عرضه ی اپلیکیشن جدید چت اینستاگرام با نام دایرکت

عرضه ی اپلیکیشن جدید چت اینستاگرام با نام دایرکت
  • 1396/9/18
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

به تازگی پیام رسانی از سوی اینستاگرام منتشر شده که نشان از قصد اینستاگرام برای انتقال چت کننده های اینستاگرامی به این پیام رسان دارد. پیام رسان مذکور، نامِ صندوق پیام خودِ اینستاگرام را یدک می کشد: یعنی دایرکت Direct. در واقع با نصب این پیام رسان بر روی گوشی، صندوق پیام ها در اینستاگرامِ گوشی حذف می شود و از آن پس از طریق این اپلیکیشن می توان پیام ها را مشاهده کرد و یا پاسخ داد.

گویا آی تی – اپلیکیشن دایرکت در حال حاضر برای اندروید و آی او اس عرضه شده و صرفاً در برخی کشورها همچون ایتالیا، ترکیه، اروگوئه، شیلی و پرتغال فعال است و احتمالاً به زودی در دسترس تمامی افراد جهان قرار خواهد گرفت.
آن گونه که از صحبت های یکی از مدیران اینستاگرام برمی آید گویا با جهانی شدن اپلیکیشن دایرکت، اپلیکیشن اینستاگرام یک اپلیکیشن عمومی و اپلیکیشن دایرکت یک اپلیکیشن خصوصی خواهند بود. یعنی پیام ها و مطالب عمومی را از طریق اینستاگرام و پیام های خصوصی را از طریق دایرکت می توان ارسال یا دریافت کرد.
چنان که می دانید، این امر برای فیسبوک نیز اتفاق افتاد. ۳ سال پیش بود که فیس بوک نیز پیام رسانی مجزا، با نام مسنجر، عرضه کرد و اینگونه ارسال پیام خصوصی را از برنامه فیسبوک مجزا نمود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *