سفارش تولید محتوای ارزان چه معایبی دارد؟

سفارش تولید محتوای ارزان چه معایبی دارد؟
  • 1400/10/6
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

زمانی که صحبت از اداره یک سایت سئو محور می‌شود، مهم‌ترین مبحث در آن می‌تواند بحث تولید محتوا باشد. در این بین بسیاری از شرکت‌ها در صورت نبود استعداد نویسندگی در کارمندان خود به سفارش تولید محتوای ارزان روی می‌آورند و می‌خواهند به هر طریقی که شده سایت خود را به نتایج اول گوگل برسانند، اما آیا بهره‌گیری از این روش مفید خواهد بود؟
در بسیاری از مواقع صاحبان مشاغل علاقه‌ای به نویسندگی نداشته و نمی‌توانند محتوای وبسایت خود را تولید کنند و این کار را وقت گیر دانسته و یا مهارت لازم برای نوشتن مطالب را ندارند. حال سوال مهمی که مطرح می‌شود این است که آیا برای خدمات تولید محتوای وبسایت خود باید هزینه زیادی پرداخت کرد یا خیر. ما در این مطلب به بررسی معایب سفارش تولید محتواهای ارزان قیمت خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

تولید محتوا چیست؟

نوشتن و تولید محتوا به یک فرآیند برنامه ریزی برای نوشتن و ویرایش محتوای وبسایت گفته می‌شود که معمولا به جهت اهداف بازاریابی دیجیتالی انجام می‌شود. تولید محتوا می‌تواند شامل نوشتن پست‌ها و مقالات وبلاگ، نوشته‌های موجود در ویدئوها و پادکست‌ها و همچنین محتواهایی برای شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام، توییتر، لینکدین و غیره باشد.
حتما شنیده‌اید که می‌گویند محتوا “پادشاه” است و دلیل خوبی نیز برای این حرف دارند. آیا می‌دانستید که تقریبا ۸۸ درصد از خریداران پیش از خرید یک محصول به صورت اینترنتی و اعتماد به یک شرکت، در ابتدا در خصوص محصول و شرکت مورد نظر به صورت آنلاین تحقیق می‌کنند؟ با این حساب می‌توانید درک کنید که چرا به محتوا پادشاه گفته می‌شود و به چه علت مردم پیش از هر گونه اقدامی به صورت اینترنتی در ابتدا به انجام یک سری تحقیقات می‌پردازند.
یکی از بزرگ‌ترین مزایای خدمات تولید محتوا این است که شما می‌توانید از مطالب یک نویسنده که با سئو و نحوه نوشتار صحیح مطالب برای وبسایت و شبکه‌های اجتماعی آشنایی دارد بهره‌مند شده و به بازدید بیشتر سایت خود و در نهایت فروش بیشترتان کمک کنید.

شناخت سایت تولید محتوای مناسب

به جهت افزایش ترافیک سایت و بهینه سازی موتورهای جستجو، شما باید از خدمات سفارش تولید محتوا بهره‌مند شوید اما این کار را به کمک سایت‌هایی که محتواهای ارزان قیمت تولید می‌کنند انجام ندهید. سئو به جهت هدایت صحیح مشتریان به سایت انجام می‌شود و یک امر حیاتی برای وبسایت شما خواهد بود. به همین دلیل باید از مطالب نویسندگان حرفه‌ای بهره‌مند شده و هزینه‌ای مناسب را پرداخت کنید.


پرداخت هزینه پایین در بسیاری از مواقع منجر به دسترسی به اطلاعات ضعیف و غیر حرفه‌ای شده که توسط بسیاری از نویسندگانی که در زمینه‌ای خاص تخصص نوشتاری ندارند انجام می‌شود. این نویسندگان تنها به جهت درآمدزایی محتواهای نامناسبی را تولید کرده که فقط بتواند در مدت زمانی کم به صفحه اول گوگل راه پیدا کند، اما آیا این کار همیشه نتیجه مثبت داشته و جایگاه سایت مورد نظر به صورت همیشگی در صفحه اول گوگل باقی خواهد ماند؟ پاسخ این سوال “خیر” است.

چرا سفارش تولید محتوای ارزان دارای معایب است؟

یکی از اصلی‌ترین موارد به جهت راهیابی به صفحه اول گوگل، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در محتوا است. همه ما می‌دانیم که کاربران به جهت جستجوی مطالب خود کلمه‌ای را جستجو می‌کنند که از آن به “کلمه کلیدی” یاد می‌شود. این کلمات کلیدی پیش از استفاده در محتواها باید به خوبی مورد بررسی قرار گرفته و سپس در یک محتوا به درست‌ترین شکل ممکن مورد استفاده قرار گیرد.
بسیاری از سایت‌هایی که سفارش تولید محتوای ارزان انجام می‌دهند این مورد را یادآور خواهند شد که “ما در کوتاه‌ترین زمان سایت شما را به نتایج اول گوگل می‌آوریم.” در بسیاری از مواقع این وعده‌ها پوچ و خالی بوده و برخی از افراد تنها به دلیل درآمدزایی خود این مطلب را گفته و محتواهایی غیرحرفه‌ای تولید می‌کنند که تنها در یک بازه زمانی کوتاه در نتایج گوگل نشان داده شده و در بسیاری از مواقع پس از گذشت مدت زمانی سایت مورد نظر با جریمه مواجه خواهد شد!
منظور از جریمه این است که محتوای تولید شده به صورت اصولی نبوده و پس از گذشت مدت زمانی گوگل متوجه تخلف در محتوای مربوطه شده و کاری می‌‎کند که سایت متخلف برای مدتی و یا به صورت همیشگی از نتایج اول گوگل حذف شود! حال فکر می‌کنید باید مطالب مورد نیاز سایت خود را از سایت‌هایی که تولید محتوای ارزان انجام می‌دهند سفارش دهید و محتواهای خود را که بدین صورت حیاتی و مهم هستند به دست این شرکت‌ها بسپارید یا خیر؟

تولید محتوای تخصصی و صعود به نتایج اول گوگل

اگر به دنبال افزایش و تقویت بازدیدکنندگان وبسایت خود به صورت اصولی هستید، باید از شرکت‌هایی که کار تولید محتوای تخصصی انجام می‌دهند بهره‌مند شوید. به طور حتم این امر به بهبود سئوی سایت شما و ایجاد اعتبار شرکت یا برند شما در بازار کمک خواهد کرد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم به خدمات تولید محتوای وبسایت که با قیمت‌های مناسب و نه صرفا محتوای ارزان انجام می‌شود، مراجعه کنید.
به این فکر کنید که محتوا، اصلی‌ترین راه به جهت افزایش فروش و سایر اهداف شما بوده و باید برای این امر که یکی از ضرورت‌های اصلی به جهت شناساندن خود به مردم است از سایت‌هایی معتبر و مناسب بهره‌مند شوید. یادتان نرود که این خدمات ضروری می‌تواند به رشد کسب و کار شما کمک کرده و در نهایت شما را به اهداف‌تان در این راه برساند.


در حال حاضر به دلیل تنوع مشاغل و کسب و کارهای امروزی، محتوانویسی در تمامی زمینه‌ها به صورت تخصصی انجام می‌شود و  تنها کاری که باید پیش از پیدا کردن سایت تولید محتوا برای کسب و کار خود انجام دهید، آگاهی از تخصص شرکت مربوطه در زمینه تولید محتوا است.
مجددا به این امر تاکید می‌کنیم که بهره‌گیری از محتوای ارزان و غیر تخصصی که توسط نویسندگان معمولی و بدون تخصص خاص انجام می‌شود تنها منجر به بی کیفیت بودن مطالب‌تان و در نهایت جریمه سایت شما منجر خواهد شد. پس به دنبال سایتی متخصص در زمینه تولید محتوای مورد نظر برای کسب و کار خود باشید تا به صورت اصولی سایت خود را به جایگاه برتر گوگل برسانید؛ یادتان نرود که محتوا پادشاه است و پادشاه می‌ماند

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *