نوکیا ۸ به زودی به اندروید ۸ اوریو مجهز می شود

نوکیا ۸ به زودی به اندروید ۸ اوریو مجهز می شود
  • 1396/8/21
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

می دانیم که طبق اخبار تایید شده، شرکت HMD قصد دارد تمامی تلفن های هوشمند نوکیا را به اندروید ۸ اوریو ارتقا بدهد. فقط می خواهیم مطمئن شویم که چه موقع این کار را انجام می دهد.

گویا آی تی – در حال حاضر می دانیم که HMD به روزرسانی تلفن های نوکیا را به صورت هم زمان انجام نمی دهد. منطقی است که دستگاه های قوی تر، زودتر به اوریو ارتقا پیدا کنند. به عنوان مثال می توانیم به نوکیا ۸ اشاره کنیم.
بنابراین اگر شما صاحب یک نوکیا ۸ هستید، باید برای یک به روزرسانی اندروید آماده باشید. مدیر محصول شرکت HMD، Juho Sarvikas تایید کرد که پس از یک آزمایش کوچک در نسخه بتا، نوکیا ۸ به زودی به اندروید ۸ اوریو ارتقا پیدا می کند.

“ما بیش از ۲۰۰۰ کاربر نوکیا ۸ (#nokiamobilebetalabs) در اختیار داریم. از شما به خاطر علاقه و بازخورد فوق العاده تان متشکریم. ما به آن ها توجه کردیم، به آن ها عمل کردیم و به زودی اندروید اوریو را به طور رسمی در اختیار همه قرار می دهیم.”
نوکیا ۷، ۶، ۳ و ۲ مدل های بعدی هستند که به روزرسانی اوریو را دریافت می کنند، اما این کار لزوماً به ترتیب انجام نمی شود. به همین دلیل، HMD در ماه های آینده بسیار پر کار خواهد بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *