محصولات شیائومی کالاهایی با به صرفه ترین قیمت -قیمت محصولات شیائومی

محصولات شیائومی کالاهایی با به صرفه ترین قیمت -قیمت محصولات شیائومی
  • 1400/6/16
  • محمد عالی
  • 0

چه یک طراح گرافیک حرفه ای باشید، چه یک گیمر قهار، یک ویرایشگر عکس یا یک متخصص تولید محتوا، بدون داشتن ابزارهایی قابل اتکا نمی توانید حداکثر توانایی هایی خود را به نمایش بگذارید. احتمالاً همه ما تا به حال تجربه هنگ کردن لپ تاپ، فریز شدن صفحه نمایشگر آن، حساسیت و دقت کم ماوس و کیبورد و ابزارآلات دیجیتال این چنینی را داشته ایم. بدون شک تجربه این اتفاقات برای هیچکس خوشایند نیست و این جاست که اهمیت توجه به برند ابزارهایی که خریداری می کنیم مشخص می شود.

یکی از برند های مشهور و ترند این روزهای بازار محصولات دیجیتال، شیائومی است که در عین ارائه کالاهایی در کلاس یک جهانی، مناسب ترین قیمت را نسبت به سایر برند ها به محصولاتش اطلاق می کند. برای آشنایی با برخی از مقرون به صرفه ترین و کاربردی ترین کالاهای این برند و قیمت محصولات شیائومی همراهمان بمانید.

 

آیا می توان به کیفیت محصولات شیائومی اعتماد کرد؟

بگذارید صادقانه مطلبی را با شما در میان بگذاریم؛ شیائومی نسبت به بسیاری از برند های برتر و مطرح بازار جوان تر بوده و از سابقه کمتری برخوردار است. گرچه بیش از یک دهه از آغاز به کار این کمپانی بزرگ می گذرد، اما این برند همچنان جزو نماد های تجاری نوپا به شمار می آید. اما در این میان مشخصه هایی شیائومی را از سایر برند های هم سن و سالش متمایز ساخته. این کمپانی از همان ابتدای فعالیتش محصولات خود را تحت پشتیبانی زیر برندهای تخصصی و مجزا روانه بازار کرد و به این ترتیب توجه ویژه و خاصی را به هر دسته از محصولاتش معطوف ساخت.

این سرمایه گذاری ویژه و همچنین سیاست های خاص این شرکت بین المللی خیلی زود موجب شد تا شیائومی تنها در طی چند سال در رتبه سوم برترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در جهان قرار گیرد و در بسیاری از موارد با کمپانی اپل و سامسونگ مورد مقایسه گردد.

جالب است بدانید…

این برند تا به حال هیچ هزینه ای را صرف تبلیغات تلویزیونی یا خیابانی نکرده و حتی فروشگاه های حضوری را نیز در کشورهای مختلف تأسیس نکرده است. این سیاست خاص کمپانی شیائومی موجب شده تا رؤسای این شرکت بتوانند تمام سرمایه خود را بر ارتقای کیفیت محصولات تولیدی این کمپانی متمرکز سازند و از این بابت خیال خریداران خود را از بابت خرید محصولات شیائومی آسوده کنند.

 

لپ تاپ گیمینگ شیائومی

لپ تاپ گیمینگ شیائومی که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شده است به دلیل بهره مندی از یک نمایشگر فوق حرفه ای و همچنین سخت افزار قابل اطمینانش محبوبیت خاصی یافته. این لپ تاپ شیائومی که با نام تجاری می گیمینگ بوک ارائه شده به یک صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی با رزولوشن Full HD مجهز شده و قابلیت های ویژه ای را از خود به نمایش می گذارد. نمایشگر این لپ تاپ از نرخ بروزرسانی تصویر یا همان Refresh Rate 144 هرتزی پشتیبانی می کند و این یعنی اگر گیمر یا ویرایشگر فیلم هستید می توانید تا همیشه با پرش تصویر خداحافظی کنید! نکته قابل توجه دیگر در خصوص نمایشگر این سری از لپ تاپ های شیائومی، قابلیت ضد نور آن است که موجب می شود تا حتی زیر نور مستقیم هم تصاویری با وضوح و روشنایی مناسب را تماشا کنید.

بهره مندی می گیمینگ بوک شیائومی از پردازنده Core i7 اینتل شاهدی دیگری است بر توانایی های این لپ تاپ که بدون شک توجه هر نوع کاربر با هر شدت استفاده ای را جلب می کند. البته این تمام قابلیت های سخت افزاری این لپ تاپ نیست. شیائومی یک پردازنده گرافیکی مدل NVIDIA® GeForce RTX™ ۲۰۶۰ را نیز برای این غول کوچک در نظر گرفته تا در کنار حافظه رم ۱۶ گیگابایتی اش از پس پخش هر نوع بازی و اجرای هر برنامه ای بربیاید. بنابراین اگر به دنبال یک لپ تاپ مقرون به صرفه و با دوام هستید احتمالاً می گیمینگ بوک شیائومی برایتان از گزینه های خوب بازار خواهد بود.

 

ماوس بی سیم شیائومی مدل MIIIW

همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره شد، بهره مندی از تجهیزات حرفه ای و کارآمد دیجیتال می تواند تفاوت زیادی در نتیجه نهایی فعالیت های گرافیکی و سرعت دیگر امورمان داشته باشد. ماوس نیز از جمله همین ابزار است که روان بودن حرکت، دقت انتخاب و ارگونومی فیزیکی آن می تواند تأثیر زیادی بر خروجی کارهایمان داشته باشد. ماوس شیائومی مدل MIIIW از جمله مقرون به صرفه ترین ماوس های خارجی و کلاس یک جهانی است که پیش از هر چیز طراحی ظاهری یکپارچه و مینیمال آن چشم را معطوف خود می سازد.

این ماوس بی سیم که طراحی فیزیکی اش کاملاً متناسب با گودی دست و مچ انجام شده دارای دقت عملکرد ۱۰۰۰ DPI می باشد و از این جهت برای افرادی با استفاده عادی گزینه ای ایده آل و اقتصادی است. این ماوس به کمک ریسیوری که درون آن تعبیه شده به کامپیوتر یا لپ تاپ شما متصل شده و بنابراین شما را از هر سیم و کابل مزاحمی بی نیاز می کند. شیائومی یک چراغ ال ای دی را نیز بر روی بدنه این ماوس قرار داده تا کاربر به واسطه آن از وضعیت باتری و همچنین آماده به کار بودن ماوس اطلاع یابد.

 

 

ماوس بی سیم شیائومی مدل Mi Silent

اگر همین حالا در فروشگاه های تخصصی فروش محصولات شیائومی جستجو کنید، خواهید دید که این کمپانی تا به حال طیف متنوعی از ماوس را روانه بازار کرده و به این ترتیب دست خریداران خود را از هر جهت باز گذاشته. ماوس بی سیم شیائومی مدل Mi Silent یکی از جذاب ترین و در عین حال کارآمدترین ماوس های این کمپانی است. می پرسید چگونه؟

این کالا از اتصال بلوتوثی با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتزی پشتیبانی می کند و بنابراین یک بار اتصال به هر دستگاهی برای برقراری یک ارتباط پایدار، با ثبات و قوی کافی خواهد بود. این ماوس شیائومی دارای دقت ۱۳۰۰ DPI بوده که بدون تعارف در محدوده قیمت تعیین شده برای آن عددی کم نظیر است. این دقت عملکرد موجب شده تااین ماوس نه تنها برای استفاده عادی و روزمره بلکه برای گیمینگ و فعالیت های گرافیکی نیز انتخابی مناسب باشد. یکی دیگر از ویژگی قابل تحسین این ماوس مقرون به صرفه آن است که صدای کلیک بسیار پایینی داشته و بنابراین صدای آن نه برای کاربر و نه اطرافیان کوچک ترین مزاحمتی را ایجاد نمی کند.

 

در این مطلب تلاش داشتیم شما را با برخی از اقتصادی ترین و پرکاربردترین محصولات شیائومی در ایران آشنا کنیم. از اینکه تا انتها با ما همراه بودید بسیار متشکریم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *