پرینتر کوچک رو همیشه داخل کیفت داشته باش!

پرینتر کوچک رو همیشه داخل کیفت داشته باش!
  • 1400/7/24
  • محمد عالی
  • 0

بشر در طول زندگی خود مدام در حال ابداع و تولید تجهیزات مختلف است تا بتواند بتواند متناسب با شرایط حاکم بر زندگی، راحتی و آسایش را برای خود به ارمغان آورد. در واقع جامعه بشری در تلاش است تا فناوری تکنولوژی را از طریق مختلف به مرحله ظهور برساند. در این مسیر تولید و جایگزینی تولید جدید به جای تولیدات قدیم متخصصانی دائم در حال حرکتند و این چرخه همواره برقرار است. از زمانی که زندگی بشریت با دنیای دیجیتال گره خورد انتظار آدمی برای رسیدن به آنچه که نیاز دارد، بالا رفت. حتماً تا کنون در مورد پرینتر کوچک چیزهایی شنیده‌اید. همان طور که تلفن دائمی جای خود را به موبایل، کامپیوتر جای خود را به لپ تاپ و هزاران وسیله کابل دار جای خود را به لوازم کوچک و بیسیم دادند، پرینتر یا چاپگر بزرگ و معمولی نیز جای خود را به پرینتر کوچک داده است.

پرینتر سال‌ها است در صنعت چاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد و یکی از ملزومات مهم در بسیاری از ارگان‌ها است. از یک کودکی که به مهد می‌رود تا افرادی متخصصی که در ارگان‌های بزرگ فعالیت می‌کنند، حتما در طول زندگی تحصیلی و کاری خود بارها به پرینتر احتیاج پیدا مرده‌اند. بنابراین نیاز به استفاده از پرینتر مسئله جدیدی است اما نکته اینجا است از زمانی که بشر نیاز بیشتری به در دسترس بودن چاپگر پیدا کرد، مهندسان و متخصصان با سرعت بالا در عرصه تولید گام برداشتند و پرینتر جدیدی تحت عنوان پرینتر کوچک طراحی و تولید کردند تا افراد در هر زمان و هر موقعیتی که له چاپگر نیاز پیدا کردند، بتوانند بدون دغدغه و بی هیچ محدودیتی از آن استفاده کنند.

پرینتر کوچک چه زمانی به کار می‌آید؟

ممکن است در سفر یا موقعیتی باشید و به پرینتر نیاز پیدا کنید اما به هر دلیلی نتوانید به پرینتر دسترسی پیدا کنید، این حالت بیشتر برای افرادی اتفاق می‌افتد که در سفر یا ماموریت کاری هستند و ناگزیر باید از چاپگر استفاده کنند. از آنجا که بسیاری از اسناد و مدارک برای خوانش راحت‌تر و سایر شرایط باید حتماً به حالت پرینت شده باشند و این که امروزه چاپ و پرینت به یک امر معمول و بسیار مهم تبدیل شده است، نمی‌توان از خیر استفاده از پرینتر گذشت. به همین خاطر باید از یک پرینتر همراه استفاده کرد. نه تنها در چنین موقعیتی بلکه در هزاران حالت افراد به یک پرینتر سبک قابل حمل احتیاج دارند. به عنوان مثال ممکن است به کافی نت‌ها دسترسی نداشته باشید یا به هر دلیلی نتوانید به کافی نت‌های درون شهری مراجعه کنید.

ممکن است سیستم کافی نت‌ها به علت قطعی برق از کار بیفتد، ممکن است در یک موقعیت خاص پای یک تماس تلفنی مجبور به بستن قراردادی باشید که برای انعقاد رسمی آن به چاپگر نیاز داشته باشید اما به دلیل عدم دسترسی به آن انعقاد قراداد و امضا آن به زمان دیگری موکول شود. بنابراین ممکن است در موقعیت‌های بسیاری قرار بگیرید که لزوم داشتن پرینتر کوچک هویدا باشد. کذشته از تمام موقعیت‌های شغلی و غیره که استفاده از یک پرینتر همراه را می‌طلبند، لزوم داشتن این نوع چاپگر از جنبه‌های هنری و سرگرمی نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. تصور کنید یک عکاس که دائم در حال عکاسی است باید بسیاری از مراحل عکاسی را پشت سر بگذارد، از سوژه‌های مختلف عکس‌برداری کند تا در موقعیتی مناسب به یک کافی نت مراجعه کرده و با چاپ عکس حاصل زحمات خود را ببیند. این در حالی است که می‌تواند با پرینتر قابل حمل در همان لحظه عکاسی، عکس خود را چاپ کند.

نحوه استفاده از پرینتر سبک چگونه است؟

شاید برایتان عجیب باشد که پرینترهای همراه چگونه مورد استفاده قرار می‌گیرند. قبل از این که ویژگی این چاپگرها را بیان کنیم بهتر است در مورد نحوه استفاده از آن صحبت کنیم. این چاپگرهای کوچک به پرینتر بیسیم معروف هستند. بنابراین بدون هیچ سیم یا کابلی قابلیت اتصال به کامپیوتر و لپ تاپ دارند. امکانات و ویژگی خارق العاده این پرینتر قابل حمل سبب شده که برای بسیاری از کاربران از جمله مدیران مؤسسات، مدیران مالی، مدیران فروش، پزشکان، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، وکلا و بسیاری از سازمان یک گجت جذاب و محبوب محسوب شود. برای استفاده از این چاپگر تنها کافی است با بلوتوث یا نهایتا یک کابل یو اس پی به دستگاه‌های مختلف مانند لپ تاپ، تبلت و موبایل خود متصل شوید. تنها وسایلی که باید همراه پرینتر داشته باشید کاغذ A4 و ریبون می‌باشد. کاغذ را درون دستگاه قرار داده و با کلیک بر روی دکمه چاپ، آنچه را که نیاز دارید اعم از تصویر، مدارک، اسناد و هر چیز دیگر را به صورت مستقیم با پرینتر همراه خود چاپ کنید.

طراحی پرینتر کوچک چگونه است؟

ممکن است این تصور در ذهن افراد شکل گیرد که حتماً کیفیت و خروجی کار با این نوع پرینتر به دلیل ابعاد کوچک آن مناسب و قابل قبول نیست‌. در صورتی کیفیت خروجی و عملکرد این دستگاه بسیار عالی است‌. طبیعتا وقتی مهندسین و مخترعین به طراحی چنین دستگاهی فکر می‌کنند با چالش‌های بسیاری رو به رو می‌شوند چون باید ضمن توجه به کیفیت چاپ تمام تجهیزات موجود در چاپگر معمولی را در حجم کوچک‌تری بگنجانند. می‌توان گفت طراحی پرینتر پرتابل یک فناوری سخت و پیچیده است. هر چاپگر معمولی از یک سیستم رایانه‌ای مخصوص تشکیل شده که با استفاده از آن می‌تواند بهترین روش چاپ تصویر یا مدارک و اسناد را مشخص کند.

ویژگی‌های پرینتر کوچک چیست؟

  • این پرینتر پرتابل کم حجم، سبک، باکیفیت و بسیار زیبا است.
  • از آنجا که می‌توان این چاپگر را با کابل یو اس پی و همچنین از طریق بلوتوث به گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه‌ها وصل کرد، به یک گجت بسیار پرکاربرد تبدیل شده است.
  • این دستگاه از باتری دو هزار میلی آمپری لیتیومی تشکیل شده است.
  • شما می‌توانید از طریق پاور بانک، فندکی خودرو و لپ تاپ پرینتر پرتابل خود را شارژ کنید و این ویژگی بسیار ایده آلی است. چون اکثر دارندگان این دستگاه دغدغه چگونه شارژ کردن آن را دارند. در حالی که هیچ محدودیتی برای شارژ کردن آن وجود ندارد. ضمن این که مدل HPRT پرینتر مینیاتوری تا ۲۶ ساعت در حالت استند بای شارژ خود را نگه می‌دارد و این ویژگی ایده آل‌ترین چیزی است که از آن انتظار دارید.
  • این دستگاه فضای کمی را اشغال می‌کند. به همین دلیل است که می‌گوییم: پرینتر همراه را همیشه داخل کیفتان داشته باشید.
  • شما می‌توانید از این پرینتر کوچک همراه پرینتی با کیفیت فوق العاده dpi 300 داشته باشید. این خد از کیفیت فراتر از حد انتظار شما است.
  • در مورد کاربرد منحصر به فرد این دستگاه قابل حمل جالب است بدانید که موبایل پرینتر دارای چاپ حرارتی است و تنها وسیله مورد آن برای چاپ کاغذ آ چهار و ریبون است. با هر ریبون می‌توانید۵۰ برگه را پرینت بگیرید.  نکته مهم این جا است که هیچ فرقی نمی‌کند شما از چه سیستمی استفاده می‌کنید و کیفیت عکس یا اسناد شما در چه حد است، مهم اینجا است که کیفیت چاپ پرینتر بیسیم برای تمام دستگاه‌ها اعم از موبایل، تبلت، دوربین عکاسی و لپ تاپ یکسان و یکنواخت است. البته کیفیت چاپ بسیار بالا است و هیچ اختلالی در پروسه چاپ ایجاد نمی‌شود.
  • کیفیت بدنه این پرینتر و اتصالات آن بسیار عالی است، به همین دلیل دستگاه از طول عمر بالایی برخوردار است و شما می‌توانید تا مدت‌ها با خیال راحت تمام چاپ‌های مورد نیاز خود را با این پرینتر انجام دهید، بدون که این که دستگاه به تعمیر یا تعویض نیاز پیدا کند. می‌توان گفت پرینتر کوچک در دراز مدت صرفه اقتصادی دارد.
  • پرینتر قابل حمل دارای خروجی تایپ سی است. از آنجا که رابط تایپ سی در دیوایس‌های مختلف به کار می‌رود، می‌توان گفت استفاده از آن در این تجهیز یک مزیت رقابتی به شمار می‌رود.

پرینتر همراه را از کجا تهیه کنیم؟

اگر تا کنون از ویژگی‌ها و مزایای استفاده از پرینتر مینیاتوری مطلع نبوده‌اید، مطالب فوق می‌تواند انگیزه لازم برای خرید این دستگاه را در شما ایجاد کند. لزومی ندارد حتما در سفر یا موقعیت ‌های دور از منزل از این دستگاه استفاده کنید، بلکه می‌توانید به عنوان یک پرینتر شخصی در منزل یا محل کار از آن بهره ببرید. شما می‌توانید بهترین انواع پرینتر به خصوص پرینتر مدل HPRT  جذاب و زیبا را که پرطرفدارترین پرینتر در سطح جهان می‌باشد، از فروشگاه اینترنتی سبد جت تهیه کنید. سبد جت معروف‌ترین فروشگاه اینترنتی است که در عرصه معرفی و فروش برترین گجت‌ها و تکنولوژی‌ روز دنیا فعالیت دارد. شما می‌توانید برای خرید پرینتر پرتابل باکیفیت از طریق لینک زیر وارد سایت سبد جت شده و سایر اطلاعات تکمیلی جهت خرید را نیز در صفحه سایت کسب کنید.

خرید پرینتر همراه سبدجت

خانه

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *