نقد و بررسی مشخصات و امکانات گوشی سامسونگ گلکسی A50

نقد و بررسی مشخصات و امکانات گوشی سامسونگ گلکسی A50
  • 1399/3/18
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

گوشی گلکسی A50 سامسونگ یکی از پرفروش ترین مدل های این غول دنیای گوشی های هوشمند در ایران محسوب می شود به همین جهت در ادامه به نقد و بررسی امکانات و مشخصات گوشی A50 می پردازیم.

 

قیمت گوشی a50 سامسونگ

 

نقد و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A50

 

سامسونگ در سال ۲۰۱۹ شروع به عرضه محصولات متنوع خود در بازار کرد و با عرضه سری A با تغییرات گسترده در محصولاتش توانست بار دیگر در بازار گوشی های هوشمند عرض اندام کند. در محصولات سری A سامسونگ شاهد استفاده از صفحه نمایش های AMOLED و دوربین های با کیفیت نسبتاً بالا هستیم که همین دو عامل به همراه قیمت مناسب گوشی های گلکسی A سامسونگ  برای جذب مشتریان ایرانی و بسیاری از کاربران در جهان کافی به نظر می رسید.

عکس گوشی A50

گوشی A50 سامسونگ با نمایشگر سوپرآمولد و با حاظیه بسیار کم روانه بازار شد و از همان ابتدا مورد استقبال قرار گرفت. ظاهر زیبا و چشم نواز Galaxy A50 sumsung نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد.

 

وضوح تصویر نمایشگر A50

قاب پشتی این گوشی از پلاستیک و قاب جلوی ان شیشه ای است. اندازه صفحه نمایش این گوشی ۶٫۴ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاسو پشتیبانی از فناوری super amoled است که با پنل OLED که دارد تصاویر زنده و شادابی را به کاربر نشان می دهد.  وضوح تصویر نمایشگر این گوشی بسیار بالاست به طوری که در هر اینچ ۴۰۳ پیکسل را نشان می دهد که بیانگر نمایش جزئیات ریز تصاویر است.

 

سخت افزار پردازشِ و گرافیکی گلکسی A50

در ساخت این گوشی از پردازنده قدرتمند اگزینوس ۹۰۶۱ سامسونگ با تراشه های ۱۰ نانومتری استفاده شده است. از تراشه گرافیکی Mali-G72 MP3 هم برای پخش ویدئو و بازی در این گوشی استفاده شده است.گلکسی a50 در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه شده  که با یک حافظه جانبی می توانید ظرفیت آن را تا یک ترابایت افزای دهید.

 

دوربین گلکسی A50

دوربین اصلی گوشی A50 سامسونگ ۲۵ مگاپیکسلی است که از امکان عکسبرداری در حالت Wide نیز برخوردار است که با همراهی دو لنز ۸ و ۵ مگاپیکسلی، مجموعاً دوربین های اصلی گوشی را تشکیل می دهند. نکته جالب و جذاب A50 دوربین سلفی آن است که با ۲۵ مگاپیکسل به یکی از آپشن های جذاب برای خریداران آن تبدیل شده است

 

باتری و امکانات جانبی samsung A50

باتری A50 سامسونگ ۴۰۰۰ میلی امپر ساعتی است که قادر به پشتیبانی از فناوری فست شارژ ۱۵ واتی نیز می باشد. از دیگر امکانات گوشی A50 سامسونگ می توان به حسگر اثر انگشت اشاره کرد که مجموع امکانات و قدرت این گوشی میان رده ان را به مرز تبدیل شده به یک گوشی بالارده نزدیک کرده است.

برای آگاهی از قیمت روز گوشی های سامسونگ بر روی لینک کلیک کنید.

 

ویژگی های گوشی A50 سامسونگ در یک نگاه

 

  • سیستم عامل: Android
  • شبکه های ارتباطی: ۴G، ۳G، ۲G
  • مقدار RAM: 4 گیگابایت
  • رزولوشن عکس: ۲۵٫۰ مگاپیکسل
  • نسخه سیستم عامل: Pie 9.0
  • فناوری: Super AMOLED
  • ویژگی‌های خاص: مجهز به حس‌گر اثرانگشت فبلت مناسب عکاسی مناسب عکاسی سلفی
  • اندازه: ۶٫۴

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *