معرفی و دانلود اپلیکیشن Video Compress برای iOS

معرفی و دانلود اپلیکیشن Video Compress برای iOS
  • 1396/8/13
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

برخی موارد در زندگی آدمی وجود دارند که چون یک حسن به همراه داشته باشند عیبی به سراغشان می آید. این مورد در باب عکس ها و فیلم های با کیفیت نیز صادق است. من و شما مایلیم که عکس ها و فیلم هایی با کیفیت داشته باشیم. اما زمانی که این امر تحقق می یابد موردی ناپسند در پی آن می آید و آن چیزی نیست جز حجم بالای عکس و فیلم مورد نظر.

گویا آی تی – اما این تنها من و شما نیستیم که با این مشکل سر و کار داریم. برنامه نویسان نیز چون به این مشکل برخورده اند اپلیکیشن هایی برای کاهش حجم فیلم های با کیفیت طراحی کرده اند که یکی از بهترینِ آن ها، Video Compress نام دارد. این اپلیکیشن، مخصوصِ iOS  بوده و فوق العاده جذاب و کاربردی می باشد.

کار با این اپلیکیشن ۶ مگابایتی بسیار ساده است. می توانید ویدئوهای خود را با استفاده از یک سوایپ ساده در آن، به هر کیفیت و حجمی که می خواهید تبدیل کنید.

نکته ی مثبتی که در این اپلیکیشن در قیاس با دیگر فشرده سازهای iOS وجود دارد این است که ویدئوهای خروجی در این اپلیکیشن فاقد هر گونه واترمارک هستند. افزون بر این ویدئوهای خروجی را می توانید در فرمت های mov و mp4 ذخیره کنید. البته، چنان که می دانید، فرمت mp4 در پخش کننده های بیشتری قابل پخش است لذا بهتر است اولویت شما ذخیره با این فرمت باشد.

با وجود ویژگی های مثبتی که در اپلیکیشن Video Compress وجود دارد، امکان ریسایز کردن، تغییر افکت و یا حتی تغییر رزولوشن در این اپلیکیشن میسر نیست و جالب آن که توسعه دهنده ی این اپلیکیشن، سه اپ دیگر برای این کار در اپ استور قرار داده است. این در حالی است که او می توانست تمامی این قابلیت ها را در یک اپلیکیشن قرار دهد!

در هر حال، هر سه اپلیکیشنِ دیگرِ توسعه دهنده رایگان هستند و می توانند مکمل های خوبی برای Video Compress باشند. این سه اپلیکیشن عبارتند از Video Cut، Video Crop و Video Effect.

 

دانلود Video Compress از اپ استور:

https://itunes.apple.com/us/app/video-compress-reduce-movie-size-shrink-video/id1163846234?mt=8

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *