مایکرومکس اولین لپ تاپ سری آلفای خود را معرفی کرد

مایکرومکس اولین لپ تاپ سری آلفای خود را معرفی کرد
  • 1395/5/24
  • زهرا معبودی
  • 0

این روزها آنقدر بازار تکنولوژی های نو داغ است که هر روز شاهد رونمایی و تولید محصولی جدید از شرکتی هستیم. حالا فرقی ندارد که این محصول مربوط به چه دسته از محصولات دیجیتالی و هوشمند و یا الکترونیکی باشد. مهم این است که خلاقیت همچنان ادامه دارد. این محصولات دارای امتیازهای قابل توجهی هستند که می توان به راحتی برای آن ها مرزهایی مشخص کرد که هر کدام را از نمونه های دیگر در دسته ی خود متمایز می کند. اما به طور کلی هدف از این خلاقیت ها، بهبود کارایی زندگی افراد در عصر دیجیتال است.

کمپانی مایکرومکس که یکی از شرکت های موفق در تولید لپ تاپ است در ماه گذشته سری تازه ای از لپ تاپ های ویندوزی خود را ارائه نموده بود. این سری از لپ تاپ های کمپانی مایکرومکس  Ignite نام داشتند.

به تازگی این کمپانی یک خانواده جدید را به محصولات خود افزوده است. این خانواده  سری آلفا نام گذاری شده اند. مایکرومکس تا کنون تنها یک عضو از این خانواده را توسعه داده و معرفی کرده است که امروز هر چه در مورد آن می دانیم با شما در میان می گذاریم.

LI351

اولین عضو این خانواده که الفا LI351  نامیده می شود دارای امکانات سخت افزاری زیر می باشد:

  • حافظه رم ۶ گیگابایتی
  • تراشه پردازنده سه هسته ای
  • حافظه داخلی ۵۰۰ گیگابایتی

این سه ویژگی مهمی بود که در رسانه ها برای این محصول جدید ویندوزی منتشر شده است.

LI351

بر روی این لپتاپ ویندوز ۱۰ نصب شده است. این عضو بزرگ خانواده آلفای مایکرومکس همچنین از یک نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی HD LED بک لایت بهره مند می باشد که رزولوشنی برابر با ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل دارد . نکته مهمی که در مورد این لپ تاپ باید بدانید در مورد عمر باتری این لپ تاپ است که میزان آن  در حدود ۴٫۷ ساعت ماندگاری پیش بینی شده است. علاوه بر این ها الفا ‏LI‏۳۵۱‏‎ ‎‏ ‏، مجهز به دو پورت USB 3  بوده و  یک پورت HDMI هم برای آن در نظر گرفته شده تا قابلیت های یک لپ تاپ امروزی را داشته باشد. به هر حال ما منتظر اخبار جدیدی در مورد کاربرد و تجربه کاربری با این سیستم جدید خواهیم بود.

LI351

اگر شما هم به دنبال اخبار تکنولوژی های نو و جدید هستید می توانید نظرات و نقد های فنی خود را با ما درمیان گذاشته و این مطلب را برای دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید.

منبع: mspoweruser

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *