تعمیرات تخصصی لپ تاپ دل

تعمیرات تخصصی لپ تاپ دل
  • 1400/9/29
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

تعمیر لپ تاپ دل باید توسط متخصصان حرفه‌ای و آشنا به این برند انجام شود تا بهترین نتیجه را دربر داشته باشد. به صورت کلی تعمیر لپ تاپ مسئله‌ای است که اگر به نحو درستی انجام نشود نه تنها مشکلات موجود را حل نمی‌کند، بلکه ایرادات جدیدی ایجاد می‌شود.

اگر لپ تاپ با برند دل دارید و می‌خواهید برای تعمیر آن اقدام نمایید، تا انتهای این محتوا با ما همراه باشید تا بهترین مرکز تعمیر لپ تاپ دل را به شما معرفی کنیم.

تعمیرات لپ تاپ دل

 

DELL یک برند امریکایی است و توسط شخصی به نام مایکل دل تاسیس شد. این برند یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین برندها در زمینه فناوری و تکنولوژی محسوب می‌شود. در ایران نیز کاربران زیادی دارد.

هر چند که DELL محصولات مختلفی مانند کیس، سرور و انواع کامپیوتر را طراحی و تولید می‌کند، اما این برند بیشتر با لپ تاپ‌هایش شناخته می‌شود. کاربران آن از طراحی و ساخت، کیفیت، عمر دستگاه و … کاملا راضی هستند و آن را تایید می‌کنند.

لپ تاپ های دل بر اساس کاربرد به چند دسته تقسیم می‌شوند:

  • سری اینسپایرون : لپ تاپ های خانگی، اداری و گیمینگ هستند.
  • سری وسترو : لپ تاپ های اداری و تجاری هستند.
  • سری لتیتود : لپ تاپ های نظامی و صنعتی هستند.
  • سری الین ویر : لپ تاپ های گیمینگ هستند.
  • سری پی اس : لپ تاپ های لوکس و لاکچری دل محسوب می‌شوند.

تعمیرات لپ تاپ دل

اگر دارنده لپ تاپ هستید احتمالا تا به حال مشکلاتی برای دستگاهتان پیش آمده است. یا میان اطرافیانتان این مشکلات را دیده‌اید. داغ شدن لپ تاپ، خرابی باطری و آداپتور، مشکل در تاچ پد، خرابی ال سی دی و یا کیبورد، اختلال در فن، ایراد در گرافیک و یا پردازنده مرکزی و… از جمله مشکلاتی است که ممکن است برای هر دستگاهی ایجاد شود.

تعمیرات به دو صورت نرم افزاری و سخت افزاری انجام می‌شود. ابتدا دستگاه از نظر نرم افزاری بررسی می‌شود و اگر مشکلات از این طریق رفع شود دیگر نیازی به تعمیر و یا تعویض قطعات نیست.

اما گاهی قطعه مورد نظر باید از لپ تاپ خارج شود و تعمیر گردد. در صورتی که کارکرد آن اصلاح نشود باید تعویض گردد و تجهیز جدیدی روی آن نصب شود.

نکته‌ای که وجود دارد این است که شما برای دریافت خدمات تعمیرات لپ تاپ دل باید به نمایندگی‌های مربوطه مراجعه نمایید. اما در این مراکز چه خدماتی دریافت می‌کنید. این مطلبی است که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

تعمیرات تخصصی لپ تاپ دل

خدمات تعمیر لپ تاپ دل

به صورت کلی این خدمات در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری انجام می‌شود.

برای مثال اقداماتی مانند ویروس کشی، نصب سیستم عامل و یا تعویض آن، بکاپ گیری از اطلاعات مورد نیاز شما، افزایش سرعت سیستم و یا رفع ایرادات مربوط به هنگ کردن و… برخی از موارد نرم افزاری است. البته برای رفع برخی از این ایرادات شاید نیاز به تعویض قطعات سخت افزاری نیز باشد.

گاهی برای تعمیر لپ تاپ دل نیاز به تعمیر و تعویض برخی قطعات است. این اقدامات مربوط به بخش سخت افزاری می‌شود. در ادامه برخی از این موارد را به صورت موردی عنوان می‌کنیم. کلیه این موارد باید توسط یک فرد متخصص انجام شود.

  1. تعمیر یا تعویض قاب و یا لولای لپ تاپ
  2. تعمیر یا تعویض تاچ پد
  3. تعمیر یا تعویض کیبورد
  4. تعمیر یا تعویض مادربرد لپ تاپ
  5. تعمیر یا تعویض فن لپ تاپ
  6. تعمیر یا تعویض کارت گرافیک لپ تاپ
  7. اقدامات مربوط به شارژر و باتری
  8. تعمیرات هارد دیسک
  9. و …

تعمیرات لپ تاپ دل را نمی‌توان به موارد بالا محدود کرد. هر ایرادی که در دستگاه شما ایجاد شود با دریافت خدمات تعمیرات باید برطرف شود و فرقی نمی‌کند این اقدامات نرم افزاری باشد و یا سخت افزاری.

تعرفه تعمیرات لپ تاپ دل

همانطور که می‌دانید برای تشخیص مشکل به وجود آمده در دستگاه باید آن را به یک متخصص تحویل داده تا بررسی شود. بعد از بررسی‌ها، ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری مشخص خواهد شد. با توجه به اقداماتی که انجام می‌شود قیمت نیز تعیین می‌گردد.

پس برای اعلام هزینه به نمایندگی‌های مجاز مراجعه نمایید. همینطور لازم است یادآور شویم که در دام تعمیرات ارزان قیمت لپ تاپ دل نیفتید! اگر از قطعات اصل با ضمانت برای دستگاه شما استفاده کنند تعرفه‌ها کاملا مشخص شده است. همینطور نیاز به پرداخت هزینه‌های بسیار بالا نیست.

برای تعمیر لپ تاپ دل به کجا مراجعه کنیم

بعد از اینکه با انواع خدمات آشنا شدیم باید بدانیم جهت رفع این مشکلات به کجا مراجعه نماییم.

پیشنهاد ما به شما مراجعه به مراکز معتبر و نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل است. به هیچ عنوان دستگاه خود را تحویل مراکز نامعتبر و ناشناخته ندهید. در این مراکز از قطعات اصل استفاده نمی‌شود. متخصصان به صورت حرفه‌ای ایرادات دستگاه را تشخیص نمی‌دهند و در نتیجه مشکلات دیگری برای لپ تاپ به وجود می‌آید.

نمایندگی‌های حرفه‌ای از تکنولوژی روز دنیا مطلع هستند و به بهترین نحو مشکل را تشخیص می‌دهند و برطرف می‌کنند.

در ادامه مرکزی معتبر به شما معرفی می‌کنیم تا با خیالی آسوده دستگاه خود را برای انجام تعمیرات لازم به آن بسپارید.

معرفی مرکز L.P.S به عنوان بهترین مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ دل

لپ تاپ سرویس L.P.S به عنوان اولین مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ دل در ایران همیشه معیارها و تعهداتی در راستای ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان خود داشته است. این موارد باعث شده تا شرکت L.P.S  با بیش از ۱۵ سال سابقه میان افراد به محبوب‌ترین و معتبرترین شرکت خدماتی و تعمیراتی لپ تاپ شناخته شود.

تعهدات این شرکت به شرح زیر می‌باشد.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل DELL

قطعات اصل

یکی از مواردی که غیر قابل انکار است و متاسفانه برخی از مراکز برای رسیدن به منافع خود از آن استفاده می‌کنند، قطعات تقلبی است. این باعث می‌شود در سیستم شما ایرادات دیگری ایجاد شود و یا اینکه آن قطعه و تجهیز کارایی لازم را نداشته باشد.

ما از قطعات اصل و باکیفیت در لپ تاپ سرویس برای تعمیرات استفاده می‌کنیم.

گارانتی تعمیرات

ضمانت تعمیرات، کیفیت بالای کار را ثابت می‌کند. ما در لپ تاپ سرویس گارانتی ۶ ماه به صورت رسمی و معتبر همراه با فاکتور به شما ارائه می‌دهیم.

تحویل سریع

یکی دیگر از دغدغه‌های افراد تعمیر فوری دستگاه است. برخی از افراد برای کسب و کار خود نیاز اورژانسی به لپ تاپ دارند. به همین دلیل ما  در لپ تاپ سرویس شرایط تحویل فوری و سریع را فراهم کردیم.

هزینه مناسب

برای تعمیر لپ تاپ دل نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف وجود ندارد. با قیمت‌های مناسب و مقرون به صرفه نیز دستگاه شما تعمیر خواهد شد.

حضور متخصصان حرفه‌ای

اگر تعمیر دستگاه توسط یک فرد متخصص و حرفه‌ای انجام نشود، تشخیص ایراد و رفع آن نیز به درستی صورت نمی‌گیرد. ما در لپ تاپ سرویس در زمینه‌های مختلف دارای نیروهای متخصص هستیم.

سرویس داخلی رایگان

همینطور شما می‌توانید پس از تعمیر، از ما سرویس داخلی و خدمات نرم افزاری رایگان دریافت نمایید.

 

 

برای دریافت خدمات تعمیرات لپ تاپ دل با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن همراه با فاکتور و ضمانتنامه رسمی با ما تماس بگیرید. جهت ارتباط با کارشناسان از طریق بخش تماس با ما در سایت اقدام نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *