۴ دلیل برای این که لپ تاپ خود را ارتقا دهید

۴ دلیل برای این که لپ تاپ خود را ارتقا دهید
  • 1396/9/22
  • فرید دانشفر
  • 0

با لپ تاپ خود مشکل دارید؟ مدل های پیشنهادی ما مجهز به آخرین تکنولوژی روز هستند تا دیگر مشکلات دستگاه های قدیمی را فراموش کنید …

گویا آی تی – سرعت لود آهسته و سختی حمل نقل، همچنین مشکلات کارایی چندگانه (مولتی تسک) و هنگ کردن به علاوه نرم افزارهای قدیمی و خالی شدن باتری همگی آزاردهنده هستند.

اگر این مشکلات برای شما آشنا هستند، وقت آن رسیده که به فکر یک دستگاه جدید باشید.

لپ تاپ
لپ تاپ

طی دو سال گذشته پیشرفت های شگرفی در تکنولوژی لپ تاپ ها به وقوع پیوسته است؛ دستگاه های جدیدی که سریع تر و سبک تر هستند و باتری با دوام تر و طراحی زیباتری دارند.

در این جا به ۴ دلیل عمده برای این که لپ تاپ خود را ارتقا دهید می پردازیم.

۱- پیدا کردن لپ تاپ مناسب بسیار آسان شده است

دیگر نیازی نیست که ساعت ها وقت بگذرانید تا تفاوت بین لپ تاپ ها را پیدا کنید.

پیدا کردن لپ تاپ مناسب شما بسیار آسان است. می توانید از فروشگاه های آنلاین استفاده کنید و بنا به نیاز خود، از دسته بندی های موجود در این فروشگاه ها استفاده کنید.

لپ تاپ
لپ تاپ

۲- سرعت بیشتر با SSD

دیگر از انتظار طولانی برای لود شدن لپ تاپ یا اجرای برنامه مورد نظر خبری نیست.

با استفاده از این تکنولوژی، لپ تاپ شما به سرعت شروع به کار می کند. همچنین شما سرعت انجام کار را در کپی کردن فایل ها، اجرای برنامه ها و خیلی موارد دیگر مشاهده می کنید.

درایو SSD جایگزین هارد معمولی شما می شود. بسیار کوچکتر است و هیچ قطعه ای در آن حرکت نمی کند. برخلاف یک هارد معمولی، بی صدا عمل می کند و وزن لپ تاپ شما را کاهش می دهد.

لپ تاپ اچ پی
لپ تاپ اچ پی

به عنوان مثال لپ تاپ Pavillion شرکت اچ پی، که در رنگ های سفید، رُزگولد و نقره ای موجود است از درایو SSD استفاده می کند. همچنین دارای عمر باتری ۱۰ ساعته است و به لطف وزن سبک، به راحتی قابل حمل است.

سرفیس پرو مایکروسافت نیز از تکنولوژی SSD استفاده می کند و می تواند جایگزین مناسبی برای لپ تاپ شما باشد.

۳- ویندوز ۱۰ بهترین عملکرد را دارد

دیگر از سیستم عامل های مخصوص لپ تاپ خبری نیست.

کار با ویندوز ۱۰ آسان است و با وجود ویژگی های متعدد، زندگی را برای شما آسان می کند. همچنین برخی ویژگی های محبوب ویندوز ۸ را نیز به همراه دارد.

از دستیار شخصی کورتانا گرفته تا ویندوز اینک (Ink) که به شما امکان می دهد روی صفحات وب بنویسید. می توان گفت ویندوز ۱۰ کار با کامپیوتر را لذت بخش می کند.

سرفیس پرو و سرفیس پِن (قلم سرفیس) برای طراحی و یادداشت برداری عالی هستند.

همچنین در ویندوز ۱۰ منو استارت بازگشته است و با اپلیکیشین هایی که آخرین اطلاعات را به شما نشان می دهند (قابلیت Live Tiles) پیشرفت کرده است.

این سیستم عامل به منظور ارائه بهترین تجربه ممکن – بدون توجه به نوع دستگاه شما – طراحی شده است. می توانید از ویندوز ۱۰ با لپ تاپ، کامپیوتر شخصی، تبلت یا تلفن هوشمند استفاده کنید.

برخی لپ تاپ ها می توانند هم لپ تاپ باشند هم تبلت. به این دستگاه ها دو در یک می گویند و صفحه نمایش آن ها به سمت عقب خم می شود یا به طور کامل جدا می شود.

Spectre x360  اچ پی یک دستگاه دو در یک فوق العاده است. برنامه های شما را با پردازنده اینتل Core i7 اجرا می کند. برای دیدن ویدیو هم می توانید صفحه را به حالت تبلت در بیاورید.

لپ تاپ
لپ تاپ

طراحان باید نگاهی به سرفیس پرو مایکروسافت بیندازند. این تبلت می تواند جایگزینی برای لپ تاپ شما باشد. آخرین نسخه این دستگاه “سریع تر و قدرتمندتر” از نسخه های قبلی است و می تواند اکثر برنامه های شرکت Adobe را به راحتی اجرا کند. اگر سرفیس پِن را خریداری کنید می توان گفت که یک استودیو طراحی قابل حمل در اختیار دارید.

۴- قابلیت حمل و قدرت بیشتر

دیگر نیازی نیست که لپ تاپ های بزرگ و پر سرو صدا را در کیف خود بگذارید.

مهندسان اکنون می توانند آخرین تکنولوژی روز را در قالب یک طراحی سبک و باریک در اختیار شما قرار دهند. این نوع طراحی به گونه ای است که از یک کتاب داستان باریک تر و وزن آن به اندازه یک کیسه کوچک شکر است.

بدنه سبک آلومینیومی به همراه درایو پرسرعت SSD، همچنین پورت USB 3.0 و USB type-c یک پکیج فوق العاده برای شماست.

آخرین نسل پردازنده های اینتل Core و Core M بسیار قدرتمند هستند و می توانند برای کارایی چندگانه و طراحان Adobe گزینه بسیار مناسبی باشند.

لپ تاپ دل
لپ تاپ دل

می توانید مدل دِل XPS 13 را انتخاب کنید. این کوچکترین لپ تاپ ۱۳ اینچی دنیاست که قابلیت ویرایش ویدیو در برنامه Final Cut Pro را ارائه می کند. همچنین در اجرای برنامه های سنگین Adobe هیچ مشکلی ندارد.

همانطور که می بینید، دلایل زیادی برای ارتقا دستگاه وجود دارد. می توانید همین از همین حالا به فکر باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *