آشنایی با قابل اعتمادترین خودروهای موجود در ایران

آشنایی با قابل اعتمادترین خودروهای موجود در ایران
  • 1396/6/5
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اگر با مؤسسه ی JD Power آشنایی داشته باشید، می دانید که این مؤسسه از جمله برترین مؤسسات در زمینه ی سنجش کیفی خودروها در سطح جهان است. بنابراین هر خودرویی که از این مؤسسه امتیاز مناسب را کسب کند، بایستی آن را در زمره ی خودروهای با کیفیت در نظر گرفت. با نگاهی به آمار این مؤسسه، نام چند خودرو که در ایران موجود هستند را نیز مشاهده می کنیم. در ادامه به این چند خودرو اشاره خواهیم داشت.

گویا آی تی – اگر با مؤسسه ی JD Power آشنایی داشته باشید، می دانید که این مؤسسه از جمله برترین مؤسسات در زمینه ی سنجش کیفی خودروها در سطح جهان است. بنابراین هر خودرویی که از این مؤسسه امتیاز مناسب را کسب کند، بایستی آن را در زمره ی خودروهای با کیفیت در نظر گرفت. با نگاهی به آمار این مؤسسه، نام چند خودرو که در ایران موجود هستند را نیز مشاهده می کنیم. در ادامه به این چند خودرو اشاره خواهیم داشت.

۱- تویوتا کرولا:
تویوتا کرولا از جمله خودروهایی است که با دیدن نام آن در فهرست JD Power تعجب نخواهید کرد. این خودرو در همه ی بخش ها از وضعیت خوبی برخوردار است. تنها نکته ی منفی ای که در مورد این خودرو وجود دارد این است که برخی از مشتریان از سیستم الکتریکی آن راضی نیستند.

۲- تویوتا کمری:
تویوتا کمری نیز از جمله خودروهای مطلوب از نگاه JD Power است. این خودروی محبوب، در همه ی بخش ها از مشتریان خود امتیاز خوبی اخذ کرده و به تازگی نیز شرکت تویوتا مدل ۲۰۱۸ آن را همراه با رفع نقص های نسخه های پیشین، روانه ی بازار کرده است.

۳- تویوتا پریوس:
دیگر محصول تویوتا، یعنی تویوتا پریوس، نیز از جمله خودروهایی است که در ایران وجود دارد و نام آن در فهرست JD Power دیده می شود. این خودرو، یکی از قابل اعتمادترین خودروهای جهان است.

۴- مرسدس بنز E-Class
مرسدس بنز E-Class و سایر نسخه های آن نیز از جمله خودروهایی است که نامش در فهرست خودروهای قابل اعتماد به چشم می خورد. با وجود آن که این خودرو طرفداران زیادی دارد، اما انتقاداتی در مورد سیستم های الکتریکی آن به این خودرو وارد شده است.

۵- لکسوس ES
لکوس ES نیز جزو خودروهای قابل اعتماد است. این سدان، که بر روی پلتفرم تویوتا کمری ساخته شده، در قسمت های داخلی، سیستم الکتریکی و … بالاترین نمره را دریافت کرده است. انتقادی که به آن وارد می شود از لحاظ نبود عایق بندی خوب در کابین است، زیرا سروصدای موتور و … به راحتی به داخل کابین منتقل می شود.

۶- مزدا ۳:
مزدا ۳ نیز که در ایران از محبوبیت زیادی برخوردار است، در فهرست خودروهای قابل اعتماد از سوی مؤسسه ی JD Power دیده می شود. بدنه، متریال کابین و پیشرانه ی این خودرو از جمله مواردی هستند که از مؤسسه ی JD Power نمره ی خوبی گرفته اند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *