آیفون ۱۳ دارای ناچ کوچکتر و طراحی ضخیم تر است

آیفون ۱۳ دارای ناچ کوچکتر و طراحی ضخیم تر است
  • 1399/10/21
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

در سال ۲۰۲۱ انتظار می رود زمان آن فرا رسیده باشد که در مورد نسل بعدی آیفون صحبت کنیم. گفته می شود آیفون ۱۳، دارای یک شکاف کوچکتر در بالای نمایشگر جلو خواهد بود، با دوربین TrueDepth جمع و جور تر برای Face ID است.

طبق وبلاگ ژاپنی MacOtakara ، آیفون ۱۳ شاسی آیفون ۱۲ را با لبه های صاف حفظ خواهد کرد، اما ضخامت آن تقریباً ۰٫۲۶ میلی متر خواهد بود و به لطف تغییر موقعیت گیرنده بالایی، اندازه بریدگی را کاهش می دهد. علاوه بر این، با کمی تغییر در ظاهر، برجستگی دوربین به همان ضخامت خواهد بود. گفته می شود، اپل شیشه یاقوت کبود را به بالای لنزها می زند و آن را مانند یک دوربین واحد نشان می دهد که بر خلاف طرح در معرض دید کنونی است.

همچنین احتمالا ابعاد ماژول دوربین در تمام مدل‌های آیفون ۱۳ حدود ۰.۹ میلیمتر افزایش خواهد یافت و توسط یاقوت محافظت خواهد شد. لنزها بیرون زندگی کمتری خواهند داشت و از این لحاظ تا حدودی شبیه دوربین آیپد پرو ۲۰۲۰ خواهند شد که ماژول دوربین ضخیمی داشته اما لنزهای آن بیرون زدگی کمتری دارند.

آیفون 13 دارای ناچ کوچکتر و طراحی ضخیم تر است

این دومین مرتبه‌ای است که شایعه کوچک شدن یا کمتر شدن عرض ناچ در آیفون ۱۳ مطرح می‌شود. حدوداً سه ماه قبل یکی از افشاگران صنعت تکنولوژی با نام کاربری Ice Universe مدعی شد که سری جدید آیفون ناچ باریک تری خواهد داشت. بنابراین ممکن است سری جدید آیفون ۱۳ با بریدگی نمایشگر باریک‌تر یا کوچکتر عرضه شود.

بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند برخی مدل‌های آیفون ۱۳ احتمالا از نمایشگر LTPO OLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز برخوردار بوده و به چیپ سریع‌تر A15 مجهز خواهند شد.

با توجه به بروزرسانی دوربین نیز انتظار می رود، آیفون جدید از دوربین های پیشرفته ای بهره برده باشد و در سال ۲۰۲۱ پیش بینی می شود که به جای انحصار در مدل های Pro ، شاهد گسترش فناوری LiDAR در هر گوشی در محدوده آیفون باشیم.

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *