تفاوت آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس با آیفون ۷ و ۷ پلاس

تفاوت آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس با آیفون ۷ و ۷ پلاس
  • 1396/4/7
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

امسال اپل در ماه سپتامبر منهای آیفون ۸ دو آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس را رونمایی خواهد کرد. این دو گوشی مدل‌های ۲۰۱۶، توسعه‌یافته آیفون ۷ و۷ پلاس خواهند بود که در کنار آیفون ۸ درمجموع ۳ گوشی جدید اپل خواهند بود.

گویا آی تی – امسال اپل در ماه سپتامبر منهای آیفون ۸ دو آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس را رونمایی خواهد کرد. این دو گوشی مدل‌های ۲۰۱۶، توسعه‌یافته آیفون ۷ و۷ پلاس خواهند بود که در کنار آیفون ۸ درمجموع ۳ گوشی جدید اپل خواهند بود.اما پرسش اصلی این است که اپل چه تفاوت هایی را در مدل‌های ۲۰۱۷ روی۷ اس (۴٫۷ اینچی) و ۷ اس پلاس لحاظ نموده است؟
مدیر اجرایی«رابرت هوانگ» Wistron به‌عنوان شریک شرکت اپل جزییات جدید از این دو گوشی در جمع سهامداران عنوان نمود.
ارتقاء استاندارد ضد آب IP67 در دو مدل ۲۰۱۶به IP68 به گفته یوانگ یکی از تغییرات اساسی به شمار می آید که روی ۷ اس و ۷ اسپلاس اعمال‌شده است.
این دو گوشی اپل در حقیقت مانند پرچمداران سامسونگ و ال جی به استاندارد ماندن زیر آب شیرین به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۵ فوت معادل ۱٫۵ متر ارتقاء پیداکرده‌اند.
بعد از آن نیز فرق بزرگ مجهز شدن ۷ اس و ۷ اس پلاس به شارژ بی‌سیم می باشد تا قادر باشد در مشتریان جذابیت خرید ایجاد کند.
مدت‌هاست این تکنولوژی نیز توسط رقبا ادامه داشته و در این زمینه شرکت اپل نیز از آنها عقب‌مانده است.
به گفته هوانگ اپل به تولید آیفون ۴ اینچی SE و آیفون ۶ در هند با مبلغ ارزان قیمت ادامه خواهد داد و با تغییر قوانین مالیاتی در هند به‌زودی ، شرکت Wistron در هند خط تولید خود را گسترش می‌دهد.
قرار است در بخش نرم افزاری نیز هر سه آیفون جدید به نرم افزارهای کاربردی one-stop shop و مدیریت کامل تاریخچه بیماری‌های کاربر روی آی او اس ۱۱ مجهز شوند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *