۶ بازی عالی که فدای هیاهوی عرضه بازی فیفا ۱۸ شدند

۶ بازی عالی که فدای هیاهوی عرضه بازی فیفا ۱۸ شدند
  • 1396/7/17
  • زهرا معبودی
  • 0

در زمان حال بیشترین بحث ها بر سر( FIFA18  و ۲۰۱۸ PES) می باشد، درحالی که بازی های بسیار جذاب دیگری در این چند هفته منتشر شده‌اند.اما تحت تاثیر غوغای این دو بازی پر طرفدار به حاشیه رانده شده اند.  قطعا بازی های مسابقه ای طرفداران زیادی دارند پس ابتدا به آنها می پردازیم.

Project Cars 2

گویا آی تی: مطمئنا شما از این بازی لذت خواهید برد، این بازی پیشرفت هایی در زمینه آهنگ داخل بازی کرده است. ومانند Need For Speed Shift موتور بازی تقریب شبیه واقعیت است. و در بازی حالتی قرار داده شده است که میتوانید از جزئیات بازی فیلم برداری کنید. این بازی به واقعی ترین سیستم آب وهوایی مجهز شده است که بسیارپویا عمل میکند و کاملا طبیعی به نظر می رسد.

Project Cars 2

برای مثال ابر های بارانی ارام ارام نزدیک شده و طوفانی را ایجاد می کنند و اب در مسیر مسابقه به صورت کاملا طبیعی در جریان است. این شبیه سازی به فصول نیست بستگی دارد مثلا زمان غروب و طلوع خورشد بنا به فصول مختلف تغیر می کند.

این بازی بسیار خیره کننده به نظر میرسد و برای پلتفرم های Ps4 Pro, Xbox One X  و PC عرضه شده است.

این بازی به حالت Multiplayer یا چند نفره مجهز شده است که نیاز به اینترنت دارد و esports آن را بهبود بخشیده است و شامل سیستم رتبه بندی آنلاین ، مسابقات قهرمانی آنلاین و قابلیت های بهتر در مسابقه می باشد.

Project Cars 2

و همچنین قابلیت VR برای کاربرانی که از ۳ مانیتور استفاده میکنند اضافه شده است که مسابقه را برای شما باور نکردی میسازد. و فقط برای تجربه کامل این بازی شما نیاز به یک فرمان و صندلی دارید تا بتوانید بازی را کاملا شبیه سازی کنید.

نکته مهم دیگر که باید آن را بدانید این است که، بیش از ۱۸۰ ماشین در این بازی از شرکت های مختلف حضور دارند.

 

Cuphead

پس از سالها تأخیر بالاخره Cuphead در نهایت اینجاست، یک کار هنری به معنای واقعی کلمه!

همه ی انیمیشن ها و تصاویر توسط دست گرافیست های شرکت سرگرمی StudioMDHR Entertainment طراحی شده است به همین دلیل بسیار زیباست.

Cuphead

نتیجه بازی است بسیار جذاب که گرافیک کارتونی آن به سال ۱۹۳۰ بر می گردد.

این بازی ماجرای سفر دو برادر است، که در سفر خود با شیطان معامله انجام میدهد. درضمن این بازی برای کودکان توصیه نمیشود به دلیل اینکه برخلاف ظاهرش یک بازی بسیار خشن است!

Cuphead

این بازی را میتوانید با دوستان خود نیز بازی کنید. در این بازی میتوانید با حرکات مختلف دشمنانتان را از پای در بیاورید، و اگر کار برایتان سخت بود میتوانید به همراه دوستتان به جنگ بروید.

WRC 7

هنگامی که از بازی رالی حرف میزنیم، سخت است بازی ای پیدا کنیم که بی عیب و نقص باشد! ولی بازی WRC 7 قطعا یکی از بی عیب ترین هاست.

گیم پلی این بازی در ۱۳ کشور رسمی میباشد، کشور های موناکو، سوئد، مکزیک، آرژانتین، آلمان، فنلاند، اسپانیا، انگلیس، استرالیا، پرتغال، فرانسه، ایتالیا و لهستان جزو این کشور ها هستند.

WRC 7

محیط این بازی تنوع بسیاری دارید، مسابقه در روستاهای لهستان تا زمین های یخی کشور سوئد.

این بازی تصویر ماشین را هم از داخل هم خارج به خوبی شبیه سازی کرده‌است. و جزئیاتی مانند بارش برف، باران، و حتی گل روی شیشه‌ی ماشین کاملا واقعی و دقیق قابل مشاهده است.

WRC 7

در این گیم مود هایی مثل چالش کوچک و چند نفره انلاین نیز موجود است. این بازی به شدت به طرفداران رالی پیشنهاد می شود.

دو نکته مهم:

موتور این بازی قادر است تصویری بسیار دقیق تر و چشمگیر تر نسبت به نسخه های دیگر نشان دهد که بسیار بی نظیر است.

بهترین شبیه سازی رالی را میتوان در این بازی مشاهده کرد.

NBA2K18

می توان گفت این بازی بزرگترین و بهترین شبیه سازی بسکتبال میباشد که تاکنون منتشر شده است.

بازی NBA2K18 بهترین گرافیک را در بین دیگر بازی های هم رده خود دارد، که نسبت به سری پیشین خود نیز از لحاظ گرافیک پیشرفت کرده است. کمپانی سازنده اعلام کرده است که همه چیز بازی بهبود پیدا کرده از کفش ها و کت وشلوار گرفته تا پیراهن ها و چهره شخصیت ها.

اول بازی به عنوان یک تازه کار با امتیاز ۶۰ شروع می کنید، و در ادامه با بازی های خیابانی، جلسات اموزشی و خیلی چیز های دیگر میتوانید آن را به ۹۹ برسانید. همچنین این بازی داستانی می باشد و طبق انتخاب شما قابل تغییر است.

NBA2K18

در این بازی چیزی به اسم VC وجود دارد که با جمع کردن ان میتوانید کفش ورزشی، لباس و … سفارش دهید و یا حتی سبک مو های خود را عوض کنید.

شاید برایتان جالب باشد که سیستم این بازی کمی شبیه به GTA V به صورت نقشه دنیای ازاد می باشد.

از ابتدای بازی باید خودتان را طراحی کنید که این ویژگی بازی رو به حرفه ای ترین بازی ممکن این سبک کرده است. در این بازی تعدای گیم مود مانند بازی تک نفره، MyLeague، My Team ،MyGM و … وجود دارد.

My Team  همانطور که از اسمش پیداست وارد یک تیم میشود و به مسابقات میپردازید چیزی کاملا شبیه به حالت فصل بازی های دیگر.

NBA2K18

حالت MyGM هم شما تبدیل به مدیر تیمی میشود و همه چیز مانند حقوق بازیکنان، جابه جایی انها و … را به عهده دارید. و این سبک جدیدی است که کمپانی ۲K  به این بازی اضافه کرده است.

نکته ها:

درست مانند Grand Theft Auto – شما قادر به انتخاب لباس و سفارشی کردن ظاهر خود هستید.

برای بهتر کردن بازی خود مانند بازی Grand Theft Auto باید در باشگاه تمرین کنید.

Madden NFL 18

این بازی دارای یک داستان مناسب و معقول در راستای خود به نام Longshot میباشد. موضوع این بازی فوتبال آمریکایی میباشد که گیم پلی آن شامل بازی های دبیرستانی و کالجی می شود.

Madden NFL 18

که شما شخصیت خودتان که اسمش Devin است را کنترل میکنید و عملکرد و تصمیمات شما بر روی زندگی حرفه ای او تأثیر دارد.

این بازی از لحاظ گیم پلی هم نسبت به نسخه های قبلی تغیرات چشمگیری دارد.

Madden NFL 18

 

Forza Motorspot 7

اخرین بازی ریسینگ موجود در لیست! یک بازی بسیار جذاب و برای Xbox One X می باشد. این بازی دارای بیش از ۷۰۰ ماشین، ۲۰۰ حالت مختلف پیکر بندی و ۳۲ مکان مختلف برای مسابقه می باشد

Madden NFL 18

آهنگ های داخل بازی بهتر شده اند و شن و ماسه های داخل جاده راحت تر قابل مشاهده هستند. شما میتوانید با گذراندن مراحل جام های قهرمانی کسب کنید. سیستم بازی هم نسبت به نسخه های پیشین بهتر شده است تا بازی کامل تری را تجربه کنید.

در این بازی شما می توانید با امکانات موجود ماشین خود را سفارشی کنید به اصطلاح تیونینگ انجام دهید که اولین بار است که در بین بازی های موجود امسال موجود است.

Forza Motorspot 7

گیم پلی روان ۴K 60FSP ،گیم پلی و اب و هوای پویا تر از جمله ویژگی های این بازی نسبت به قبل است.

Madden از موتور Frostbite  به عنوان یک اثر عالی استفاده می کند – هرچند که مدل های پخش در مقایسه با  FIFA 18 کمی ضعیف تر عمل کند.

نظر شما در رابطه با این بازی ها چیست؟ آیا تجربه آن ها را در زندگی خود داشته اید؟ دیدگاه ها و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع   

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *