کدام مدل از فیت بیت برای شما مناسب است؟

کدام مدل از فیت بیت برای شما مناسب است؟
  • 1396/9/18
  • مهری ایران دوست
  • 0

آیا برای انتخاب مچ بندهای هوشمند فیت بیت دچار سردرگمی شده اید؟ باید بدانید که با تنوعی که این محصول در حال حاضر دارد شما قطعا می توانید فیت بیت مخصوص خود را پیدا کنید. ما در این نوشته به شما کمک خواهیم کرد که این انتخاب را با دقت بیشتری انجام دهید.

گویا آی تی – اگر کسی را می شناسید که از یک مچ بند هوشمند ردیابی تناسب اندام استفاده می کند، به احتمال زیاد این مچ بند از نوع فیت بیت است.

ردیاب های سلامتی به عنوان یک مچ بند روی مچ شما قرار می گیرند و تعداد گام هایی را بر می دارید و مسافتی را  که راه می روید یا می دوید محاسبه می کنند. بسیاری از محبوب ترین این مچ بندهای هوشمند ساخت شرکت فیب بیت هستند.

با تنوع بسیار زیادی که اکنون در مورد این مچ بندهای ردیاب وجود دارد، هرکس می تواند فیت بیت مناسب را برای خود انتخاب کند. با ما همراه شوید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

 

Fitbit Ionic

خلاصه ی مشخصات: ساعت هوشمند فیت بیت همراه با راهنمایی های شخصی در مورد سلامت و تناسب اندام و هم چنین برخی ویژگی های جالب دیگر

آیا ایده ی در اختیار داشتن ساعتی که بتوانید همه ی کارهای خود را با آن انجام دهید برای شما جالب است؟ با استفاده از ساعت هوشمند Fitbit Ionic که باتری آن چهار روز کامل دوام می آورد شما می توانید کارهای بسیاری را از نظارت بر تمرین های ورزشی و تناسب اندام تا پرداخت های بدون تماس را انجام دهید.

دیگر نیازی نیست که نگران جا گذاشتن کیف پول یا تلفن همراه خود باشید- همه ی چیزهایی که نیاز دارید در این ساعت هوشمند وجود دارد:

  • امکان پرداخت های بدون تماس سریع و آسان
  • در تماس بودن با هشدارهای تلفن همراه
  • ذخیره ی بیش از ۳۰۰ آهنگ برای گوش کردن در هنگام تمرین
  • امکان دانلود اپلییشن های دیگر نظیر سرویس های پخش موزیک یا پیش بینی آب و هوا

آیا به یک مربی شخصی احتیاج دارید؟ برنامه ی جدید newCoach بیش از ۴۰ نوع تمرین مختلف را به شما آموزش می دهد تا انگیزه ی خود را حفظ کنید. با استفاده از سنسورهای جدید این دستگاه می توانید از تعداد دقیق ضربان قلب خود در دقیقه آگاه شده و اطلاعات جالبی را راجع به سلامت خود در بلند مدت به دست آورید.

با داشتن Fitbit Ionic دیگر در هنگام دوچرخه سواری برای ردیابی مسیر خود نیازی به تلفن همراه ندارید- این دستگاه از قابلیت GPS درون ساخت برخوردار است. و در صورتی که به شنا علاقه مند هستید، این دستگاه می تواند تعداد دفعات رفت و برگشت  شما در استخر را با در نظر گرفتن مقاومت آب و تا طول ۵۰ متر بشمارد.

fitbit ionic

 

Fitbit Charge 2

خلاصه ی مشخصات: محبوب ترین مچ بند ردیاب تناسب اندام فیت بیت با تنظیماتی برای ورزش های مختلف که برای ردیابی همه ورزش ها از دویدن گرفته تا بدنسازی طراحی شده است.

فرقی نمی کند که به دنبال سوزاندن چربی های خود باشید و یا بخواهید به طور کلی تناسب اندام خود را ارتقاء بدهید، Fitbit Charge 2 می تواند تمام اطلاعاتی را که شما برای سنجش پیشرفت تدریجی خود به آن نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد.

با استفاده از این مچ بند هوشمند شما می توانید انواع به خصوصی از تمرین های ورزشی را، از وزنه برداری تا تمرین های آرامش بخش یوگا انتخاب کنید و متوجه شوید که کدام تمرین ها بهترین نتیجه را برای شما خواهند داشت.

با استفاده از ردیاب ضربان قلب درون ساخت این دستگاه، شما می توانید عملکرد خود را به خوبی مورد سنجش قرار دهید. از اعداد نشان داده شده برای تصحیح گام های خود در صورت لزوم استفاده کنید و با توجه به شرایط سرعت راه رفتن خود را افزایش یا کاهش دهید.

به دویدن علاقه مند هستید؟ در این صورت می توانید برای اندازه گیری دقیق فاصله ی گام ها و نقشه ی مسیر به GPS تلفن همراه خود متصل شوید.

fitbit charge 2

 

 

Fitbit Alta HR

خلاصه ی مشخصات: Fitbit Alta HR با داشتن ظاهری زیبا و باریک می تواند ضمن اندازه گیری ضربان قلب شما، به شیک بودن هرچه بیشتر شما نیز کمک کند.

یکی از شاخص های اصلی سلامت قلبی-عروقی، تعداد دفعات ضربان قلب شما در حالت استراحت است- استفاده از یک ردیاب تناسب اندام با قابلیت شمارش تعداد ضربان قلب، همانند Fitbit Alta HR می تواند به شما کمک کند تا تأثیر تمرین های خود را برسلامت کلی بدنتان بسنجید.

فناوری PurePulse دستیابی به اهداف شما برای کاهش وزن را نیز بسیار ساده تر می کند. این فناوری شدت فعالیت قلب شما را اندازه گیری می کند و به این ترتیب شما می توانید تعداد کالری هایی را که سوزانده اید بهتر اندازه گیری کنید.

شما می توانید با استفاده از این مچ بند ادعای خوشتیپ بودن و شیک بودن داشته باشید- با انتخاب از بین بندهای چرمی یا فلزی یا حتی سفارش بند مخصوص خود، ظاهر دلخواهتان را بسازید.

fitbit alta HR

 

 

Fitbit Blaze

خلاصه ی مشخصات: Fitbit Blaze ظاهری شبیه به یک ساعت مچی دارد، اما می تواند به جز ردیابی تناسب اندام شما، کاربردهای بسیار دیگری نیز داشته باشد.

اگر علاقه مند هستید که ردیاب تناسب اندام شما ظاهری شبیه به یک ساعت مچی داشته باشد، Fitbit Blaze  می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

Fitbit Blaze به طور همزمان یک گجت تناسب اندام و یک ساعت هوشمند است. استفاده از این دستگاه علاوه بر بهبود تناسب اندام شما، می تواند به سازماندهی بیشتر و منظم تر شدن شما نیز کمک کند.

از همان لحظه ای که هشدار بی صدای دستگاه به آرامی شما را بیدار می کند تا زمانی که برای خوابیدن به رختخواب می روید، Fitbit Blaze به نظارت بر فعالیت های روزانه ی شما کمک خواهد کرد.

با استفاده از این دستگاه شما می توانید روزانه اطلاعاتی چون تعداد گام ها، فاصله ی طی شده و کالری های سوزانده شده را در زمان پیاده روی یا دوچرخه سواری خود ثبت کنید. بعلاوه شما می توانید با حسگر درون ساخت ضربان قلب، عملکرد خود را نیز بسنجید.

اما Fitbit Blaze فراتر از یک ردیاب تناسب اندام ساده است-  شما می توانید نوتیفیکیشن های مربوط به تماس ها، پیام ها و هشدارهای ثبت شده در تقویم را از طریق این ساعت هوشمند دریافت کنید و در جریان اتفاقات روزمره قرار بگیرید. ضمن آنکه ظاهر براق آن، با بندهای قابل تعویض می تواند بر زیبایی ظاهری شما بیفزاید.

fitbit blaze

 

Fitbit Flex 2

خلاصه ی مشخصات: اگر شما نگاهی جدی به ورزش دارید، باید بدانید که Fitbit Flex 2 برای معتادان به ورزش ساخته شده است و ظاهری بسیار زیبا هم دارد.

این ردیاب تناسب اندام برای دوندگان، دوچرخه سواران، و شناگران حرفه ای بسیار ایده آل است و می تواند به طورخودکار تشخیص دهد که شما نوع فعالیت خود را عوض کرده اید و به این ترتیب باید متوقف شده و تنظیمات را در وسط تمرین ها عوض کند.

شما می توانید مسافت طی شده، کالری های سوزانده شده و تعداد گام های خود را به صورت لحظه ای روی برنامه ببینید تا فعالیت های ورزشی خود را با اهداف خود تطبیق دهید .اگر مدت زیادی را پشت میز نشسته باشید، Fitbit Flex 2  به شما هشدار می دهد که باید تمرین های خود را آغاز کنید- به این ترتیب اگر شما برای انگیزه گرفتن نیاز به یک تلنگر دارید، این مدل از فیت بیت می تواند برای شما بسیار ایده آل باشد.

از آن جایی که این مدل، هوشمندترین ردیاب فعالیت های ورزشی در حال حاضر است، شما می توانید به راحتی در تمام طول روز آن را روی مچ خود به همراه داشته باشید، حتی زمانی که می خواهید دوش بگیرید، چرا که طراحی این مدل کاملا ضد آب انجام شده است.

fitbit flex 2

 

با استفاده از فیت بیت خواب شبانه ی راحتی داشته باشید

اگر می خواهید علاوه بر سنجش مقدار و کیفیت خواب خود؛ آن را بهبود ببخشید می توانید از فیت بیت استفاده کنید.  با امکان جدید Sleep Schedule در فیت بیت شما می توانید کیفیت خواب شبانه ی خود را به بهترین میزان برسانید.

این ویژگی در حال حاضر در اپلیکیشن Fitbit وجود دارد و با تمام فیت بیت های که امکان ردیابی خواب را دارند قابل استفاده است. با استفاده از این ویژگی شما می توانید:

اهداف شخصی برای میزان خواب خود تعیین کنید و با استفاده از داده های خواب خود، مطمئن شوید که خواب کافی را دریافت می کنید.

بعلاوه شما می توانید اهدافی برای زمان خوابیدن و بیدار شدن خود قرار دهید. به این ترتیب دستگاه می تواند با استفاده از یک هشدار بی‌صدا در زمان تعیین شده، زمان را به شما یادآوری کند و یا شما را از خواب بیدار کند.

با استفاده از این ویژگی شما می توانید روند بهبود برنامه ی خواب شبانه ی خود را مشاهده کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *