قابلیت جدید اپلیکیشن Clips

قابلیت جدید اپلیکیشن Clips
  • 1396/8/21
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

می دانید که تقلیدهای زیادی از اسنپ چت صورت گرفت و حتی اپل نیز در اپلیکیشن Clips ، که در فروردین ماه امسال انتشار داد، کپی برداری های بسیاری از اسنپ چت انجام داد. اپلیکیشن Clips، که از برخی قابلیت های اسلایدشو iOS و نرم افزار iMovie برخوردار است، اینک با به روز رسانی جدیدی که در آن انجام شده می تواند به واسطه ی قابلیت Selfie Scense، این امکان را برای کاربر فراهم کند که از خود سلفی ۳۶۰ درجه بگیرد و همچنین در صورت نیاز آن را ویرایش کند.

گویا آی تی – می دانید که تقلیدهای زیادی از اسنپ چت صورت گرفت و حتی اپل نیز در اپلیکیشن Clips ، که در فروردین ماه امسال انتشار داد، کپی برداری های بسیاری از اسنپ چت انجام داد. اپلیکیشن Clips، که از برخی قابلیت های اسلایدشو iOS و نرم افزار iMovie برخوردار است، اینک با به روز رسانی جدیدی که در آن انجام شده می تواند به واسطه ی قابلیت Selfie Scense، این امکان را برای کاربر فراهم کند که از خود سلفی ۳۶۰ درجه بگیرد و همچنین در صورت نیاز آن را ویرایش کند.
قابلیت جالبی که در Selfie Sence وجود دارد این است که امکان تغییر پس زمینه در آن میسر است. اما چه تغییری؟ در واقع کاربر می تواند پس از ثبت سلفی، پس زمینه ی آن را بردارد و یک نمای دیجیتالی جذاب را به جای آن قرار دهد. گفتنی است که این قابلیت از حسگرهای TrueDepth بهره می برد.
افزون بر مواردی که گفته شد، این نکته نیز می بایست اضافه شود که این قابلیت در حال حاضر ارائه شده و برای دستگاه های دارای سیستم عامل iOS 11.1 قبل استفاده می باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *