آخرین فرصت هلی شغلی در شرکت های تلکام

آخرین فرصت هلی شغلی در شرکت های تلکام
  • 1400/6/15
  • رقیه کرد
  • 0

تلکام به شرکت‌های حوزه ارائه خدمات تلفن، تلویزیون و اینترنت گفته می‌شود. کار اصلی آنها ارائه خدمات در راستای برقراری راحت‌تر ارتباطات برای همه مشاغل و خانوارها است. شرکت‌های تلکام علاوه بر ارائه خدمات سنتی مانند تلفن سیمی و تلویزیون کابلی، خدماتی مانند تلفن همراه، اینترنت، پهنای باند، تلفن همراه و تلویزیون ماهواره‌ای را نیز ارائه می‌دهند.

در ایران شرکت‌های بزرگ تلکام که استخدام در آنها نسبت به دیگر شرکت‌های این حوزه طرفدار دارد، شرکت‌های مرتبط با تلفن همراه است. بزرگترین این شرکت‌ها در ایران نیز ایرانسل، همراه اول و رایتل به شمار می‌آیند که به طور مداوم به دنبال افراد با استعداد و با تلاش بازار کار هستند.

ایران تلنت مرجع دستیابی به آخرین فرصت‌های شغلی این شرکت‌ها است و شما می‌توانید جدیدترین فرصت‌های شغلی شرکت‌های بزرگ حوزه تلکام را در این وب‌سایت مشاهده کنید. ثبت نام در ایران تلنت این امکان را برای شما فراهم می‌کند که زودتر از دیگر افراد از آگهی‌های شغلی این شرکت‌ها باخبر شوید و حتی می‌توانید با مراجعه مداوم به پروفایل این شرکت‌ها از جدیدترین آگهی‌های شغلی آنها باخبر شوید. در این مقاله درباره جدیدترین فرصت‌های شغلی شرکت‌های بزرگ تلکام در ایران صحبت خواهیم کرد، که در ایران تلنت منتشر شده‌اند.

ایرانسل

شرکت خدمات مخابراتی ایرانسل (MTN)، دومین اپراتور تلفن همراه ایران است. این شرکت تلکامی ایران در حال حاضر بیش از ۵۰۰ کارمند دارد که برای تکمیل تیم بزرگ خود نیاز به افراد با استعداد و پرتلاش در زمینه‌های مختلف دارد.

برای استخدام در ایرانسل می‌توانید فرصت‌های شغلی ایرانسل در ایران تلنت را مشاهده کنید و بنا بر توانایی‌ها و همچنین رزومه خود، درخواست همکاری ارسال کنید. این فرصت‌های شغلی بسیار متنوع هستند و به عنوان مثال شما می‌توانید برای مدیر ارشد عملیات امنیتی، مهندس توسعه نرم افزار و سیستم‌های پشتیبانی، توسعه دهنده PHP-Laravel، مدیر تضمین امنیت، هماهنگ کننده پروژه، متخصص پیشرفت استعدادها، حسابدار پروژه و موارد بسیار دیگر رزومه ارسال کنید. برای اینکه به لیست کامل فرصت‌های شغلی ایرانسل دسترسی داشته باشید، می‌توانید به ایران تلنت مراجعه کنید.

شاتل

گروه شرکت‌های شاتل، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فعال خدمات اینترنت و راه‌کارهای ارتباطی اینترنتی است که به عنوان اولین ارائه‌کننده‌ی خدمات +ADSL2 در کشور نیز شناخته می‌شود. گروه شرکت‌های شاتل در حال حاضر با بیش از ۱۳۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص و بیش از ۲۵۰۰ نفر نیروی انسـانی توانسته است کار خود را به سراسر اسران توسعه دهد.

برای مشاهده اگهی های استخدام در شاتل موبایل می‌توانید به وب‌سایت ایران تلنت مراجعه کنید و تمام فرصت‌های شغلی باز این شرکت را مشاهده کنید. توسعه دهندۀ فول استک، مهندس عملیات شبکه Gi-LAN، تحلیلگر نرم افزار و کارشناس محتوا از فرصت‌های شغلی اتل هستند که در حال حاضر به دنبال فردی حرفه‌ای در این حوزه‌ها هستند. برای اینکه زودتر از دیگر افراد برای آگهی‌های شغلی شاتل رزومه خود را ارسال کنید، می‌توانید در ایران تلنت رزومه خود را به صورت آنلاین بسازید و پس از آن برای موقعیت‌های شغلی شاتل، آن را خیلی سریع ارسال کنید.

همراه اول

شرکت مخابرات سیار ایران، که معمولاً به اختصار MCI نامیده می‌شود و همچنین با نام تجاری خود همراه اول شناخته می‌شود، اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه در ایران و همچنین بزرگترین اپراتور تلفن همراه در منطقه غرب آسیا است.

فرصت‌های شغلی‌ای نظیر تحلیلگر داده، کارشناس استعدادیابی، کارشناس عملیات مرکز داده و موارد دیگر بخشی از آگهی‌های شغلی همراه اول در ایران تلنت است که می‌توانید برای استخدام در همراه اول تمام این فرصت‌های شغلی را بررسی کنید و برای موردی که با رزومه شما همخوانی دارد، رزومه ارسال کنید تا فرصت کار در این شرکت بزرگ تلکام را داشته باشید.

مشاهده فرصت‌های شغلی شرکت‌های بزرگ در ایران تلنت

این مواردی که در این مقاله عنوان کردیم، تنها بخش کوچکی از فرصت‌های شغلی بی‌شمار ایران تلنت هستند. برای استخدام در شرکت‌های بزرگ ایران می‌توانید به ایران تلنت مراجعه کنید و پس از بررسی تمام آگهی‌های شغلی، برای مرتبط‌ترین آگهی به رزومه خود، درخواست همکاری ارسال کنید. ایران تلنت همیشه جدیدترین آگهی‌های شغلی شرکت‌های بزرگ را در اختیار کارجویان قرار می‌دهد تا بتوانند به استخدام این شرکت‌ها دربیایند و تجربه و درآمد کسب کنند.

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *