گوشی گوگل پیکسل ۲ نیازی به سیم کارت فیزیکی ندارد

گوشی گوگل پیکسل ۲ نیازی به سیم کارت فیزیکی ندارد
  • 1396/7/14
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

در به روزرسانی جدید گوگل برای گوشی های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ XL شاهد تغییرات زیادی نسبت به نمونه قبلی هستیم اما یکی از موارد قابل توجه در این گوشی ها عدم نیاز به جاگذاری سیم کارت فیزیکی در آنها است چرا که بر طبق گزارش ها این دو گوشی از فناوری ای سیم یا eSim مشابه آنچه در ساعت هوشمند اپل استفاده می شودف استفاده می کنند.

گویا آی تی – بنابراین اگر اپراتور شما از این نوع سیم کارت ها پشتیبانی می کند باید یکی از آنها را دانلود کرده ور دیان گوشی ها استفاده کنید.
البته این اقدام گوگل چندان هم عجیب نبود چرا که در حال حاضر تنها اپراتوری که سیم کارتهای مجازی ارائه می کند اپراتور خود گوگل در پروژه fi است. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که گوگل به فکر کاربرانی که از سیم کارت های فیزکی استفاده می کنند بوده و یک اسلات نانو برای قراردادن سیم کارت فیزکی در این گوشی ها تعبیه کرده تا اگر کاربری قصد استفاده از سیم کارت مجازی نداشت یا اپراتورش سرویس سیم کارت مجازی را پشتیبانی نمی کرد، با مشکل مواجه نشود.
گوگل پیکسل 2

حال باید دید در آینده کدام گوشی ها از فناوری سیم کارت مجازی پشتیبانی می کنند. با ظهور این فناوری به نظر می رسد کم کم باید با سیم کارت های فیزکی خداحافظی کرد.

در هفته گذشته، همایشی در خصوص فناوری سیم کارت مجازی یا همان eSim برای آشنایی مدیران اپراتورها در کشورمان برگزار شد که برای مطالعه آن مطلب می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *