درآمد ارزی خود را با پی پال و وب مانی نقد کنید!

درآمد ارزی خود را با پی پال و وب مانی نقد کنید!
  • 1400/9/27
  • محمد عالی
  • 0

به جرات می‌توان گفت تنها درآمدی که هرگز از ارزش آن کم نمی‌شود درآمد ارزی یا دلاری است. درآمد غیردلاری یا غیر ارزی به خاطر کم‌تر شدن ارز پول هر کشوری می‌تواند چندان جالب نباشد. این موضوع فقط مربوط به کشور ما و کمتر شدن ارزش ریال نبوده، بلکه کشور ترکیه با آن اقتصاد قوی‌اش، در طی چند ماه گذشته با افت شدید ارزش پول ملی مواجه شد. در چنین شرایطی، کسانی که درآمد دلاری یا ارزی داشته باشند، هرگز غصه گران شدن وسیله‌ای را نخواهند خورد. یعنی تا زمانی که شما درآمد ارزی داشته باشید، به محض بالاتر رفتن هزینه‌های اقلامی که با دلار خریداری شده‌اند، ارزش پول شما هم حفظ شده و می‌توانید به راحتی مواردی که می‌خواهید را خریداری کنید. یعنی درآمد دلاری‌تان از طریق واریز به حساب پی پال به ریال تبدیل شده و معادل همان را دریافت خواهید کرد. بسیاری از افراد برای این کار از طریق خرید وب مانی اقدام کرده و درآمدشان را نقد می‌کنند.

در واقع، بنا به دلایلی که در بالا توضیح دادیم، افراد زیادی ترجیح می‌دهند درآمد ارزی داشته باشند و از طریق واریز به حساب پی پال و یا خرید وب مانی درآمدشان را به ریال تبدیل کنند. از این روی، فریلنسرهای زیادی این کار را از طریق ترجمه، تولید محتوا، طراحی گرافیک، طراحی وب و… انجام می‌دهند. حتی افراد زیادی توسط بازی‌های کامپیوتری هم درآمد بسیار خوبی کسب می‌کنند که می‌توانند آن را به ریال تبدیل کرده و مخارج زندگی‌شان را از این راه تامین کنند. اما یکی از بزرگ‌ترین غول‌ها و یا هفت‌خان پیش روی، نقد کردن پول و تبدیل آن به ریال است. شاید در دهه‌های قبل، چنین کاری بسیار سخت به نظر می‌رسید اما امروزه به لطف برخی شرکت‌های معتبر داخلی نظیر نوین پرداخت، بدون کوچک‌ترین دردسری می‌توان درآمد ارزی را به راحتی نقد کرد. شما با استفاده از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت می‌توانید درآمد ارزی خود را بدون کوچک‌ترین مشکلی، نقد کنید.

نحوه خرید وب مانی

وب مانی یک سیستم الکترونیکی پرداخت پول جهانیست که شباهت زیادی با پی پال دارد. اما از آنجایی که دفتر مرکزی شرکت وب مانی در روسیه قرار دارد، برعکس پی پال که ایران را تحریم کرده، این کشور خدمات خود را کاملا آزادانه و بدون تحریم در اختیار ایرانیان قرار می‌دهد. اما به طور کلی، شما برای خرید وب مانی نیاز به خدمات شرکت‌های داخلی و معتبر نظیر نوین پرداخت خواهید داشت. چرا که فرایند ثبت نام در وب‌سایت وب مانی ممکن است برای بسیاری از افراد کار سختی بوده و هر کسی نتواند این کار را به تنهایی انجام بدهد. اما با استفاده از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت شما می‌توانید بدون کوچک‌ترین مشکلی یک حساب وب مانی کاملا معتبر برای خودتان داشته باشید و درآمد ارزی‌تان را به راحتی نقد کنید.

برای خرید وب مانی و نقد کردن درآمد ارزی‌تان، فقط کافیست که در وب‌سایت نوین پرداخت ثبت نام کنید. پس از ثبت ‌نام در این وب‌سایت و ایجاد حساب کاربری و رمز عبور می‌توانید برای خرید وب مانی اقدام کنید. سپس می‌توانید اطلاعات حساب وب مانی خود را برای دریافت پولتان به کارفرما و یا جایی که قرار است پول را به حسابتان واریز کنند بدهید. پس از آن، کار نقد کردن حسابتان مثل آب خوردن خواهد بود. با استفاده از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت می‌توانید به راحتی درآمد ارزی‌تان را از طریق وب مانی دریافت کرده و سپس آن را به ریال تبدیل کنید. این شرکت معتبر مقداری کارمزد برای انجام خدمات ارزنده‌ای که برایتان انجام داده و تمام کارها را برایتان راحت می‌کند، گرفته و سپس تمام درآمد ارزی‌تان را برایتان نقد و تبدیل به ریال می‌کند. شما حتی می‌توانید با استفاده از وب مانی خریدها و تراکنش‌های بین‌المللی را به شرط عدم ارسال کالای فیزیکی به داخل کشور، به راحتی انجام بدهید.

نحوه نقد کردن پول از طریق پی پال

پی پال یک کیف پول بسیار امن و مطمئن و در کل یک سیستم الکترونیکی بسیار قوی برای پرداخت و یا دریافت پول است. شرکت اصلی پی پال در آمریکا واقع شده است و برعکس سیستم وب مانی، تحریماتی را علیه کشورمان اعمال کرده است. به همین دلیل اگر قصد داشته باشید درآمدتان را از طریق واریز به حساب پی پال دریافت کنید، نیاز به یک حساب پی پال وریفای شده خواهید داشت. وریفای به معنا تایید بوده و سیستم پی پال تنها زمانی کاربرانش را تایید می‌کند که مدارک شناسایی و یا شماره حساب معتبری که تحریم نیست ارائه بدهند. در غیر این صورت حساب پی پال شما هرگز وریفای و یا تایید نخواهد شد. در چنین شرایطی که اکثر ما ایرانی‌هایی که تابعیت کشور دیگری را نداریم، با مشکل مواجه خواهیم شد. اما با استفاده از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت هرگز نیاز به نگرانی بابت داشتن حساب پی پال را نخواهید داشت.

شرکت نوین پرداخت با بهره‌مند شدن از بهترین و باسابقه‌ترین افراد در حوزه‌ی پرداخت ارزی می‌تواند امکان استفاده از حساب پی پال را به راحتی، در اختیارتان قرار بدهد. یعنی شما می‌توانید علاوه بر خرید وب مانی، از طریق واریز به حساب پی پال هم درآمد ارزی خودتان را دریافت کنید. تمامی این امکانات توسط خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت امکان‌پذیر هستند. چرا که این شرکت تمامی سختی‌های پرداخت ارزی را برای هم‌وطنانش آسان‌تر کرده و به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند تمام امور پرداخت و یا دریافت پول ارزی خود را به رحتی انجام بدهند. این شرکت با اخذ منصفانه‌ترین کارمزد، سریع‌ترین و امن‌ترین تراکنش را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. از طرفی دیگر، پشتیبانی ۲۴ ساعته این شرکت، باعث شده تا در صورت بروز هرگونه مشکلی خیال شما کاملا راحت باشد. چرا که تیم پشتیبانی نوین پرداخت شما را سریعا راهنمایی کرده و مشکلتان را رفع خواهند کرد.

کدام را انتخاب کنیم، وب مانی یا پی پال؟

کدام را انتخاب کنیم، وب مانی یا پی پال؟

در واقع هیچ فرقی ندارد بخواهید درآمد ارزی‌تان را از طریق واریز به حساب پی پال دریافت کنید و یا این کار را توسط خرید وب مانی انجام بدهید. تحت هر شرایط شما یک حساب کاملا مطمئن و امن برای این کار خواهید داشت. اما مسئله مهمی که این وسط وجود دارد، فراهم کردن این امکان توسط سایت مبدا، کارفرما و یا هر شخصیست که قرار است پول را به حسابتان واریز کند. برای مثال فرض کنید که شما یک فریلنسر در سایت کاملا معتبر خارجی هستید که در آنجا پرداخت از طریق پی پال امکان‌پذیر بوده و هیچ گزینه‌ای برای وب مانی برای دریافت درآمدتان وجود ندارد. طبیعیست که در چنین شرایطی، شما هیچ راه دیگری جز دریافت درآمدتان از طریق پی پال نخواهید داشت. به همین دلیل هم باید با استفاده از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت، برای پی پال اقدام کنید تا درآمدتان را از طریق واریز به حساب پی پال دریافت کنید.

در مواقعی دیگر هم ممکن است این قضیه کاملا برعکس باشد، یعنی هیچ راهی برای دریافت درآمدتان از طریق واریز به حساب پی پال وجود نداشته و تنها گزینه پیش رو، حساب وب مانی باشد. اگر این اتفاق برایتان افتاد، بدون کوچک‌ترین نگرانی می‌توانید با استفاده از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت اقدام به خرید وب مانی کرده و درآمد ارزی‌تان را به راحتی، از این طریق دریافت کنید. در واقع شرکت نوین پرداخت از قبل فکر تمامی این مشکلات را کرده و راه‌های زیادی را در اختیار کاربرانش قرار داده تا بتوانند با استفاده از روش‌های مختلف اموری که در بالا ذکر کردیم را انجام بدهند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *