معرفی فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا

معرفی فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا
  • 1400/8/27
  • رقیه کُرد
  • 0

آب اهمیت ویژه ای در سلامت بدن انسان دارد و بیشترین ماده ای است که ما در طول روز از آن استفاده می کنیم. اما کیفیت آبی که می نوشیم بسیار مهم است و هر چه آب سالم تر باشد فواید بیشتری دارد. هزاران نفر سالانه در دنیا به دلیل آشامیدن آب آلوده می میرند. از جمله املاح مضر در آب لوله کشی شهری رسوبات، کلر، نیترات، نیتریت، آلومینیوم، سرب و… است که آسیب های جدی به بدن انسان می رسانند.

با داشتن آب تصفیه کن مناسب و با کیفیت می توان از بروز بیماری های ناشی از مصرف آب غیر بهداشتی جلوگیری کرد. در ادامه با معرفی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و رنج قیمت دستگاه تصفیه آب با ما همراه باشید. هم چنین شما می توانید بهترین تصفیه آب های تایوانی را از شرکت تصفیه آسا که معتبرترین مرکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران با بهترین قیمت است تهیه نمایید.

معرفی فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین سیستم تصفیه ی آب آشامیدنی در دنیا، اسمز معکوس Reverse Osmosis system  نام دارد که با حذف املاح مضر موجود در آب  تا ابعاد ۰,۰۰۰۱ میکرون تا ۹۹ درصد آب خالص را تولید می کند. این سیستم هم چنین توانایی کاهش سختی آب را نیز دارد. دستگاه های آب تصفیه کن از انواع سیستم های ترکیب شده با اسمز معکوس مانند قلیایی و فرابنفش بهره می گیرند که بهترین برند در زمینه ی تولید دستگاه های اسمز معکوس مینروا می باشد و در ادامه انواع آن را توضیح خواهیم داد.

آب تصفیه کن اسمزمعکوس

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس RO Reverse Osmosis System  مینروا که از یک فیلتر ممبران قوی ۱۳ لایه برخوردار است که توانایی حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی تا ابعاد یک ده هزارم میکرون را دارد. این دستگاه به ترتیب مراحل زیر با فیلتر هایی که دارد مواد آلوده ی آب را از بین می برد.

*حذف املاح درشت بزرگتر از ۵ میکرون همچون شن و ماسه و گل و لای و رسوبات توسط فیلتر پروپیلن
*حذف و تصفیه کامل کلر از آب آشامیدنی توسط فیلتر کربن پودری
*حذف و تصفیه کامل مواد جانبی کلر همچون کلرامین توسط فیلتر کربن بلاک
*حذف املاح بسیار ریز و مضر سرطانزا همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم و املاح مضر دیگر تا ابعاد ۰,۰۰۰۱ میکرون
و کاهش سختی آب آشامیدنی تا زیر ۱۰۰ توسط فیلتر ممبران
*بهبود طعم، رنگ، بوی آب آشامیدنی توسط فیلتر پست کربن
*حفظ املاح معدنی مفید همچون کلسیم، منیزیم توسط فیلتر مینرال

دستگاه هشت مرحله ای اکسیژن ساز اسمز معکوس Minerva RO8_O2PLUS کامل ترین و بهترین دستگاه تصفیه آب در بازار است که در خود دو فیلتر دیگر نیز برای افزایش کیفیت آب آشامیدنی دارد. فیلتر قلیایی کننده این دستگاه در مرحله هفتم با افزایش سطح PH آب آشامیدنی و نگهداری آن بین ۷٫۵ الی ۹ خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی به آب خواهد داد. و با فیلتر مرحله هشتم اکسیژن ساز آنتی باکتریال ، میزان اکسیژن موجود در آب تصفیه شده افزایش می باید و باکتری های مضر موجود در آب نیز حذف می شود.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

تصفیه آب خانگی قلیایی

یکی دیگر از مدل های پر فروش مینروا تصفیه آب خانگی هفت مرحله ای یونیزه قلیایی ساز مینروا مدل Minerva است که یک مرحله کم تر از مدل قبلی دارد و عدم وجود فیلتر اکسیژن ساز باعث شده این مدل قیمت ارزان تری نسبت به مدل ۸ مرحله ای داشته باشد.

دستگاه تصفیه آب قلیایی، میزان پی اچ آب آشامیدنی را بالا می برد تا به اندازه ی استاندارد اعلام شده توسط who برسد. این آب  از عوارض آب اسیدی پیشگیری کرده و خواص ضد سرطانی را نیز به آب می دهد.  آب اسیدی عوارضی چون رفلاکس معده و مشکلات گوارشی را به همراه دارد که شما با نوشیدن آب قلیایی می توان از آن ها پیشگیری نمایید.

علاوه بر این چون سلول های سرطانی در بدن برای تکثیر خود به محیط اسیدی احتیاج دارند و در محیط قلیایی نمی توانند تکثیر و رشد پیدا کنند، با نوشیدن آب یونیزه قلیایی تا سطح قلیایی خون افزایش می یابد و از بروز سرطان جلوگیری می شود.

تصفیه آب فرابنفش

تصفیه آب لامپ یو وی دار مینروا مدل Minerva RO8_UVمخصوص آب چاه های خانگی و تانکر ها می باشد که میکروب ها و ویروس های زیادی در آن وجود دارد. این دستگاه در مرحله هشتم خود یک فیلتر فرابنفش دارد. این فیلتر با دارا بودن اشعه ماورا بنفش آب هایی که کلر زنی نشده اند را کاملا ضد عفونی می کند و مناسب آب چاه شهرک ها و ویلا ها می باشد میکروارگانیسم های زیادی را در خود دارد. اشعه ماورا بنفش در این دستگاه ضرری برای انسان ندارد و درون یک محفظه قرار می گیرد.

رنج قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

رنج قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی در مرکز خرید اینترنتی تصفیه آسا از دو میلیون تومان تا پنج میلیون تومان می باشد. تغییر قیمت دستگاه ها براساس تعداد مراحل و نوع روش تصفیه و برند آن می باشد. با این حال باید بگوییم که تصفیه آب مینروا با توجه به کیفیت بالا و بازدهی بسیار خوب قیمت مناسب و به صرفه ای دارد. شما می توانید قیمت دستگاه تصفیه آب مینروا را در سایت تصفیه آسا مشاهده نمایید. این برند علاوه بر گارانتی طلایی بدون قید و شرط ، دارای تضمین قیمت نیز می باشد و انواع مدل های اصل تایوان مینروا در سراسر ایران با یک قیمت واحد به فروش می رسند.

رنج قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب

فروش آنلاین تصفیه آب از طریق سایت تصفیه آسا برای خرید هر چه راحت تر و سریع تر دستگاه تصفیه آب شما کمک خواهد کرد. این شرکت معتبر و با سابقه در زمینه واردات و  عرضه ی انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلترهای آب تصفیه کن، این تضمین را می دهد که بهترین تصفیه آب های دنیا را ارائه دهد و سلامت آب آشامیدنی شما را ضمات خواهد کرد. هم چنین فروش قطعات و فیلترهای دستگاه تصفیه آب نیز جزو خدمات شرکت تصفیه آسا می باشد.

کیفیت قطعات و فیلترهای کاملا درجه یک و اورجینال هستند. می توانید برای سهولت خرید، و پاسخ به این سوالات که دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه و چه دستگاه تصفیه آبی بخریم می توانید از طریق شماره تلفن های شرکت از مشاوران حرفه ای مشاوره رایگان خرید دریافت نمایید و در زمان کوتاهی مناسب ترین دستگاه را در محل مورد نظرتان دریافت کنید. ارسال دستگاه های تصفیه کننده آب به سراسر ایران رایگان و نصب محصولات نیز در استان های تهران و البرز رایگان است. از دیگر خدمات ارزنده شرکت تصفیه آسا میتوان به امکان خرید نقد و اقساطی تصفیه آب اشاره نمود تا شرایط ویژه اقدام نمایید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *