کمپانی HP از لپ تاپ گیمینگ Omen جدید خود رونمایی کرد

کمپانی HP از لپ تاپ گیمینگ Omen جدید خود رونمایی کرد
  • 1395/5/27
  • زهرا معبودی
  • 0

 شرکت اچ پی را بیش از هر چیز با لپ تاپ های نه چندان زیبا اما قدرتمندش می شناسیم. این شرکت برای این که از غول های تکنولوژی عقب نماند رونمایی از محصولات جدیدش را به اواخر سال ۲۰۱۶ موکول کرده است. در همین راستا، خبری به دست گویا آی تی رسید که حاکی از این بود که این شرکت امروز یک لپ تاپ حرفه ای برای گیمرها معرفی کرده که نامش به طور عام Omen معرفی شده است. از جمله سری های Omen می توان به سیستم حرفه ای Omen X Desktop اشاره کرد اما نا گفته نماند که مدل جدیدی که HP آن را معرفی کرده یک لپ تاپ ۱۷٫۳ اینچی است. این لپ تاپ ویژگی هایی دارد که تجربه واقعیت مجازی را برای کاربران سهل می کند. در واقع هر گیمری دوست دارد با سیستمی بازی کنید که ویژگی های جدید سیستم اچ پی را داراست اما به نظر می رسد که این سیستم یکی از رقبای لپ تاپ مخصوص بازی ASUS G501  به شمار آید.

Omen

 از جمله ویژگی های OMEN جدید اچ پی می توان به پردازنده ۷ هسته ای اینتل اشاره کرد که کنایه ای برای بیان میزان قدرت پردازش این سیستم است. از طرفی این پردازنده باید در کنار یکی از دو کارت گرافیک GTX 1060 یا GTX 1070 انویدیا کار کند تا عملکردش راضی کننده تر باشد.

Omen

از جمله ویژگی های قابل توجه این لپ تاپ برای بازی قدرت آن برای ذخیره انرژی و بهینه سازی مصرف انرژی است. تکنولوژی G-Sync  از جمله فناوری هایی است که در این سیستم بکار گرفته شده تا نرخ رفرش نمایشگر را با پردازنده گرافیکی همزمان سازی کند.

Omen

در میان لپ تاپ های ارزشمند آن دسته از لپ تاپ ها برای گیمر های نسل کنونی ارزشمند است که از کیفیت پخش ویدیویی ۴K نیز پشتیبانی کند که در این لپ تاپ نیز خوشبختانه ارائه شده است. رزولوشن نمایشگر این لپ تاپ به گونه ای است که می توان وضوح تصاویر را تحت هر شرایطی درک کرد.

Omen

 در این لپ تاپ ۴ اسپیکر قدرمند تعبیه شده که می توانید ازموسیقی گیم با آن لذت ببرید.  همچنین گفته شده که این لپ تاپ می تواند تا مدت ۷٫۵ ساعت با یک بار فول شارژ شدن باتری دوام بیاورد. این سیستم که از ویندوز ۱۰ پشتیبانی می کند با قیمت ۱۵۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. البته اگر به دنبال خرید لپ تاپ هایی با قیمت مناسب تر هستید می توانید به راهنمای خرید لپ تاپ که اخیرا در گویا آی تی معرفی شد، مراجعه کنید. این راهنما با عنوان راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه محدود یک راهنمای کامل برای خرید لپ تاپ خوش قیمت در سال ۲۰۱۶ خواهد بود.

Omen

منبع: Engadget

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *