سوالات مهم در خصوص لپ تاپ کارکرده

سوالات مهم در خصوص لپ تاپ کارکرده
  • 1400/7/20
  • محمد عالی
  • 0

شرایط ارتقا برای رم لپ تاپ استوک، می بایست مورد بررسی قرار بگیرد. رم همه لپ تاپ ها اگر آنبرد باشند تا حد مجاز قابلیت ارتقا داشته و مشکلی ایجاد نمی‌کند، البته که ارتقاء سبب بهبود عملکرد سیستم شده و سرعت لپ تاپ را بیشتر می کند. دقت کنید که میزان شارژدهی باتری لپ تاپ استوک به قدرت سی پی یو، اندازه صفحه نمایش و همینطور مقدار نور صفحه بستگی دارد.

اگر قصد خرید لپ تاپ کارکرده و استوک دارید اما هنوز سوالات و ابهامات زیادی در ذهن شما وجود دارد، خواندن این مطلب قطعاً به شما کمک می کند، تا تصمیم گیری بهتری داشته باشید. ما در این مطلب در مورد مهلت تست لپ تاپ های کارکرده، شرایط گارانتی، کیفیت لپ تاپ ها و همینطور گرید بندی آنها صحبت می کنیم به این ترتیب شما می توانید بهترین انتخاب را بر اساس سطح نیاز خود داشته باشید.

لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک 

مهلت تست و گارانتی برای لپ تاپ استوک به چه معنی است؟

همانطور که مشاهده می کنید برخی از لپ‌تاپ‌های استوک دارای مهلت تست و گارانتی هستند، چه خوب است که در این زمینه اطلاعات خود را افزایش دهید. دقت کنید که مهلت تست با گارانتی متفاوت است. در سایت استوکاران برخی از لپ تاپ ها دارای مهلت تست و تعویض هستند، به این معنی که شما لپ تاپ استوک را از ما خریداری می کنید و در صورتی که از لپ‌تاپ خریداری شده خود رضایت نداشته باشید و یا قصد تعویض آن با مدل دیگری را داشته باشید، با کارشناسان ما ارتباط می گیرید، تا شرایط تعویض برای شما اعمال شود.

دقت کنید که فروشگاه استوکاران ده روز ضمانت بی قید و شرط تعویض کالا را به شما می دهد. البته برند لپ تاپ و همینطور سطح گرید آن بر مهلت تست تاثیر می گذارد.

موضوع بعدی در مورد گارانتی است. دقت کنید که گارانتی شامل همه قطعات به جز باتری و شارژر میشود گارانتی ها به صورت یک ساله و بیشتر در نظر گرفته خواهد شد. توجه کنید که صدمات ناشی از ضربه و آب خوردگی و همینطور مخدوش شدن برچسب گارانتی به معنی ابطال گارانتی بوده و نیاز است که در نگهداری محصول کوشا باشید.

لپ تاپ کارکرده صنعتی چیست؟

بسیاری از افراد فرق بین لپ تاپ صنعتی با لپ تاپ معمولی را نمی دانند. همانطور که از اسم لپ‌تاپ صنعتی مشخص است، این لپ تاپ ها برای محیط های حساس مانند محیط های نظامی مورد استفاده قرار می گیرند. تفاوتی که این لپ تاپ ها به نسبت لپ‌تاپ‌های معمولی دارند، از نظر مقاومت بالای آنها در برابر گردوغبار و ضربه است. همینطور کاهش و افزایش درجه حرارت محیط روی این لپ‌تاپ‌ها اثر خاصی می‌گذارد و در شرایط کاهش و افزایش فشار هوا نیز می تواند به خوبی کار کند. دقت کنید که این لپ تاپ ها به طور کلی برای محیط های خاصی استفاده شده و قیمت آنها به نسبت لپ تاپ های معمولی متفاوت است. لپ تاپ های صنعتی را می توانید در محیط های معمولی نیز استفاده کنید و معمولاً این محصولات کارایی بالاتری به نسبت لپ تاپ های معمولی خواهند داشت.

لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک

چرا انواع لپ تاپ استوکی که در بازار هستند به صورت آکبند یا نو وارد کشور نمی شوند؟

یکی از سوالاتی که بارها از سوی مشتریان مختلف مطرح می‌شود، اینکه چرا شرایط واردات لپ تاپ های آکبند و نو وجود ندارد؟ دقت کنید که هزینه تولید لپ‌تاپ‌های صنعتی به واسطه استانداردهای بسیار پیچیده ای که در آنها وجود دارد، معمولا چندین برابر لپ تاپ معمولی است. به این ترتیب توانایی رقابت قیمت با لپ تاپ معمولی وجود ندارد و کاربران آماتور هنوز تفاوت لپ تاپ صنعتی و معمولی را به درستی نمیدانند این موضوع سبب می‌شود تا لپ تاپ های صنعتی نو وارد کشور نشود چون طرفدار نداشته و تفاوت هزینه ای که با لپ‌تاپ معمولی دارند، سبب می‌شود تا توجیه اقتصادی نداشته باشد.

گرید بندی لپ تاپ استوک به چه معنی است؟

برسیم به اصل داستان یعنی گرید بندی لپ تاپ استوک!

گرید بندی در واقع همان طبقه بندی لپ تاپ محسوب می شود. به طور کلی لپ تاپ های کار کرده در سطح جهانی به چهار دسته تقسیم می شوند و با حروف انگلیسی نامگذاری می شوند. بالاترین گرید نوع A است و پایین ترین گرید نیز با حروف C انگلیسی نمایش داده می شود. گرید D معمولا شامل لپ تاپ های اسقاطی خواهد بود. استفاده از علامت + در کنار حروف شرایط رقابتی در بین فروشگاهها فراهم می سازد.

آیا گرافیک لپ تاپ استوک قابلیت ارتقا دارد؟

این موضوع بستگی به نوع لپ‌تاپ دارد دقت کنید که اگر نیاز به لپ تاپی دارید که گرافیک آن قابلیت ارتقا داشته باشد، باید با دفتر استوکاران ارتباط بگیرید و از جزئیات لپ‌تاپ مورد نظر مطلع شوید برخی از لپ تاپ ها از نظر گرافیک و سی پی یو قابلیت ارتقا دارند.

https://stokaran.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *