دانلود فیلم کمدی در سایت ناب مووی

دانلود فیلم کمدی در سایت ناب مووی
  • 1400/10/5
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

فیلم های کمدی انواع مختلفی دارند، کمدی نیز ریشه ای دیرینه دارد و از یونان باستان بزرگان سرشناسی کمدی نویس بوده اند تا به امروز که برای مسائل گوناگون در قالب نقد به سراغ ژانر کمدی می روند.

آثار کمدی همیشه یک مکمل دارند، کمدی اجتماعی، کمدی عاشقانه، کمدی خانوادگی، کمدی نقادانه و….در واقع این داستان آن اثر است که درون مایه را مشخص می کند. سریال کمدی مانند؛ سه در چهار یک کمدی خانوادگی محسوب می شود چراکه زندگی دو باجناق را به تصویر می کشد که البته جنبه اجتماعی نیز دارد. برخی کمدی ها نقد گونه اند مانند سریال عطسه و شوخی کردم از مهران مدیری که همگی به موضوعات فرهنگی روز پرداخته و در قالب یک اثر طنز و خنده دار به نقد یک مسئله می پردازد. از بنام ترین کمدی پردازان دنیا می توان چخوف ، شکسپیر و مولیر اشاره کرد که امروزه سبک آنها الهام بخش بسیاری از کارگردان های ایران و جهان است. پیشنهاد ما برای دانلود فیلم خارجی ۲۰۲۲ کمدی استفاده از رسانه بروز ناب مووی است.

شناخت کمدی و پیرامون آن

به ظاهر هدف کمدی خنده و تفریح است اما در حقیقت مسائل جدی در پرده شوخی بیان می گردد. در کمدی شخصیت قهرمانان و شکست‌هایشان بیشتر جنبه شادی‌ آور و عمدتاً سرگرمی دارد و معمولاً بیننده بدان توجه جدی نمی‌ کند. تماشاگر از قبل می‌داند که فاجعهٔ بزرگی اتفاق نخواهد افتاد بلکه سیر حوادث در جهت خنده و گاهی شاید تلنگری است. قهرمانان کمدی اکثراً افرادی از قشر متوسط یا پایین جامعه‌ اند که در طول نمایش مرتکب اشتباهات یا رفتارهایی می‌شوند که مخاطب بر دردسرساز بودن یا اشتباه بودن این قصور، اشراف کامل دارند.

معرفی ۳ فیلم کمدی جدید ۲۰۲۱ برای شاد شدن

  • فیلم سینمایی کینگزمن یا مرد شاه – The King’s Man 2021

فیلم سینمایی کینگزمن یا مرد شاه (The King’s Man) یک فیلم اکشن، ماجراجویی، کمدی، جنایی و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۱ کشورهای انگلستان و آمریکا به کارگردانی متیو وان است که توسط سه کمپانی ۲۰th Century Studios و Marv Films و Marv Studios تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز متیو وان و کارل گاجدوسک به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون رالف فاینز، دانیل برول، چارلز دنس، ریس ایفانز، متیو گود، آرون تایلر-جانسون، جما آرترتون، تام هولندر، جایمن هانسو، استنلی توچی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم که با الهام از کتاب کمیک The Secret Service نوشته مارک میلار و دیو گیبونز ساخته شده و سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های کینگزمن محسوب میشود، اولین بار در تاریخ ۲۲ دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی توسط ۲۰th Century Studios در سینماهای کشور آمریکا و چندین کشور دیگر همزمان اکران میشود؛ جالب است بدانید این فیلم پیش درآمدی برای دو فیلم Kingsman: The Secret Service محصول سال ۲۰۱۴ و Kingsman: The Golden Circle محصول سال ۲۰۱۷ محسوب میشود؛ فیلم کینگزمن ابتدا قرار بود در نوامبر سال ۲۰۱۹ اکران شود اما به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا تاریخ اکران آن تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد.

 

۲- فیلم کمدی با هم با هم یا توگدر توگدر  – Together Together 2021

فیلم کمدی با هم با هم یا توگدر توگدر (Together Together) فیلم کمدی با هم با هم یا توگدر توگدر (Together Together) فیلمی کمدی محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا به کارگردانی نیکول بکویت است که توسط کمپانی Wild Idea تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز نیکول بکویت برعهده داشته و بازیگرانی چون پتی هریسون، اِد هلمز، رزالیند چائو، تیم شارپ، نورا دان، بیانکا لوپز، فرد ملمد، ویویان گیل و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم اولین بار در ۳۱ ژانویه سال ۲۰۲۱ در جشنواره فیلم ساندس اکران شد سپس در ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ در کشور آمریکا پخش گردید؛ فیلم با هم با هم پس از حضور در جشنواره‌های بین المللی Cleveland International Film Festival و Sundance Film Festival موفق شد نامزد دریافت ۲ جایزه American Independents Competition و Grand Jury Prize شود. این فیلم را می توانید در آرشیو دانلود فیلم کمدی سایت ناب مووی مشاهده کنید.

۳- فیلم نیروی تندر یا تاندر فورس   Thunder Force 2021

فیلم نیروی تندر یا تاندر فورس (Thunder Force) فیلمی اکشن، ماجراجویی، کمدی، فانتزی ؛ علمی تخیلی محصول ایالات متحده آمریکا به کارگردانی و نویسندگی بن فالکون است که در آوریل سال ۲۰۲۱ از سرویس ویدئویی نتفلیکس منتشر شد؛ از دیکر آثار بن فالکوند می‌توان به فیلم Superintelligence (فراهوش)، فیلم The Happytime Murders (قتل در ساعات خوش)، فیلم Life of the Party (پایه مهمانی)، فیلم The Boss (رئیس)، فیلم Tammy (تمی) و غیره اشاره کرد؛

در فیلم نیروی تندر، بازیگران هنرمند و بااستعدادی مانند ملیسا مک‌کارتی در نقش لیدیا برمن، اکتاویا اسپنسر در نقش امیلی استنتون، جیسون بیتمن در نقش کرب، بابی کاناوله در نقش کینگ، پام کلمنتیئف در نقش لیزر، ملیسا لئو در نقش الی و بلن فالکون در نقش کنی و غیره حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ این فیلم در جشنواره Scream Awards 2021 نامزد دو جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر فانتزی شده است. جهت نسخه دوبله این فیلم به دسته بندی دانلود فیلم دوبله فارسی مراجعه کنید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *