معرفی ابزار قرعه کشی در اینستاگرام

معرفی ابزار قرعه کشی در اینستاگرام
  • 1400/9/20
  • لادن عوائدی
  • 0

قرعه کشی اینستاگرام یکی از بهترین ابزارهایی است که با امکان ایجاد تنوع در پیج می‌تواند کاربران زیادی را به صفحات اجتماعی افراد مختلف جذب نماید. این قرعه کشی که توسط ابزارهای مخصوص و تخصصی به صورت کاملا دقیقی صورت می‎‌پذیرد، یک امتیاز فوق‌العاده برای افرادی که به تعامل بالاتر و جذب فالوورهای بیشتر نیاز دارند، می‎‌باشد. اما از آنجایی که سایت‎‌ها و ابزارهای متفاوتی با گذشت زمان در این حوزه به وجود آمدند شاید انتخاب بهترین ابزار قرعه کشی اینستاگرام برای بسیاری از کاربران از میان محصولات متنوع به امر دشواری تبدیل شده باشد. از همین‌رو نیاز است ابزارهای کاربردی‌‎تری که امکانات بیشتری را برای کاربران و صاحبان پیج فراهم می‌‎آورد، شناسایی شده و پس از بررسی مشخصات آن‎ها به اعمال تست و خرید این محصولات اقدام شود.

اهمیت استفاده از ابزارهای قرعه کشی

یکی از پرسش‌‎هایی که ممکن است در رابطه با انتخاب و خرید ابزار قرعه کشی اینستاگرام مطرح شود این است که اعمال قرعه کشی در پیج چه اهمیت و فوایدی را در برداشته و چگونه سبب رشد یک پیج می‌شود؟ مهم‎‌ترین اهمیت و مزایایی که با در رابطه با استفاده از ابزار قرعه کشی در اینستاگرام می‌توان عنوان نمود، افزایش تعامل با کاربران مختلف می‌‎باشد. در حقیقت به واسطه‎‌ی اعمال قرعه کشی و ذکر شرایط خود (مثلا به اشتراک گذاشتن یک پست در بین دوستان یا تگ کردن دیگر افراد در زیر پست و اعمال کامنت و لایک و…)، پست و استوری دلخواه شما در بین افراد متعددی منتشر شده و افراد مختلفی که شاید حتی فالوور پیج هم نباشند شروع به لایک کردن، کامنت گذاشتن و در نهایت فالوو کردن پیج می‌کنند که در ادامه‎‌ی افزایش این تعاملات پیج نیز روند رو به رشد خود را طی کرده و فرد به هدف خود که جذب فالوور یا بیشتر دیده شدن پست‎‌ها است دست پیدا می‌کند.

  • حفظ فالوورهای قدیمی با اعمال قرعه کشی اینستاگرام

یکی از بزرگ‎‌ترین مزایایی که می‌توان برای استفاده از ابزار قرعه کشی اینستاگرام عنوان کرد امکان حفظ فالوورهای قدیمی و یا جلوگیری از ریزش فالوورها می‌‎باشد. در حقیقت بسیاری از افراد پس از خریداری فالوور واقعی و یا حتی رشد پیج به صورت عادی به علت کم کاری و یا دیگر مسائل به صورت طبیعی با ریزش فالوور رو به رو می‌شوند. در این حالت لازم است با اعمال روش‎‌های هوشمندانه‎‌ای نظیر قرعه کشی و ایجاد هیجان در صفحه از چنینی امری جلوگیری شود؛ چرا که فالوورهای روح یا بدون فعالیت با دیدن قرعه کشی شروع به فعالیت کرده و از آنفالو کردن پیج صرف نظر می‌کنند.

  • احساس ارزشمند بودن در فالوورها

یک پیج کلیه‎‌ی درآمد خود را از طریق طرفداران و فالوورهای خود کسب می‌کند، به همین سبب نیاز است حس با ارزش بودن را به فالوورهای خود منتقل کند. انجام قرعه کشی اینستاگرام از جمله روش‎‌هایی است که حس ارزشمند بودن را به فالوورها منتقل کرده و آن‎‌ها را با پیج، صمیمی‎‌تر خواهد کرد. به همین دلیل افرادی که علاقمند به انتقال حس مثبتی به فالوورهای خود هستند و تمایل دارند این حس مثبت را از طریق آنان به خود نیز منتقل کنند، می‌توانند با استفاده از قرعه کشی‎‌های مشخص و دقیق این امر را امکان‌پذیر نمایند.

  • امکانات ربات‌های قرعه کشی اینستاگرام

پس از شناخت اهمیت استفاده از نرم افزار یا ربات قرعه کشی اینستاگرام نیاز است امکانات این ابزارها شنایی شوند تا ابهامات و یا تردیدهایی که در این زمینه وجود دارد به خوبی رفع شده و با اطلاعات بیشتری به انتخاب و خرید آن‎‌ها اقدام شود. از جمله امکانات موثری که می‌توان در این ابزارها معرفی نموده و به آن‎‌ها اشاره کرد، شامل سرعت بالای قرعه کشی، امکان تست رایگان و امکان تنوع در قرعه کشی و…. می‎‌باشد.

  • سرعت بالای قرعه کشی

به طور معمول انجام قرعه کشی از میان تعداد بالایی فالوور امری دشوار و زمان بری بوده و کاربر معمولا وقت کافی برای صرف این کار را در اختیار نخواهد داشت. از طرفی ممکن است برخی از وبسایت‎‌های خارجی نیز شرایط مسابقه را قبول نکرده و یا هزینه‎‌ی بالایی را در جهت انجام آن درخواست کنند. این در حالی است که با استفاده از نرم افزار و یا سایت قرعه کشی بییب این مشکل به دلیل سرعت بالای انجام قرعه کشی در این وبسایت رفع شده و امکان قرعه کشی از میان تعداد بالایی از فالوور به راحتی در کمترین زمان امکان‌پذیر خواهد بود.

امکان اعمال شرایط متفاوت در مسابقه و یا قرعه کشی

گاهی اوقات برخی از کاربران تمایل دارند که شرایط متفاوت و متعددی را در انجام مسابقه‎‌ی اینستاگرامی خود اعمال کنند که در این حالت به علت پیچیدگی شرایط مسابقه ممکن است خطاهای متعددی در نحوه‎‌ی اجرای قرعه کشی اینستاگرام رخ دهد. به همین منظور نرم افزار بییب با در نظر گرفتن احتمال ایجاد چنین مشکلاتی، امکان انجام قرعه کشی با شرایط بسیار متفاوتی چون تگ کردن دیگران در زیر پست‎‌ها، امکان فالوو و یا لایک و کامنت گذاشتن و…  را به وجود آورده است که در این صورت هر کاربری با تعیین قوانین جدیدی در مسابقه‎‌ی خود می‌تواند به راحتی و با دردسر کمتری و البته دقت بالاتری، به انجام قرعه کشی بپردازد.

تست رایگان قرعه کشی با نرم افزار biib

یکی دیگر از امکاناتی که در برخی از نرم افزارهای قرعه کشی اینستاگرام از جمله نرم افزار biib با آن رو به رو هستیم، امکان تست رایگان قرعه کشی و آشنایی با بخش‌‎های متفاوت آن و اطلاع از کاربردی بودن و یا نبودن آن نرم افزار می‎‌باشد. در حقیقت تست رایگان به کاربر کمک می‌کند تا قبل از پرداخت هزینه از بابت تهیه‌‎ی ربات و یا نرم افزارهای قرعه کشی متوجه متناسب بودن آن ابزار با نیاز خود شده و در اثر خریدهای متعدد نرم افزارهای مختلف دچار ضرر مالی نشود.

 

 

هزینه قرعه کشی در اینستاگرام به چه صورت است؟

نرم افزارها و یا وبسایت‌‎های ارائه دهنده‌‎ی خدمات قرعه کشی اینستاگرام به طور معمول هزینه‌‎های متفاوتی را از کاربران درخواست می‌کنند. اما به طور کلی در این وبسایت‎‌ها قوانین خاصی وجود دارد که بر طبق این قوانین هزینه‎‌ی انجام قرعه کشی می‌تواند کاهش و یا افزایش بیابد. از جمله قوانینی که به طور معمول برای انجام این قرعه کشی‎‌ها وضع می‌شود، بالا رفتن هزینه‎‌ی انجام قرعه کشی براساس افزایش مقدار مشخصی از فالوور یا کاربرانی که در وبسایت حضور دارند می‎‌باشد. یکی دیگر از قوانینی که در این وبسایت‎‌ها معمولا شاهد آن هستیم، افزایش هزینه‎‌ی قرعه کشی با اعمال پیچیدگی بیشتر در فرآیند قرعه کشی می‌باشد. در حقیقت هر چه فردی عوامل متعدد و متفاوتی را به طور همزمان در انجام قرعه کشی خود اعمال کند، (مثلا همزمان فالوور و لایک و کامنت با هم بررسی و قرعه کشی شود) هزینه‎‌ی انجام قرعه کشی اینستاگرام به دلیل سختی بیشتر و دقت بالاتر بیشتر خواهد بود.

 چگونی دریافت نرم افزار قرعه کشی در اینستاگرام

جهت دریافت نرم افزارهای قرعه کشی اینستاگرام می‌توانید به سایت biib یا دیگر سایت‌‎های مدنظر خود مراجعه نموده و پس از تکمیل فرم و اطلاعات درخواست شده از جمله نحوه‎‌ی قرعه کشی و عوامل تاثیرگذار در آن (کامنت و لایک و..)، در صورت تقاضای هزینه، مبلغ درخواست شده را پرداخت نموده و سپس نرم افزار مدنظر خود را بر روی اپلیکیشن موبایل یا تبلت و یا هر وسیله‌‎ی هوشمند دیگر مدنظر خود دریافت نمایید. خوب است بدانید که مجموعه‎‌ی biib جهت حمایت از کسب و کارهای متفاوت در صورت هشتگ گزاری نام این برند، مبلغی را از پیج‎‌هایی با فالوورهای محدود (زیر دوهزار کامنت) دریافت نمی‌‎کند که این موضوع سبب می‌شود تا بدون پرداخت کوچک‌‎ترین هزینه‎‌ای قرعه کشی به صورت دقیق‎‌تری انجام شود.

نکات حائز اهمیت در اجرای یک قرعه کشی

در انجام یک قرعه کشی اصولی و موفق معمولا نکات متفاوتی مطرح می‌شود که با در نظر گرفتن این نکات می‌توان به ارتقای پیج خود و در نتیجه افزایش درآمد خود کمک موثری نمود. پس حتما نکاتی که در ادامه به آن اشاره نمودیم را در خاطر داشته باشید و قبل از انجام قرعه کشی و یا حتی نصب نرم افزار از سایت قرعه کشی اینستاگرام به آن توجه ویژه‎‌ای داشته باشید.

  • هدف گذاری از انجام قرعه کشی اینستاگرام؛ جهت ایجاد یک قرعه کشی اینستاگرام خوب است که هدف خود را از این امر تعیین نمایید. مهم‎‌ترین اهدافی که در یک قرعه کشی اینستاگرام می‌توانند دنبال شوند مثل بیشتر دیده شدن یک پست خاص، افزایش تعداد فالوورها در پیج، رشد لایک و کامنت‎‌ها در پست، ورود پست به اکسپلور و… می‌باشد. بنابراین از میان این اهداف متنوع، کاربر باید یک و یا چند هدف مشخص را از اجرای این قرعه کشی در نظر بگیرد تا با موفقیت بیشتری در طی این قرعه رو به رو باشد.
  • تعیین شرایط مسابقه مطابق با اهداف خود؛ پس از هدف گذاری و تعیین خواسته‎‌ی خود از اجرای قرعه کشی اینستاگرام لازم است مطابق با اهداف خود شرایط مشخصی را وضع نمایید. مثلا اگر هدف از انجام قرعه کشی بیشتر دیده شدن پست‎‌ها و جذب فالوور جدید است، بهتر است قرعه کشی را از میان افرادی که به تگ کردن دیگران در زیر پست‌‎ها پرداخته‌‎اند و یا پست‌‎ها را با افراد متعددی به اشتراک گذاشته‌‎اند و یا سیو نموده‎‌اند انجام دهید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *