نقد و بررسی مشخصات فنی رنو اسپیس مدل ۲۰۱۷

نقد و بررسی مشخصات فنی رنو اسپیس مدل ۲۰۱۷
  • 1396/4/14
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

در حال حاضر کمپانی رنو به ارائه مدل اسپیس ۲۰۱۷ در بازار اروپا پرداخته است؛ گفتنی است در کلیه جزئیات و گالری تصاویر آن را هنگام عرضه آن منتشر نموده است.

گویا آی تی – پنجمین نسل اسپیس به‌روزرسانی شده است اما این بروزرسانی با تغییرات چندانی برای مدل کراس اووری که از سال ۲۰۱۵ تاکنون در بازار حضور داشته است، همراه نبوده است.
رنو اسپیس مدل 2017 و تغییرات آن
یکی از مهم‌ترین پیامدهای این به‌روزرسانی، افزوده شدن پیشرانه جدیدی به این خودرو می باشد که بخش رنو اسپورت مورد بررسی و توسعه قرار گرفته است. این پیشرانه به TCe 225 EDC موسوم می باشد که همانگونه که میدانید در مدل آلپاین A110 از این واحد بهره گرفته شده است. گفتنی است این پیشرانه ۱٫۸ لیتری توربو به جای خروجی ۲۵۲ اسب بخاری محصول آلپاین، در رنو اسپیس دارای قدرت ۲۲۵ اسبی و گشتاور ۳۰۰ نیوتون متری می باشد.
رنو اسپیس مدل 2017 و تغییرات آن
این پیشرانه تنها با یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه همراه می‌شود. کمپانی رنو مدعی است که شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت خودرو در ۷٫۶ ثانیه ثبت شده و مصرف سوخت آن در هر صد کیلومتر نیز  ۶٫۸ لیتر می باشد.
رنو اسپیس مدل 2017 و تغییرات آن
همچنین رنو اسپیس ۲۰۱۷ با دو پیشرانه دیزلی که به ترتیب با کدهای dCi 130 و dCi 160 مشهور هستند، مجهز شده است.
همچنین رنو در بروز رسانی جدید خود رنگ جدید خاکستری تیتانیوم، دو رینگ جدید ۱۸ و ۱۹ اینچی را به خودرو افزوده است. در حال حاضر این اتومبیل دارای صندلی‌های جلوی سرد شونده، پوشش چرم خاکستری سفارشی و نورپردازی جدید LED در کابین است.
رنو اسپیس مدل 2017 و تغییرات آن
در مدل اسپیس ۲۰۱۷ جدیدترین نسل سیستم اطلاعات سرگرمی R-Link 2 رنو نیز تعبیه شده است و سیستم‌های اپل کارپلی و اندروید اتو نیز در آن مشاهده می شود.
نسخه مخصوصی از این خودرو توسط کمپانی رنو ارائه می شود که در آن سه صندلی ردیف دوم با دو صندلی جداگانه قابل تنظیم و گرم شونده جایگزین شده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *