فروشگاه ساز ساده

فروشگاه ساز ساده
  • 1400/9/30
  • محمدرضا مرتضایی
  • 1

برای فروش و یا ارائه کالا و خدمات خود به صورت آنلاین نیاز به یک فروشگاه مجازی و آنلاین دارید. برنامه فروشگاه ساز ساده پوپش به شما کمک می‌کند با ساختن چنین فضایی، معرفی خود، ارائه رزومه و نمونه کار خودتان را به راحتی انجام داده و مشتری را در جریان محصولات و کالاهای تولیدی خود و همچنین خدماتی که ارائه می‌کنید قرار دهید. همان طور که می‌دانید در حال حاضر که بیشتر کسب و کارها به سمت اینترنتی شدن قدم برداشته‌اند و نیاز به طراحی سایت را لازم می بینند با طراحانی روبرو می‌شوند که در ازای ساخت یک سایت ساده هزینه‌های بالایی از آن‌ها دریافت می‌کنند و گاهی اوقات این سایت‌ها نمی‌تواند آن طور که باید خواسته آن‌ها را برآورده نماید. ما در این مطلب با معرفی یک فروشگاه ساز اختصاصی به شما کمک خواهیم کرد تا فروشگاه دلخواه خود را به راحتی فراهم کرده و به معرفی و فروش محصولات خود بپردازید.

فروشگاه ساز ساده

فروشگاه آنلاین چیست و چرا به داشتن آن نیاز داریم؟

پیش از آن که به معرفی برنامه فروشگاه ساز حرفه‌ای بپردازیم و روش ساخت فروشگاه را با آن شرح داده و به ویژگی‌های آن اشاره کنیم، لازم است ببینیم چرا اکنون بسیاری از کسب و کارها نیاز به داشتن سایت یا فروشگاه دارند؟

همان طور که می‌دانید از گذشته تاکنون برای فروش و ارائه هر کالا و یا محصولی نیاز به داشتن مغازه و فروشگاهی فیزیکی بوده تا فروشنده بتواند کالاهای خود را در معرض نمایش قرار دهد. مشتری نیز برای پیدا کردن و خرید مورد نیاز باید به این فروشگاه‌ها سر می‌زد تا بتواند کالای مورد نیاز خود را بیابد و یا از خدمات ارائه شده استفاده نماید. پس می‌توان به قاطعیت گفت شما بدون داشتن محل و فضایی برای معرفی و نشان دادن کالا و خدمات خود، عملا نمی‌توانید فروشی داشته باشید و درآمدی کسب نمایید. اکنون که اهمیت داشتن این فضا روشن شد لازم است به این نکته اشاره کنیم که با داشتن یک فروشگاه مجازی می‌توانید بدون اینکه نیاز باشد به طور دائم با مشتری سروکله بزنید و یا هزینه‌های زیادی برای اجاره مغازه بپردازید کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید.

فروشگاه ساز آماده که در ادامه به معرفی کامل‌تر آن خواهیم پرداخت این قابلیت را دارد که به شما کمک کند تا فضایی زیبا و جذاب را مناسب با سلیقه و نیاز خود جهت ارائه و فروش انواع محصولات خود که می‌تواند در هر حوزه‌ای باشد، آماده کنید و از این طریق به راحتی و با کمترین هزینه کسب درآمد نمایید.

فروشگاه ساز اختصاصی چه برنامه‌ای است؟

در حال حاضر پلتفرم‌های متنوعی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توان یک فروشگاه حرفه‌ای طراحی کرد. برنامه فروشگاه ساز یک برنامه توسعه وب مبتنی بر Drag & Drop است که می‌توان با استفاده از آن تنها با کمک گرفتن از ساده‌ترین ابزار و کمترین نیاز به دانش آی تی  به ساخت فروشگاه اینترنتی پرداخت. فروشگاه ساز به کاربر این امکان را می‌دهد تا با استفاده از ابزارهای آنلاین به ساخت سایت و فروشگاه، بخصوص سایت‌هایی که باید روی موبایل نمایش داده شوند، بپردازد. فروشگاه ساز ساده پوپش یکی از این پلتفرم‌ها می‌باشد که در ادامه به معرفی بیشتر آن خواهیم پرداخت. اما پیشتر بد نیست به مزایای ساخت فروشگاه با استفاده از فروشگاه ساز ساده و آماده اشاره کنیم.

مزایای ساخت فروشگاه با استفاده از سایت ساز

می‌دانید که هر روشی که در حال حاضر برای ساخت سایت و فروشگاه مجازی مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌تواند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشد. به عنوان مثال طراحی سایت فروشگاهی با استفاده از برنامه نویسی و یا طراحی سایت با استفاده از وردپرس می‌تواند علاوه بر قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که دارد، برای کاربر سختی‌هایی نیز به همراه داشته باشد در حالی که ساخت فروشگاه مجازی با استفاده از پلتفرم فروشگاه ساز آماده و اختصاصی می‌تواند برای کاربر بسیار ساده‌تر باشد.

  • فروشگاه ساز امکانات لازم و ضروری برای ساخت فروشگاه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
  • برای این برنامه قالب‌های آماده زیبا، حرفه‌ای و جذابی طراحی شده است.
  • با استفاده از قابلیت Drag & Drop می‌توان جهت انتخاب تصاویر، متن و ماژول‌ها برای ساخت سایت استفاده کرده و آن‌ها را در جاهایی که مایلید قرار دهید.
  • کار کردن با پلتفرم فروشگاه ساز اختصاصی ساده است و کاربر می‌تواند به راحتی آن را فراگیرد.
  • امکان طراحی استاندارد و مشتری محور را برای کاربر مهیا می کند.
  • طبقه بندی محصولات توسط برنامه فروشگاه ساز به طور کامل و دقیق در نظر گرفته شده است.
  • داینامیک بوده و به راحتی می‌توان تغییرات مورد نیاز را روی آن اعمال کرد.

سایت ساز حرفه‌ای پوپش چه پلتفرمی است؟

در بخش‌های پیشین به چیستی پلتفرم فروشگاه ساز پرداختیم و مزایای استفاده از آن را برشمردیم در این قسمت به معرفی سایت ساز ساده و آماده پوپش خواهیم پرداخت که به کاربر کمک می‌کند در مدتی کوتاه و با صرف کمترین هزینه بتواند فروشگاه اینترنتی مورد نیاز خود را طراحی کرده و بسازد.

فروشگاه ساز پوپش Poopesh یک سازنده وب سایت یا فروشگاه است که نیاز است تا با صرف هزینه یکی از بسته‌های طراحی شده را خریداری نمایید و سپس شروع به ساخت فروشگاه نمایید. بنابراین بهتر است پیش از خرید جهت دیدن دموی‌های پنل مدیریت، سایت و همچنین ویرایشگر قالب به وب سایت پوپش مراجعه کنید تا متوجه شوید آیا این پلتفرم می‌تواند خواسته و نیاز شما را برای طراحی یک فروشگاه آنلاین متناسب با محصول و کالایی که دارید برآورده نماید یا خیر؟

در حال حاضر طراحان و تولیدکنندگان این پلتفرم، فروشگاه ساز پوپش را در بسته‌های متنوع ارائه کرده‌اند که کاربر می‌تواند بدون نیاز به دانش برنامه نویسی موبایل فروشگاه را طراحی کرده و پس از ساخت فروشگاه و سایت تمامی بخش‌های آن را مدیریت نماید. با استفاده از این پلتفرم شما به موارد زیر دسترسی خواهید داشت.

امکانات فروشگاه ساز

پنل مدیریت فروشگاه:

این بخش یکی از بخش‌های مهم برنامه فروشگاه ساز پوپش است که توسط آن مدیر فروشگاه می‌تواند بخش‌های مختلف فروشگاه را مدیریت نماید و نکته مهم این است که به گونه‌ای طراحی شده که کار کردن با آن برای افرادی که آشنایی زیادی با وب و اینترنت ندارند نیز ساده است.

انتخاب محصولات متنوع:

در این برنامه فروشگاه ساز کاربر می‌تواند محصولات مختلف مانند انواع کالاها و یا حتی محصولاتی را برای دانلود در سایت قرار دهد. لیست تمامی محصولات را نیز می‌توان در بخش مدیریت فروشگاه مشاهده و ویرایش کرد.

امکان تعریف روش‌های پرداخت آسان و متنوع:

از دیگر قابلیت‌های فروشگاه ساز حرفه‌ای پوپش آن است که می‌توان روش‌های پرداخت کارت به کارت، پرداخت آنلاین و یا پرداخت در محل خریدار را تعریف نمود.

روش‌های ارسال بسته:

از آن جا که کارکرد فروشگاهی که با پلتفرم فروشگاه ساز ساخته شده فرقی با وردپرس و .. ندارد شما می‌توانید روش‌های ارسال بسته‌های پستی را از طریق روش‌های پست سفارشی، پیشتاز و یا باربری، تیپاکس و یا پیک اختصاصی فعال نمایید.

ثبت نام و عضویت در فروشگاه:

کاربران و مشتریان فروشگاه می‌توانند در سایت عضو شوند و از این طریق بتوانند کالای خریداری خود را پیگیری نمایند و یا از تخفیف‌ها و برنامه‌هایی که مدیریت تدارک می‌بیند مطلع شوند.

استفاده از ماژول‌های جستجو و فیلتر محصولات:

در برنامه فروشگاه ساز پوپش قابلیتی در نظر گرفته شده که به ادمین و یا مدیر سایت این امکان را می‌دهد تا محصولات را در صفحه فروشگاه بر اساس پرفروش‌ترین‌ها، پربازدید‌ترین‌ها و جدیدترین و .. به مشتری معرفی نماید.

ارسال پیامک سفارش کالا به مدیریت:

پس از طراحی و ساخت فروشگاه می‌توانید سامانه پیام کوتاه سایت را راه‌اندازی نمایید. در این صورت هرگاه خریدار سفارشی را در سایت ثبت نماید به طور خودکار برای مدیر و یا ادمین سایت پیامی فرستاده می‌شود.

امکان مشاهده گزارش کالا:

در این بخش مسئول سایت می‌تواند از موجودی هر کالا، تعداد فروخته شده و باقی مانده و همچنین مبالغ فروش هر دسته از محصولات اطلاع یابد. در حال حاضر طراحان پلتفرم پوپش شرایطی را فراهم کرده‌اند که کاربر می‌تواند با خرید اپلیکیشن فروشگاهی اندروید که در بسته شماره ۴ قرار دارد علاوه بر ساخت فروشگاه، امکان ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید را هم داشته باشند.

فروشگاه ساز پوپش

سایت ساز پوپش

تا اینجا سعی کردیم ویژگی‌ها و قابلیت‌های یک برنامه فروشگاه ساز ساده را با شما در میان بگذاریم. اگر شما هم قصد دارید یک فروشگاه اینترنتی را با روشی ساده و کاربری آسان برای خود فراهم نمایید و کالاها و محصولات خود را در آن به فروش برسانید و کسب درآمد نمایید، همین حالا شروع کنید و تصمیم خود را به تعویق نیندازید، زیرا امروز بازار رقابت داغ است و شما هم باید سعی کنید تا از این رقابت باز نمانید.

اکنون فروشگاه ساز پوپش شرایطی را مهیا کرده تا شما بدون نیاز به صرف هزینه های بالا، خرید دامنه و فضای میزبانی وب و … فروشگاه خود را آماده کنید. این پلتفرم شما را به طور خودکار صاحب یک دامنه ir ، فضای میزبانی وب و ویرایشگر پیشرفته پوپش خواهد کرد که به شما کمک می کند تا سایت و فروشگاه‌تان را مطابق سلیقه خودتان طراحی کنید.

همچنین تا زمانی که از برنامه فروشگاه ساز ساده پوپش استفاده می‌کنید همراهی و پشتیبانی تیم پوپش را خواهید داشت. برای دریافت اطلاعات کامل‌تر و شروع مراحل ساخت یک فروشگاه حرفه‌ای و جذاب به سایت https://poopesh.com/ مراجعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *