مقایسه مشخصات هوآوی میت ۱۰ پرو با میت ۹

مقایسه مشخصات هوآوی میت ۱۰ پرو با میت ۹
  • 1396/7/14
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اخیراً تصاویری از هواوی میت ۱۰ پرو به بیرون درز کرده و موجب شده که همگان طراحی ظاهری این اسمارت فون جدید هواوی را مشاهده کنند. با این حال، تفاوت پرچمدار جدید هواوی با پرچمدار پیشین هواوی در چیست؟ این پرسشی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

گویا آی تی – چنان که می دانید اسمارت فون های سری میت ۱۰، چهار مدل هستند: مدل پایه، مدل لایت، مدل حرفه ای یا همان پرو و مدل لوکس که گویا قرار است با نام هواوی میت ۱۰ پورشه دیزاین معرفی شود.

چنان که گفته شد، اخیراً تصاویری از میت ۱۰ پرو به بیرون درز کرده است. اما با توجه به این تصاویر نمی توان ابعاد این گوشی را مشخص نمود. ولی در روز های اخیر تصویر جدیدی از میت ۱۰ پرو منتشر شده که در این تصویر، میت ۱۰ پرو در کنار میت ۹ قرار دارد و با توجه به این تصویر، می توان ابعاد تقریبی این اسمارت فون را حدس زد.
مقایسه میت 10 پرو با میت 9

چنان که در تصویر مشاهده می کنید، میت ۱۰ پرو از میت ۹ باریک تر است و این امر می تواند به سبب نسبت تصویر ۱۸:۹ و صفحه نمایش بدون حاشیه باشد. لازم به ذکر است که ابعاد میت ۹ ۱۵۶٫۹*۷۸٫۹*۷٫۹ میلیمتر است.
در این مدت چنان اخبار در مورد هواوی میت ۱۰ وجود داشته که حتماً تا کنون در مورد استفاده ی این اسمارت فون از پردازنده ی کایرین ۹۷۰ و هوش مصنوعی شنیده اید. البته گفته ها در مورد هوش مصنوعی این گوشی پراکنده و کلی هستند و هنوز اطلاعات جزئی در مورد هوش مصنوعی پرچمدار جدید هواوی منتشر نشده است. برای این امر، می باید تا بیست و چهارم مهرماه منتظر ماند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *