نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری

نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری
  • 1397/6/5
  • گویا آی تی
  • 0

نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری (شهر گردشگر) امروز چهارم شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بزرگ بازار بزرگ ایران (ایران مال) آغاز به کار کرد.


مراسم افتتاحیه نمایشگاه در باغ ایرانی واقع در ایران مال با سخنرانی دکتر اثنی عشری (مدیر روابط عمومی ایران مال)، آقای محب خدایی (معاونت گردشگری) برگزار شد. همچنین آقای دکتر مونسان (ریاست محترم سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری) نیز در این مراسم حضور پیدا کرده بود.
ایجاد زمینه های تعامل میان ارگان‌های دولتی و بو‌خش‌های خصوصی در شاخه گردشگری، شناسایی مشکلات، موانع و نقاط قوت و ضعف موجود در این حوزه و ارتقای جایگاه این صنعت در میام مسئولان دولتی و مردم از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
هتل ها، مراکز اقامتی و سیاحتی، موسسات مالی و بانکی و بیمه‌ها، مراکز آموزش هتلداری، نشریات تخصصی و صنایع بالادستی و پایین دستی مرتبط با این بخش از ارگان‌ها و نهادهای دخیل در این نمایشگاهند که می‌توانند به ارائه توانمدیهای خود بپردازند.


زمان نمایشگاه از تاریخ ۴ شهریور ماه ۱۳۹۷ لغایت ۷ شهریور از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعد ظهر خواهد بود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت نمایشگاهی ایران مال از نمایشگاه شهر گردشگر دیدار کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *