irspeedy | تجربه افزایش سرعت با irspeedy

 irspeedy | تجربه افزایش سرعت با irspeedy
  • 1400/9/8
  • رقیه کُرد
  • 0

irspeedy را چقدر می شناسید؟ سرعت اینترنت خوب چقدر است؟ irspeedy نرم افزار تست سرعت اینترنت است. سرعت اینترنت خوب حداقل ۲۵ مگابیت در ثانیه دانلود و ۳ مگابیت در ثانیه آپلود است. این سرعت اینترنت حداقل برای اتصال پهن باند است که توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تعریف شده است. اما با یک طرح اینترنتی که از سرعت دانلود بین ۴۰ تا ۱۰۰ مگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند، نتایج بهتری دریافت خواهید کرد.

گفته می شود، هیچ کس نمی خواهد برای سرعت اینترنت بیش از حد هزینه کند.

irspeedy

Irspeedy و دیگر تست‌های سرعت اینترنت، سرویس‌ها یا اپلیکیشن‌های آنلاین رایگانی هستند که به شما امکان می‌دهند سرعت اینترنت خود را در زمان واقعی آزمایش کنید. بیشتر اوقات، ما به استفاده از تست سرعت اینترنت فکر نمی کنیم، مگر اینکه اینترنت ما از قبل کند باشد. اما مهم است که هر زمان که برای یک طرح جدید ثبت نام می کنید یا ارائه دهندگان اینترنت را تغییر می دهید، اینترنت خود را آزمایش کنید. اگر یک اصل در پشت این فرآیند وجود داشته باشد، این است که ارائه دهندگان پهنای باند در بازاریابی سرعت اینترنت خود به شدت ناصادق هستند.

Download Irspeedy

انجام تست سرعت با irspeedy، سرعت دانلود و آپلود شما را نشان می دهد. سرعت معمولاً بر حسب مگابایت در ثانیه اندازه گیری می شود و سرعت دانلود اغلب بسیار سریعتر از سرعت آپلود است. دلیل این امر این است که اکثر سرویس های اینترنتی برای دانلود اطلاعات مانند استریم یا بارگذاری صفحات وب بهینه شده اند. سرعت آپلود سرعت ارسال اطلاعات به دیگران را اندازه گیری می کند و بنابراین اغلب کندتر است.

 

اگر اینترنت شما به شدت کند می شود یا به تازگی به طرح جدیدی روی آورده اید، اتصال جدید خود را با یکی از بهترین تست های سرعت وای فای تست کنید. تست‌های سرعت اینترنت به شما نشان‌دهنده دقیقی از سرعت زمان واقعی اتصال شما می‌دهد به این معنی که در زمان فعلی چقدر پهنای باند در دسترس شما است. ما شما irspeedy را پیشنهاد میکنیم.

 

تست سرعت مکان پهنای باند – چقدر خوب است؟

هنگام تست سرعت اینترنت خود، استفاده از بهترین تست سرعت برای به دست آوردن نتایج ثابت و قابل اعتماد بسیار مهم است. ده‌ها ابزار تست سرعت وجود دارد سعی کنید بهترین آنها را انتخاب کنید. ابزارهایی همچون test speed نیز از دیگر ابزارهای آنلایت سرعت هستند.

 

به طور کلی، این تست سرعت بسیار خوب است. شما می توانید سرعت اینترنت خود را با یک کلیک تست کنید. هم روی رایانه و هم در دستگاه های تلفن همراه کار می کند و برای سازگاری با دستگاه به جای Flash از HTML5 استفاده می کند. شما می توانید نزدیکترین سروری را که می خواهید تست کنید را انتخاب کنید. با این حال، انتخاب سرور کمی محدود است. سایر خدمات گزینه های بیشتری دارند.

یکی از ویژگی های خوب irspeedy این است که می توانید نتایج آزمایش خود را دانلود یا به اشتراک بگذارید، اما نمی توانید آنها را برای مقایسه های بعدی ذخیره کنید. این تنها ایراد واقعی ما با این سرویس است.

 

 

بهترین اعداد سرعت اینترنت کدامند؟

سرعت اینترنت سریع بر اساس دو عامل سرعت آپلود و دانلود است. به طور معمول، ارائه دهندگان سرعت دانلود سریعتر و سرعت آپلود کندتر را ارائه می دهند. این می تواند برای گیمرها و کاربران سرویس های ابری که فایل های حجیم زیادی آپلود می کنند مشکل ساز باشد.

 

به طور کلی، کابل فیبر نوری سریع ترین است، کابل بهترین گزینه بعدی است، و سپس DSL یا اینترنت ماهواره ای کندترین نوع خدمات است. میزان سرعت مورد نیاز شما بر اساس نحوه استفاده شما از آن است. بسیاری از عوامل دیگر نیز وجود دارند که بر سرعت اینترنت تأثیر می‌گذارند، مانند تعداد کاربرانی که پهنای باند و زمان بارگذاری سنگین را در طول روز به اشتراک می‌گذارند. سخت افزار و نرم افزار نیز می توانند بر سرعت اینترنت تأثیر بگذارند. تمامی این موارد در نرم افزار irspeedy تعبیه شده است و قابل سنجش است. جهت خرید این نرم افزار به سایت اصلی ir speedy مراجعه نمائید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *