جزئیات جدید از گوشی جدید رِیزر

جزئیات جدید از گوشی جدید  رِیزر
  • 1396/8/12
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

فقط یک روز تا معرفی رسمی تلفن ریزر باقی مانده است، دستگاهی که “گیمرهای سرسخت” را هدف گرفته است. انتظار می رود این تلفن هوشمند به طور رسمی در یکم نوامبر رونمایی شود و با توجه به اطلاعات موجود، یک محصول بسیار قدرتمند است.

گویا آی تی – دو هفته پیش فهرستی از بنچ مارک آن در وب سایت GFXBench منتشر شد که به برخی از ویژگی های این دستگاه مانند پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپ دراگون ۸۳۵، رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت اشاره می کند.
یک منبع دیگر، برخی از گزارشات اوایل ماه درباره مشخصات این محصول را تایید کرده است. یک بلاگ مستقل تلفن همراه – مرتبط با اپراتور اصلی در بریتانیا – تلفن ریزر را در فهرست وب سایت خود درج کرده است.
با توجه به فهرست، تلفن ریزر دارای رم ۸ گیگابایت – که برای اجرای سنگین ترین بازی ها و اپلیکیشن ها کافی است – و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر به همراه تکنولوژی شارژ سریع کوالکام ۴+ می باشد.

صفحه نمایش ۵٫۷۲ اینچی IGZO (نسل جدید نمایشگر) دارای فرکانس ۱۲۰ هرتز و ویژگی Wide Color Gamut (WCG محدوده رنگی وسیع) می باشد. همچنین دو دوربین ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت عقب قرار دارند. از آن جایی که این دستگاه قرار است یک تلفن هوشمند مخصوص بازی باشد، مجهز به سیستم صوتی دالبی ATMOS، بلندگوهای دو گانه در قسمت جلو و آمپلی فایرهای THX می باشد.
هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت آن موجود نیست، اما نمی توان انتظار داشت که قیمتی کمتر از ۶۰۰ دلار (حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان) داشته باشد. بنابراین برای دستیابی به جزئیات بیشتر، تا زمان عرضه رسمی این محصول جذاب صبر می کنیم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *