برترین لپ تاپ های هیبریدی سال ۲۰۱۸

برترین لپ تاپ های هیبریدی سال ۲۰۱۸
  • 1397/4/3
  • سینا اشتری
  • 0

همراه داشتن یک لپ تاپ و تبلت به صورت همزمان امری دشوار و بی فایده است؛ اگر دانشجو هستید و یا بسته به نوع شغلتان نیاز به همراه داشتن همیشگی این دو گجت دارید، استفاده یک لپ تاپ هیبریدی و یا دو منظوره بهترین انتخاب پیش روی شما خواهد بود.لپ تاپ های هیبریدی متنوع و متعددی در بازار موجود هستند؛ اما بسیاری از آنها نمی توانند آنطور که باید در نقش یک لپ تاپ و یک تبلت ظاهر شوند؛ در ادامه مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین لپ تاپ های هیبریدی بازار آشنا کنیم.

برترین لپ تاپ های هیبریدی سال ۲۰۱۸

۱- Microsoft Surface Pro 2017برترین لپ تاپ های هیبریدی سال 2018

 

شروع قیمت: از ۸۰۰ دلار

لپ تاپ هیبریدی Surface Pro سال ۲۰۱۷ یکی از برترین لپ تاپ های هیبریدی سال ۲۰۱۸ است که علاوه بر کیفیت ساخت بالا عملکرد قدرتمند و قابل قبولی را نیز به نمایش میگذارد.

کیفیت صفحه نمایش واقعا خیره کننده است و صدای خروجی بلندگو ها نیز واضح و با کیفیت است؛ اگر بتوان تنها یک ایراد در مورد این گجت مطرح کرد، بی شک این ایراد قیمت زیاد آن خواهد بود؛ قیمت دستگاه به خودی خود اختلاف زیادی با سایر رقبا دارد و اگر بخواهید Smart Cover و قلم نوری هوشمند Surface Pen را نیز در اختیار داشته باشید، باید هزینه بیشتری را نیز در نظر بگیرید.

قدرت سخت افزاری مدل پایه به اکثر نیاز های کاربران پاسخ خواهد داد اما اگر به سخت افزار قدرتمند تر نیاز داشته باشید، می توانید نمونه ای از این گجت با پردازنده Intel Core i7 را انتخاب کنید.

در حالت عادی ما خرید این گجت را به دلیل قیمت گرانش به کاربران پیشنهاد نمی کنیم؛ اما اگر مشکلی در بحث هزینه ها ندارید، بی شک Surface Pro 2017 برترین و قدرتمند ترین لپ تاپ هیبریدی موجود در بازار است.

۲- Lenovo Yoga 920برترین لپ تاپ های هیبریدی سال 2018

شروع قیمت: از ۱۱۹۷ دلار

Lenovo Yoga 920 نیز یکی از برترین لپ تاپ های هیبریدی سال ۲۰۱۸ است؛ عمر طولانی باتری، کیفیت ساخت بالا، طراحی ظاهری جذاب، قدرت سخت افزاری سطح بالا و صفحه نمایش با کیفیت و حساس به سطح فشار قلم نوری از جمله مهم ترین نقاط قوت این گجت هستند.

اگر بخواهیم از نقاط ضعف این گجت صحبت کنیم می توان به عدم برخورداری از کارت گرافیکی مجزا، روشنایی متوسط صفحه نمایش اشاره کرد.

۳-  Microsoft Surface Book 2برترین لپ تاپ های هیبریدی سال 2018

شروع قیمت: از ۱۲۰۰ دلار

Surface Book 2 نیز یکی دیگر از با کیفیت ترین لپ تاپ های هیبریدی موجود در بازار است؛ کیفیت ساخت عالی و طراحی ظاهری زیبا از جمله نقاط قوت این گجت هستند و عملکرد سخت افزاری و میزان امکانات این گجت نیز در سطح بالا قرار دارد.

اگر بخواهیم خیلی سخت گیرانه در مورد این لپ تاپ قضاوت کنیم، عدم پشتیبانی آن از درگاه Thunderbolt تنها نقطه ضعف Surface Book 2 خواهد بود.

با اینکه Surface Book 2 یکی از بهترین انتخاب های در دسترس هر کاربر علاقه مند به لپ تاپ های هیبریدی است؛ اما قیمت بالای این گجت باعث می شود تا بسیاری از کاربران عطای این گجت را به لقایش ببخشند.

۴- Aus ZenBook Flip S UX370UAبرترین لپ تاپ های هیبریدی سال 2018

شروع قیمت: از  ۱۳۰۰ دلار

Asus ZenBook Flip S نیز به راحتی توانسته تا جایگاه چهارم جدول رده بندی برترین لپ تاپ های هیبریدی را به خود اختصاص دهد؛ این گجت از جمله کم نقص ترین لپ تاپ های هیبریدی موجود در بازار است و مناسب آن دسته از کاربرانی است که می خواهند لپ تاپی هیبردی فوق العاده سبک و نازک داشته باشند و در عین حال به سخت افزار سطح بالایی نیز برای انجام کار های خود نیازمندند.

لپ تاپ های تولید شده در سال گذشته میلادی با ابعاد و ضخامتی شبیه به Asus ZenBook Flip S؛ سخت افزار قدرتمندی نداشتند؛ به طور مشخص هیچ کدام از آنها پردازنده ای قدرتمند تر از محصولات سری Core Y/M شرکت اینتل ندارند؛ اما شرکت Asus موفق شده تا پردازنده قدرتمندی مانند Core i7 را در تولید این لپ تاپ به کار ببرد.

۵- iPad Pro 12.9 برترین لپ تاپ های هیبریدی سال 2018

شروع قیمت: از ۸۰۰ دلار

iPad Pro 12.9 بی شک جذاب ترین آیپد شرکت اپل است که می تواند نقش یک لپ تاپ را برای کاربران ایفا کند؛ البته برای اینکه بتوانید از این گجت به عنوان یک لپ تاپ همه فن حریف استفاده کنید قطعا به Smart Keyboard و قلم نوری آن نیاز پیدا می کنید؛ برای در اختیار گرفتن این آیتم ها نیازمند صرف هزینه های اضافه تر خواهید بود؛ اگر بودجه شما با قیمت این گجت هم خوانی نداشته و از طرفی سایز صفحه نمایش ارزش زیادی برایتان ندارد، پیشنهاد می کنیم با خرید یک iPad 10.5 در هزینه خرید خو صرفه جویی نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *