فروش آیفون X ظرف چند دقیقه Sold out شد!

فروش آیفون X ظرف چند دقیقه Sold out شد!
  • 1396/8/9
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اپل بعد از سال ها جدید ترین و مهم ترین به روزرسانی خود را با ارائه گوشی آیفون X به بازار ارائه کرد. این گوشی در بیش از ۵۵ کشور دنیا به صورت پیش فروش ارائه می شود که تعداد بسیار زیادی است. اما به نظر می رسد تعداد این گوشی ها نسبت به حجم درخواست مشتریان بسیار کم و محدود است. گفته می شود زمان تحویل این گوشی ها ۳ نوامبر است.

گویا آی تی – اما شرکت اپل در هیچ کدام از خبرهای خود به این نکته اشاره نکرده است که چه تعداد گوشی آیفون X را تاکنون تولید کرده است و قرار است چه میزان گوشی دیگر را تولید نماید تا بتواند به درخواست های مشتریان به موقع پاسخ دهد. بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، ۲ تا ۳ میلیون دستگاه گوشی اپل باید تولید شود تا این شرکت بتواند تا پایان تعطیلات عید کریسمس سال جاری سفارشات مشتریان را تحویل دهد. از طرفی بر اساس آمار منتشر شده، اپل تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی در حدود ۲۰ میلیون دستگاه آیفون X تولید خواهد کرد.

بر اساس همین گزارش ها،عجیب نیست که آیفون x با این حجم از تقاضا مواجه شده است. آیوفن های X با حافظه داخلی ۶۴ گیگ اولین مدل آیفون X بودند که به سرعت به فروش رسیدند. البته سایر مدل های این گوشی خاص و جذاب نیز با سرعت بالایی پیش فروش شده اند.
در اخبار منتشر شده در طی چند روز گذشته، اپل می گوید، اولین تحویل این گوشی ها در تاریخ ۳ نوامبر سال جاری انجام خواهد شد. به عقیده کارشناسان این گوشی به سرعت در سراسر جهان به فروش خواهد رسید و کاربران زیادی را از آن خود خواهد کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *