اصول تبلیغات در اینستاگرام توسط Fillip.ir چیست؟

اصول تبلیغات در اینستاگرام توسط Fillip.ir چیست؟
  • 1396/7/1
  • زهرا معبودی
  • 0

تبلیغات در اینستاگرام کاری است که باید فقط به یک متخصص سپرده شود. از آن جا که هر جا که بخواهید تبلیغات انجام دهید، باید دانش ان را داشته باشید، هیچ نهاد یا فردی به اندازه ی افرادی که در این امور تجربه دارند به شما کمک نخواهند کرد.

برای اینکه تبلیغات اثر بخشی در شبکه اجتماعی اینستاگرام داشته باشید، مجموعه Fillip.ir به کمک آن چه که تا کنون تجربه کرده است، ۸ قانون را برای شما رعایت خواهد کرد که خوب است آن را بدانید.

قانون شماره ۱: عکس های با کیفیت و طبیعی

وقتی که حرف از تبلیغ در اینستاگرام به میان می آید، لازم است که بدانید طبیعی بودن و با کیفیت بودن عکس ها بسیار ضرورت پیدا می کند. در واقع اگر بخواهید مشتری های زیادی داشته باشید لازم است که عکس هایی متفاوت اما جذاب و طبیعی بیندازید و در تبلیغات خود بکار ببرید.

تبلیغات اینستاگرام

قانون شماره ۲: کمرنگ کردن برندینگ

یکی از قوانین مهم در تبلیغ در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام این است که از شدت برندینگ بکاهید. بدین معنی که نباید کاربر احساس کند که در حال نمایش و خودنمایی برند خود هستید. خوب است که لوگوی خود را روی عکس ها قرار دهید اما نباید به گونه ای باشد که عکس در ابتدا نظر کاربر را به لوگو جذب کند. نمونه ای از تبلیغات موثر با وجود اشاره به برند به صورت زیر است:

تبلیغات در اینستاگرام

قانون شماره ۳: متن موجود در عکس را حذف کنید

تبلیغات باید کاملا طبیعی به نظر آیند. اصلا وقتی که کاربر تبلیغ را مشاهده می کند نباید تفاوتی بین آن عکس و سایر مطالب شما در شبکه اینستاگرام ببیند. هر چه میزان متن موجود در عکس کمتر باشد تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت.

تبلیغات در اینستاگرام

قانون شماره ۴: کوتاه و موثر بنویسید

هیچ کس در هیچ شبکه اجتماعی تمایل به خواندن ندارد. اصلا اینستاگرام از آن جا معروف شده که حاوی تصویر است، تصاویری که در یک لحظه هزاران حرف با کاربر می زند. پس سعی کنید آن چه را که می خواهید بگویید، در قالب تصویر به خواننده نمایش دهید تا تاثیر گذار باشد.

قانون شماره ۵: مخاطب شناسی داشته باشید

قبل از اینکه تبلیغات را شروع کنید باید بدانید که قشری که می خواهید نظرش را به سمت کسب و کار خود جلب کنید، چه ویژگی هایی دارد. با شناخت المان های شخصیتی مخاطب می توانید تبلیغات هدفمند تری داشته باشید و به جذب مشتری بپردازید.

قانون شماره ۶: اینستاگرام متعلق به فیس بوک است اما فیس بوک نیست

اگر تا پیش از این در فیس بوک تبلیغات داشته اید و سود کرده اید درست نیست که بخواهید تجربیات تبلیغ و مخاطب شناسی خود را آن جا پیاده سازی کنید. چرا که این دو شبکه ماهیتی کاملا متفاوت دارند و از هم جدا هستند.

تبلیغات در اینستاگرام

قانون شماره ۷: بین فیس بوک و اینستاگرام، دومی را انتخاب کنید

با توجه به تحقیقاتی که انجام شده محققان به این نتیجه رسیده اند که به دو دلیل تبلیغ در اینستاگرام مفید تر است:

اول اینکه میزان وابستگی مخاطب به برند در اینستاگرام عمیق تر و بیشتر است

دوم اینکه فعالیت های انجام شده روی تصاویر در اینستاگرام، بیشتر از فیس بوک است.

پس عاقلانه است که از تبلیغات در اینستاگرام استفاده کنید تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشید.

قانون شماره ۸: از هشتگ ها استفاده کنید

گفته شده که فیس بوک چندان هشتگ پذیر نیست اما در اینستاگرام اگر پست ها به میزان ۱۱ هشتگ داشته باشند تعاملات بیشتری را به خود جذب خواهند کرد. این نکته بسیار مهم است و می توان برای جذب تعاملات بیشتر، به کمک هشتگ ها که حکم دسته بندی دارند از این طریق بهره مند شوید.

 

Fillip.ir معتقد است که اگر در تبلیغات در اینستاگرام به اصول یاد شده پایبند باشید، می توانید به نتایج خوبی در کسب و کار خود دست پیدا کنید به همین دلیل، از تجربیات خود در کار استفاده کرده و پروژه تبلیغات شما در این شبکه اجتماعی را با موفقیت به پیش خواهد برد.

آیا در این باره دیدگاهی دارید؟ آن را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *