کروم بوک‌های جدید ایسر را بیشتر بشناسید

کروم بوک‌های جدید ایسر را بیشتر بشناسید
  • 1400/8/29
  • محمد عالی
  • 0

خرید لپ تاپ یکی از لازمه‌های اساسی زندگی هر فردی است که باید بسته به سطح نیاز و بودجه خود به آن توجه داشته باشید. لپ تاپ‌های متنوعی در بازار وجود دارد که از جانب برند‌های معتبری مانند ایسوس، ایسر و موارد دیگر روانه بازار می‌شوند و هرکدام می‌توانند جایگاه خاصی برای خود داشته باشند. در همین راستا، شما هم می‌توانید به سراغ آن‌ها رفته و با پرداخت هزینه مناسبی، مشخصات عالی همراه با طراحی زیبا دریافت کنید. ایسر به‌عنوان یک کمپانی پیشرو در این زمینه، همیشه لپ تاپ‌هایی با مشخصات عالی و طراحی زیبا روانه بازار کرده است و قیمت این لپ تاپ‌ها نیز در سطح بسیار مناسبی بوده‌اند.

این کمپانی به‌عنوان بخشی از برنامه سالانه خود، همیشه در فصل پاییز، کروم بوک‌های جدید خود را معرفی کرده و در ماه‌های آینده آن‌ها را منتشر می‌کند. ایسر امسال هم همین کار را انجام داده و چهار مدل جدید این سری را تحت نام‌های کروم بوک اسپین ۵۱۴، کروم بوک ۵۱۵، کروم بوک ۵۱۴ و کروم بوک اسپین ۳۱۴ معرفی کرد. این نام‌ها یقینا برای طرفداران برند ایسر آشنا است و می‌دانید که مدل‌های اسپین همراه با یک لولای ۳۶۰ درجه در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید به آن توجه ویژه نشان دهید. دو رقم آخر هر لپ تاپ هم نشان داده اندازه صفحه نمایش است و بنابراین، تنها با همین اطلاعات، می‌توانید دانسته‌های خوبی از لپ تاپ مدنظر خود داشته باشید.

بررسی این مدل‌های جدید، در ماه‌های آینده می‌تواند کمک زیادی به خرید لپ تاپ ایسر در مدل‌های کروم بوک به شما کند. می‌توانید هر کدام از این محصولات را با قیمت مناسب تهیه کرده و برای انجام کارهای روزانه خود از آن‌ها بهره ببرید. این لپ تاپ‌های جدید، یقینا مدل‌های بهتری نسبت به سال گذشته خواهند بود و ایسر می‌تواند با تولید انبوه آن‌ها، سودآوری بیشتری داشته باشید.

خرید لپ تاپ ایسر توسط کاربران زیادی در بازار توسعه پیدا کرده و بحث قیمت مناسب‌تر، به‌خوبی توانسته است که این شرکت را در یک وضعیت مناسب از نظر محبوبیت قرار دهد. شما می‌توانید خرید لپ تاپ دل و دیگر مدل‌هاب محبوب را در مقداد آی تی و همراه با گارانتی معتبر انجام دهید. در ادامه قصد داریم که به هر کدام از لپ تاپ‌های تازه معرفی شده ایسر نگاهی انداخته و بررسی کنیم که ارزش هر کدام در چه حدی هستند. شما نیز می‌توانید مشخصات ابتدایی آن‌ها را تحلیل کرده و ارزش خرید آن‌ها را در چند ماه آینده مورد بررسی قرار دهید.

خرید لپ تاپ ایسر اسپین ۵۱۴

خرید لپ تاپ ایسر اسپین ۵۱۴

یقینا این مدل همراه با یک صفحه نمایش لمسی ۱۴ اینچی و وضوح بالای ۱۰۸۰p می‌تواند گزینه مناسبی برای حرید باشد. این لپ تاپ کمترین حاشیه را در دور صفحه نمایش دارد و همین حس خوبی از نظر طراحی و زیبایی به آن داده است. پردازنده‌های به کار رفته در پیکربندی‌های مختلف آن، Core i3، Core i5 و Core i7 اینتل هستند و بسته به نیاز و بودجه خود، می‌توانید به سراغ هرکدام از آن‌ها بروید. این لپ تاپ‌ها طرفداران بسیاری در گذشته هم داشته‌اند، اما از پر قدرت‌ترین تراشه‌های اینتل استفاده نمی‌کنند. البته همین تراشه‌ها برای کروم بوک‌های ایسر مناسب هستند و برای خرید لپ تاپ جهت استفاده روزانه یا دانشگاهی می‌تواند مناسب باشد.

ایسر روی وب کم و کیفیت آن هم تمرکز بالایی داشته است. با توجه به اینکه برقراری تماس ویدیویی، هنوز هم به عنوان یک فناوری آینده نگرانه مورد توجه قرار گیرد، لپ تاپ ایسر با وب کم ۱۰۸۰p می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای افرادی باشد که بیشتر به آن توجه می‌کنند. این انتخاب عاقلانه‌ای برای شما است و می‌توانید از فیتر شیشه‌ای آبی رنگ همراه با فناوری جدید کاهش نویز هم برخوردار شوید. این موضوع برای کاهش شعله‌های نور در لپ تاپ مناسب است و چشمان شما را اذیت نخواهد کرد. البته باید بررسی‌های بیشتری انجام داده و ببینید که در عمل چگونه کار خواهد کرد. بنابراین، باید حداقل تا زمان عرضه آن‌ها صبر کرده و بررسی کنیم.

خرید لپ تاپ ایسر می‌تواند در عمل برای شما نسبت به لپ تاپ‌های دیگر بازار مناسب‌تر باشد. با توجه به تعداد لپ تاپ‌هایی که وب کم‌های کاملا متوسطی دارند، هرگونه پیشرفتی در کروم بوک‌های ایسر می‌تواند مورد استقبال کاربران مختلف قرار گیرد. از دیگر مشخصات این گوشی، می‌توان به ۱۶ گیگابایت حافظه رم و امکان اضافه کردن حافظه ذخیره‌سازی تا ۵۱۲ گیگابایت اضافه کنیم. پردازنده گرافیکی Iris Xe اینتل هم در آن‌ها وجود دارد و می‌توانید از عمر باتری ۱۰ ساعته بهره ببرید. لپ تاپ اسپین ۵۱۴ دارای وزن مناسبی است و سبک‌ترین چیزی است که می‌توانید با تغییر آن به حالت تبلت بهره برده و از آن‌ در دانشگاه یا مناطق کاری استفاده کنید. البته وزن آن تنها برای استفاده روی میز مناسب است و یقینا یک تبلت با وزن متوسط نزدیک به لپ تاپ، دستان شما را اذیت خواهد کرد.

با خرید لپ تاپ ایسر می‌توانید سادگی و زیبایی را در کنار یک محصول خوش ساخت داشته باشید. این محصول به‌عنوان یک کروم بوک، امکانات بسیار جالبی دارد و یقینا از آن استقبال می‌کنیم. شما نیز تا زمان عرضه این محصولات، می‌توانید مشخصات آن را کاملا بررسی کرده و در کنار آن تصمیم‌گیری نهایی خود را انجام دهید. انتظار می‌رود که اسپین ۵۱۴ در ماه ژانویه عرضه شود و قیمت آن نیز احتمالا ۷۰۰ دلار خواهد بود. همین روند کافی است که نیم نگاهی به خرید آن داشته باشید و به‌عنوان یک محصول نسبتا ارزان قیمت، برای زمینه‌های کاری، دانشگاهی و شخصی خود در خانه از آن‌ها استفاده کنید.

خرید لپ تاپ ایسر مدل کروم بوک ۵۱۵

خرید لپ تاپ ایسر مدل کروم بوک ۵۱۵

لپ تاپ دیگری که در فصل پاییز توسط ایسر معرفی شد، کروم بوک ۵۱۵ نام دارد. این لپ تاپ قرار است در نسخه‌های مصرف کننده و سازمانی روانه بازار شود. مشخصات آن مشابه اسپین ۵۱۴ است و همراه با یک نمایشگر بزرگ ۱۵.۶ اینچی در اختیار شما قرار می‌گیرد. با توجه به اندازه بزرگ، این لپ تاپ قابل تبدیل نیست و تنها به شکل یک لپ تاپ می‌توانید از آن استفاده کنید. این حرکت از جانب ایسر هوشمندانه بوده است و حداقل به عنوان یک لپ تاپ، وزن سبکی به همراه دارد. با خرید لپ تاپ ایسر می‌توانید از پردازنده نسل یازدهم که به‌صورت مشابه در اسپین ۵۱۴ به کار رفته است، استفاده کنید. گزینه دیگر پنتیوم گولد هم همراه با گرافیک UHD در آن وجود دارد که به جای Iris Xe اینتل استفاده شده است.

کروم بوک ۵۱۵ احتمالا در ابتدا با قیمت ۴۹۹ یورو در اروپا و سپس نسخه Enterprise آن در ژانویه ۲۰۲۲ و قیمت ۶۴۰ دلاری در آمریکا موجود خواهد شد. ایسر چند کروم بوک ارزان قیمت هم در بازار خواهد داشت. کروم بوک اسپین ۴۱۳ از ۵۰۰ دلار شروع شده و ماه نوامبر روانه بازار آمریکا خواهد شد. با چنین رده قیمتی، شما می‌توانید یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی همراه با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل داشته باشید که برای سال ۲۰۲۱ بسیار قابل قبول است. در کنار آن از پردازنده‌های مقرون به صرفه بهره خواهید برد که در قالب پنتیوم گولد اینتل یا دو گزینه دیگر Celeron و ۳۶۰ درجه‌ای در اختیار شما خواهد بود.

همان‌طور که از نامش پیداست قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای سبب می‌شود که با خرید یک محصول، دو کاربرد لپ تاپ و تبلت را از آن داشته باشید و لذت کافی را از آن ببرید. جذاب‌ترین محصول معرفی شده است هم کروم بوک ۵۱۴ است که با صفحه نمایش ۱۴ اینچی ۱۰۸۰p همراه با پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک ۸۲۸ در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

جدیدترین لپ تاپ های ۲۰۲۱ را از مقداد آی تی بخواهید

شما می‌توانید برای خرید لپ تاپ به سایت مقداد آی تی مراجعه کرده و محصولات ارزشمندی را از برندهای معتبر مشاهده کنید. هر کدام از آن‌ها قابل مقایسه با یکدیگر هستند و دید خوبی از نظر انتخاب به شما خواهند داد. می‌توانید قیمت‌ها را با همدیگر مقایسه کرده و با تعیین بودجه و انتظاراتی که از لپ تاپ خود دارید، یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید. خرید لپ تاپ دل همراه با برندهای دیگری مانند ایسر، اپل، ایسوس و موارد دیگر وجود دارد و هیچ محدودیتی از نظر تنوع مشاهده نخواهید کرد. ایسر در لپ تاپ‌های جدید خود قول عمر باتری ۱۵ ساعتی را داده است و همین پتانسیل بالایی برای یک کروم بوک ارزان قیمت دارد. بنابراین، با احتمال بیشتری ارزش خرید آن‌ها بالا خواهد بود.

لپ تاپ‌های دیگر ایسر همراه با کروم بوک‌های خاص این برند را هم می‌توانید از مقداد آی تی مورد تحلیل و بررسی قرار داده و در صورت پسند، سفارش خود را ثبت کنید. مقداد آی تی تمامی سفارشات را با پشتیبانی و خدمات پس از فروش ارائه می‌کند و می‌توانید کالای خود را در کمترین زمان ممکن از این فروشگاه دریافت کنید. مقداد آی تی سابقه درخشانی به‌عنوان یک سایت فروشگاهی دارد و تنوع موجود و زیاد در دسته لپ تاپ‌ها، کاملا این موضوع را برای شما اثبات خواهد کرد. بنابراین فرصت را از دست نداده و خرید نهایی خود را انجام دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *