شناسایی یک باگ بزرگ در گوشی آیفون ۱۲

شناسایی یک باگ بزرگ در گوشی آیفون ۱۲
  • 1399/8/26
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

برخی از کاربران گوشی های آیفون ۱۲ از یک باگ مهم در گوشی خود خبر داده اند، طبق بررسی ها مشخص شد که کاربران از وجود باگ در اپ Messages شکایت کرده‌‌اند و نمی‌توانند تمام پیام‌ها در چت‌های گروهی را مشاهده کنند.

در همین راستا یکی از کاربران در بخش پشتیبانی سایت رسمی اپل اعلام کرده، بدون توجه به اپراتور، نمی‌توانم پاسخ‌های پیام‌‌های گروهی را ببینم. اخیرا آیفون ۱۲ خریدم اما تا به امروز تحت تاثیر آن قرار نگرفته‌ بودم. امکان مشاهده پیام‌های گروهی برای من بسیار حائز اهمیت است. هنوز اپل این مشکل را برطرف نکرده است.»
به نظر می‌رسد این مشکل در ارسال پیام میان کاربران iOS به iOS و همچنین به صورت ترکیبی میان iOS و اندروید رخ می‌دهد. ظاهرا اپل نمی‌تواند با راه‌حل ساده‌ای این مشکل را برطرف کند چرا که در چند روز اخیر کاربران اپراتور AT&T نیز خبر از عدم دریافت پیام‌ها در گروه‌ها و حتی پیامک اشاره کرده‌اند. این کاربران حتی با بخش پشتیبانی اپل نیز در ارتباط بوده‌اند، اما هنوز با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می‌کنند.

یک باگ مهم در گوشی آیفون 12!!!

اپل به تازگی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را با پشتیبانی از شبکه ۵G وارد بازار کرده و کاربران به تمام نسخه‌های آن از جمله مینی و پرو مکس دسترسی دارند. این اولین باری نیست که با مشکلات این گوشی‌های هوشمند روبه‌رو می‌شویم چرا که در گذشته نیز نمونه‌هایی از آن با مشکل ریزش رنگ فریم و ترک خوردن پنل پشتی مواجه شده بودند.

این گوشی‌های هوشمند به چیپست ۵ نانومتری A14 Bionic مجهز شده‌اند و نسخه‌های گران قیمت آن یعنی پرو و پرو مکس از اسکنر LiDAR بهره می‌برند. اپل برای جدیدترین گوشی‌های خود از محافظ صفحه جدیدی به نام «سرامیک شیلد» (Ceramic Shield) استفاده کرده که مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.

در حال حاضر علت مشکل این باگ مشخص نیست، اما مربوط به اپراتورها در ایالات متحده آمریکا نمی‌شود چرا که کاربران در اپراتورهای مختلف آن را تجربه می‌کنند. احتمالا اپل از چنین مشکلی اطلاع دارد و با عرضه یک بروزرسانی آن را برطرف خواهد کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *