار دهند. گوشی ال‌جی G6 بیشترین امتیاز را توانست در همه آزمایش‌ها به خود اختصاص دهد.
تفاوت گوشی lg g6
بدنه آلومینیومی این گوشی افزون بر پیشگیری از سرخوردن و افتادن گوشی از دست کاربر، در وزن آن تاثیر به سزایی دارد و همچنین مقاومت گوشی را به میزان زیادی بالا برده است. این بدنه بسیار محکم و مقاوم بوده و در طول روز دیگر نیاز نیست برای افتادن‌های تصادفی و محیط‌هایی که امکان دارد به گوشی صدمه بزنند نگران باشید. به این دلیل که گوشی G6 به شیوه ای طراحی شده است تا در شرایط دشوار کاملا قابل اعتماد باشد. گوشیG6 قادر بوده است ۱۶ آزمایش متعدد نظامی ۸۱۰G را با موفقیت پشت سر بگذارد.
گوشی G6 افزون بر اینکه تست‌های بین‌المللی را با موفقیت پشت سر گذاشته است، بلکه آزمایش های بیشتری برای دمای بالا و مقاومت و استحکام در برابر ابزار نوک تیز را هم از سر گذرانده است. افزون بر تمام این مزیت ها از تکنولوژی انحصاری نیز بهره برده است که گرما را پخش نموده و حرارت را کم می‌کند. برای نخستین بار در گوشی ال‌جی لوله‌های خنک‌کننده ای بکار گرفته می‌شوند که در پخش کردن و تمرکززدایی دمای درونی تاثیر زیادی دارد. افزون بر این ها به تدبیر مهندسان ال جی برای تمرکززدایی هرچه‌ بیشتر گرمای درونی گوشی، قطعاتی که بیشترین گرما را ایجاد می‌کنند، با نهایت فاصله از یکدیگر جای گرفته اند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *