صرافی کوینکس برای ایرانیان

صرافی کوینکس برای ایرانیان
  • 1400/9/13
  • مجید جعفری
  • 0

صرافی کوینکس یک صرافی متمرکز و بین المللی است؛ نکته ای که سبب تمایز این صرافی از سایر صرافی های متمرکز می شود؛ دسترسی آزاد برای استفاده ایرانیان از این صرافی است؛ این صرافی بارها اعلام کرده که به هیچ عنوان با فعالیت ایرانیان در صرافی خود مشکلی ندارد و حتی احراز هویت را با مدارک ایرانی مجاز می داند؛ در این مقاله به بررسی امکانات و شرایط مهیا شده توسط این صرافی برای ایرانیان می پردازیم. شما می توانید با استفاده از مجموعه مقالات و  کمک از پشتیبان های وب سایت تحلیل فردا به بهترین شکل ممکن از امکانات متنوع صرافی کوینکس استفاده کنید.

زبان فارسی

اصلی ترین شرایطی که صرافی کوینکس برای ایرانیان تدارک دیده است؛ امکان تغییر زبان آن به فارسی به شکل پیشرفته است؛ با تغییر زبان به فارسی حتی بنر ها و تصاویر نیز با محتوای فارسی برای شما نمایش داده می شوند و خبری از ترجمه های بدرد نخور نیز نمی باشد؛ آن ها به صورت تخصصی مطالب را به فارسی ترجمه می کنند.

 ثبت نام کوینکس نیز به همین دلیل بسیار آسان صورت می گیرد.

پذیرش مدارک ایرانی در ثبت نام در صرافی کوینکس

در بخشی از این وب سایت تحت عنوان احراز هویت، شما به بارگذاری اطلاعات شخصی خود نیازمند هستید؛ صرافی کوینکس مدارک ایرانی از جمله پاسپورت و گواهینامه رانندگی را می پذیرد؛ شما حتی می توانید موسسه خود را نیز در بخش احراز موسسه ثبت کنید.  برای آگاهی از تمام مراحل احراز هویت می توانید از مجموعه تحلیل فردا یاری بخواهید.

پذیرش مدارک ایرانی

فیلتر شدن صرافی کوینکس

سرانجام در مهرماه سال جاری صرافی کوینکس از سوی ایران فیلتر شد؛ این صرافی در پاسخ به این اقدام در یک بیانیه خود را بی گناه خواند و حتی به کاربران ایرانی توصیه به استفاده از وی پی ان کرد و دوباره به همراهی با کاربران ایرانی اشاره کرد. مجموعه تحلیل فردا آماده است تا شما را به بهترین شکل ممکن در استفاده از صرافی کوینکس راهنمایی کند.

الکسا و صرافی کوینکس

بیش از ۵۰ درصد کاربران این وب سایت تا پیش از فیلتر شدن آن، از کشور ایران بودند؛ اما با فیلتر شدن آن و استفاده کاربران ایرانی از وی پی ان، این درصد به ۷.۹ درصد کاهش پیدا کرد اما کماکان در رتبه دوم پس از ایالت متحده با ۲۴.۸ درصد جای دارد.

۹.۷۸ درصد از لینک دهی به این وب سایت از درون ایران صورت می گیرد و این نشان دهنده فعالیت پررنگ این صرافی در ایران می باشد.

کلمات کلیدی برتر

کلمات کلیدی برتری که سبب ورود به این وب سایت شده اند؛ دلیلی محکم بر وجود کاربران ایرانی بسیاری در این وب سایت است؛ در ادامه به معرفی این کلمات می پردازیم.

کلمات کلیدی برتر

Coinex

این کلمه با ۶۰ درصد رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

Coin ex

این کلمه با ۱.۶۴ درصد رتبه دوم را از آن خود کرده است.

Coinex api

این کلمه با ۱.۴۱ درصد در جایگاه سوم قرار دارد.

کوینکس

این کلمه با درصد ۱.۲۱ در رتبه چهارم جای گرفته است.

منبع ترافیک

منابع ترافیک منتهی به این وب سایت نیز دلیلی دیگر بر اثبات کارایی بالای این صرافی در میان کاربران ایرانی است. در ادامه منابع ترافیک را به ترتیب شرح خواهیم داد.

۴۹.۱ درصد از ترافیک منتهی به این وب سایت از وب فارسی است و بخش عمده آن از دو وب سایت سرچشمه می گیرد. پنجاه درصد ترافیک منتهی به آن از سایت های بین المللی همچون کوکوین سرچشمه می گیرد.

 

جمع بندی

صرافی کوینکس تنها صرافی متمرکز و بین المللی است؛ که از ارائه خدمات به کاربران ایرانی سر باز نزده است و یکی از صرافی های برتر در حوزه ارز های دیجیتال لقب گرفته است. مجموعه تحلیل فردا با تیمی متخصص آماده است؛ تا شما را به بهترین شکل در استفاده از صرافی کوینکس یاری کند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *