در ماراتن کتابچین، پیروز شوید!

در ماراتن کتابچین، پیروز شوید!
  • 1398/10/29
  • گویا آی تی
  • 0

 

 

به کتاب فروشی که می روم، می خواهم تمام کتاب ها را با خود به خانه بیاورم، ای کاش که کتابخانه ام فضایی نا محدود داشت، برای همه کتاب های دنیا، تا هر وقت می خواهم، دستم را دراز کنم و کتابی را از این کتابخانه بی کران، دست چین کنم؛ مانند آرزوی چیدن ستاره ها از آسمان شب، و این رویایی است که فقط عاشقان کتاب و مقیمان اقلیم مطالعه و کتابخوانی، درکش می کنند.

 

کتابچین، کتابخانه بی کران و همراه من

اگر همه جا، در هر فرصتی، علاقه دارید که غرق در سطرهای کتاب شوید، پس شما می توانید به خوبی حرف مرا بفهمید.

یک آینه جادویی را تصور کنید، که همیشه با خود به همراه دارید و می توانید هر زمان که دوست دارید، در هر موقعیت و شرایطی، به آن وارد شده و در میان کتاب ها به گشت و گذار بپردازید، کتاب بخوانید و یا به طنین  کتاب گوش سپارید و در فضای واژه های رقصان، پهلو بگیرید و تنی به دریای دانش بزنید؛ این آینه جادویی، یک رویا نیست! این آینه، هم اکنون در دسترس همه ما است!

آینه ای برای ورود به سرزمین کتاب، که همه جا و هر زمانی همراه ما است. کتابچین، نرم افزار معرفی، خرید و دانلود کتاب متنی و کتاب صوتی، یک اپلیکیشن کتابخوان، در گوشی همراه، لپ تاپ، تبلت، با قابلیت مطالعه به صورت آنلاین و یا آفلاین است.

شاید بگویید، خب اینکه چیز خاصی نیست، اپلیکیشنهای کتاب، یکی از عادی ترین ابزارهای الکترونیکی، برای خرید کتاب الکترونیک و دانلود کتاب دیجیتالی صوتی و یا متنی است؛ اما، هنوز وصف ویژگی های اپ کتابچین، ادامه دارد و آنچه گفته شد، همه ماجرا نیست!

 

یک اپلیکیشن کتاب با چندین ویژگی منحصر به فرد

از همان ابتدای نصب برنامه بر روی سیستم خود، وقتی به این اپ وارد می شوید، در قدم اول، یک اپلیکشین کتابخوان متفاوت را تجربه می کنید، گذشته از تمام اشتراکاتی که میان انواع نرم افزارهای کتابخوان وجود دارد، کتابچین اما، ویژگی های متفاوت و خاص دیگری نیز، به کاربر خود ارائه می دهد.

مثلا، آیا تاکنون میزان مطالعه خود را ارزیابی کرده اید؟ آیا می دانید نسب به سال قبل، یا ماه قبل و یا هفته قبل، بیشتر مطالعه کرده اید یا کمتر؟ کتابچین، این فرصت را فراهم کرده است که بتوانید میزان مطالعه روزانه خود را در فواصل زمانی دلخواه، ثبت و بررسی کنید؛ حتی می توانید آمار مطالعه خود و یا کتاب هایی که خوانده اید را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

در ماراتن اپلیکیشن کتابخوان، پیروز شوید!

علاوه بر همه این ها، می توانید در ماراتن مطالعه و کتابخوانی کتابچین، با بقیه کاربران، رقابت کنید و امتیاز بگیرید و رتبه خود را بسنجید. بله، ماراتن، بخش منحصر به فرد این اپ است، که موجب تشویق کاربران برای افزایش مطالعه به خصوص برای تازه واردان این وادی، می شود. بر اساس رتبه های خود، امتیازهایی تحت عنوان “چین” به شما تعلق می گیرد و در فهرست شرکت کنندگان، رتبه شما ثبت و نمایش داده می شود.

 

تجربه ای خاص برای مطالعه کتاب دیجیتال

من، به عنوان یک فرد عاشق کتاب و مطالعه، تفاوت های جالب و مزیت های خاصی را توسط این برنامه، برای مطالعه کتاب دیجیتال و دانلود کتاب و مجلات، تجربه کرده ام که شاید ذکر خلاصه ای از آن ها، خالی از لطف نباشد.

 

 

از جمله امتیاز دیگری که در این برنامه مورد توجه قرار می گیرد، این است که شما احساس می کنید که درست انگار داخل یک فروشگاه کتاب در جهان واقعی، هستید و برای انتخاب و خرید کتاب، می توانید آن ها را ورق بزنید و بررسی کنید! این برنامه، دارای آپشنی است که توسط آن، شما می توانید کتاب ها را قبل از خرید و دانلود، بررسی نمایید، اطلاعات کامل کتاب، همراه با بخشی از محتوای آن، جهت نمونه برای مطالعه، در اختیار شما قرار می گیرد.

 

دانلود کتاب الکترونیک بدون پرداخت پول!

ویژگی جالب توجه دیگر این برنامه، وجود بخشی حاوی تعدادی کتاب، جهت دانلود، در دسترس کاربران است، که دارای لیستی از کتاب ها و نشریات رایگان می باشد. شما می توانید به راحتی و بدون صرف هزینه ای، کتاب های موجود در این بخش را دانلود و مطالعه نمایید.

 

خرید کتاب صوتی، مطالعه همراه با مدیریت زمان

امکان دسترسی و خرید کتاب صوتی، از جمله قابلیت دیگر این اپلیکیشن کتابخوان است. اگر زمان کافی برای مطالعه کتاب های دلخواه خود را ندارید، امروزه تکنولوژی کتاب صوتی، به کمک شما آمده تا بتوانید در عین رسیدگی به امور روزمره خود، همزمان از مطالب کتاب ها، استفاده نمایید. پس اگر به هر دلیلی قادر به مطالعه کتاب متنی نیستید، این اپ برای شما، کتاب خواهد خواند.

 

مطالعه الکترونیکی، حتی وقتی آنلاین نیستید!

امکان مطالعه به صورت آفلاین، در این اپ، فراهم شده است. لذا نیازی نیست شما برای مطالعه کتابی که دانلود نموده اید و یا گوش دادن به آن، حتما آنلاین باشید.

 

دیگر می توانید در کتاب خود، بنویسید.

علاوه بر اینکه در این برنامه قادر هستید کتاب خود را علامت بزنید، تا بدانید تا کجا مطالعه نموده اید، و بعدا دوباره از همان بخش، خواندن را از سر بگیرید؛ و یا قسمت های مورد نظر خود را در کتاب، هایلایت نمایید؛ می توانید حاشیه نویسی کنید.

یک ویژگی بسیار محبوب، به خصوص برای کتابخوان هایی که مانند من علاقه به یادداشت برداری و حاشیه نویسی در کتاب دارند، در این اپ، وجود امکان نوشتن در داخل کتاب، همراه با امکان انتخاب قلم دلخواه و اندازه فونت مورد نظر کاربر است.

 

 

این اپلیکیشن، قابل نصب و اجرا بر روی کلیه سیستم های اندروید، آی. او. اس  و نیز ویندوز می باشد.

جهت دانلود این اپ، اینجا کلیک کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *