معرفی اپلیکیشن tbh، اپلیکیشن محبوب نوجوان ها

معرفی اپلیکیشن tbh، اپلیکیشن محبوب نوجوان ها
  • 1396/6/29
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اپلیکیشن tbh، برنامه ای است که در هفته ی اخیر در صدر جدول اپلیکیشن های محبوب App Store قرار گرفته است. موضوع این اپلیکیشن، همان طور که از نام آن برمی آید، مقابله با خشونت و صادق بودن است. tbh مخفف to be honest به معنی صادق بودن است. این اپلیکیشن بیشتر مناسب نوجوانان دوره های راهنمایی و دبیرستان است.

گویا آی تی – اپلیکیشن tbh با استفاده از روشی استراتژیک سعی دارد تا نوجوانان را به دوستی و صلح دعوت نموده و معضل خشونت را در بین آنان برطرف سازد. این اپلیکیشن در حال حاضر تنها در چند ایالت آمریکا عرضه شده است؛ اما با این حال با سرعت در حال هر چه محبوب شدن در میان نوجوانان می باشد. این برنامه توانست در مدت بسیار کوتاهی پس از عرضه ی نخستین نسخه ی خود در ماه آگوست به رتبه ی اول در App Store برسد و برنامه هایی نظیر فیسبوک، جیمیل و اسنپ چت را پشت سر بگذارد. برخی از کارشناسان اظهار می دارند که علت چنین محبوبیتی، مثبت بودن نظرسنجی ها و القای صلح طلبی و مقابله با خشونت در بین نوجوانان است.
یکی از قابلیت های جالب این بازی این است که با استفاده از آن نوجوانان می توانند در نظرسنجی های کوتاهی در مورد هم کلاسی ها و دوستان خود شرکت کرده و با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند. این نظرسنجی ها عموماً سوالات کوتاه مثبتی در مورد دوستان فرد هستند. البته که هویت فردی که به سوالات در مورد دیگری پاسخ می دهد ناشناس باقی می ماند. با این حال در این بازی امکان مشاهده ی افرادی که یک فرد را، طی نظرسنجی های مثبت انتخاب نموده اند وجود دارد.
علاوه بر این در این اپلیکیشن بازی هایی نیز وجود دارد که نوجوانان می توانند به صورت اشتراکی این بازی ها را انجام دهند.
به طور کلی اپلیکیشن tbh دارای قابلیت های متنوعی است که فعال شدن آن ها برای هر فرد وابسته به انتخاب شدن او در نظرسنجی هاست. درصورتی که فردی در نظرسنجی ها انتخاب شود برنده ی جواهر می شود و از این طریق می تواند قابلیت ها مختلف بازی را فعال سازد.
اپلیکیشن tbh به گونه ای طراحی شده تا با دسترسی به مخاطبین ذخیره شده در تلفن همراه فرد، دوستان او را شناسایی نموده و از این طریق باعث برقراری ارتباط بین آنان می شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *