گیفت کارت مستر کارت چیست؟ + روش خرید

گیفت کارت مستر کارت چیست؟ + روش خرید
  • 1400/10/6
  • محمدرضا مرتضایی
  • 1

دنیای دیجیتالی در سرتاسر جهان، به سوی از بین بردن تمامی محدودیت‌ها در حال حرکت است؛ حرکتی که سرعت آن تحت تاثیر اتفاقات و تغییرپذیری عامه مردم قرار دارد. یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که در سال‌های اخیر توانسته دنیای دیجیتال و تکنولوژی را متحول کند، استفاده از حساب‌های بانکی بین‌المللی است؛ حساب‌هایی که امکان واریز انواع ارزهای خارجی را به افراد می‌دهند تا خریدهای آنلاین از وبسایت‌‌های خارجی به ساده‌ترین شکل ممکن انجام شود. با این وجود، مردم ایران از این قابلیت برخوردار نیستند و نمی‌توانند حساب بانکی بین‌المللی برای خود افتتاح کنند.

شیوه‌ای که جدیدا برای توانایی استفاده از مستر کارت و ارزهای بین‌المللی میان کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده از گیفت کارت مستر کارت است. با این گیفت کارت، می‌توان به سادگی خریدهای آنلاین به دلار و یورو انجام داد؛ بدون نیاز به هیچ فرد واسطه و هزینه اضافی. البته ابتدا باید یک منبع خرید گیفت کارت مستر کارت معتبر در ایران پیدا کنید که بتوانید در این حوزه به آن اطمینان داشته باشید. ما در این مطلب، اطلاعات کاملی از کاربرد و مفهوم گیفت کارت مستر کارت در اختیارتان قرار می‌دهیم تا یک خرید مطمئن و امن داشته باشید.

مستر کارت چیست؟

قبل از هر چیزی، بهتر است مفهوم مستر کارت را درک کنید. مستر کارت در واقع یک بانک بین‌المللی است که امکان انتقال مبلغ با تمامی واحدهای ارزی را در اختیار مردم قرار می‌دهد. با وجود مستر کارت، دیگر افراد نیازمند مراجعه به صرافی برای واریز مبالغ مختلف به حساب‌های بانکی خارجی نیستند؛ بلکه به سادگی و با گوشی خود به صورت آنلاین می‌توانند انتقال وجه را انجام دهند و به صورت بین‌المللی خرید کنند.

البته مستر کارت بر خلاف بانک‌های ایرانی، به صورت کاملا آنلاین فعالیت می‌کند و چندان نیازی به داشتن کارت بانکی و ابزارهای مشابه ندارد. این حساب در یک فضای ذخیره‌سازی مجازی و دیجیتالی ثبت می‌شود و می‌توان با استفاده از رمز و کدهای مختلف، از آن استفاده کرد.

از آن جایی که بازی‌های ویدئویی مشهور به کشورهای خارجی تعلق دارند، کاربران در کشورهای دیگر نیازمند حساب مستر کارت هستند تا خریدهای درون برنامه‌ای را انجام دهند؛ اما متاسفانه امکان افتتاح حساب بانکی مستر کارت برای مردم ایران وجود ندارد. این محدودیت عاملی بوده تا گیمرها به فکر راهی برای ثبت خریدهای بین‌المللی باشند تا جذابیت و هیجان بازی‌های ویدئویی را برای خود دوچندان کنند؛ نتیجه این تعاملات و کند و کاو افراد، رواج یافتن استفاده از گیفت کارت مستر کارت است.

مستر کارت

گیفت کارت مستر کارت چه کاربردی دارد؟

شاید تا به حال کارت‌های هدیه را مشاهده کرده باشید که از بانک‌های ایرانی خریداری می‌شوند. این کارت‌های بانکی که جنبه کادویی دارند، عموما می‌توان آن‌ها را در قالب یک کارت با طراحی زیبا و دلنشین خریداری کرد؛ اما محدودیتی که در استفاده از این کارت هدیه وجود دارد، عدم وجود رمز دوم و رمز اینترنتی است. به عبارتی دیگر اگر بخواهید از اعتبار این کارت هدیه استفاده کنید، باید خود کارت را همراه خود داشته باشید.

حال امکان خرید کارت هدیه مستر کارت نیز وجود دارد که با همان نام گیفت کارت مستر کارت شناخته می‌شود. این گیفت کارت برای کاربردهای کادویی طراحی شده و معمولا در کشورهای خارجی برای هدیه دادن به افراد دیگر استفاده می‌شود. البته این گیفت کارت هیچ محدودیت زمانی و مکانی خاصی ندارد و افراد از تمامی کشورها می‌توانند به صورت آنلاین از اعتبار آن استفاده کنند؛ تنها نیازی که در این میان وجود دارد، دسترسی به رمز و آی‌دی آن است و دیگر هیچ نیازی به ارائه فیزیکی کارت هدیه وجود ندارد.

عدم وجود محدودیت مکانی برای خرید و استفاده از گیفت کارت مستر کارت، عاملی بوده که موجب شده کاربران ایرانی نیز توانایی استفاده از آن را داشته باشند. با وجود این که افتتاح حساب در مستر کارت برای ایرانیان ممکن نیست، اما شما می‌توانید از گیفت کارت مستر کارت برای ثبت خریدهای بین‌المللی استفاده کنید؛ زیرا هیچ نیازی به افتتاح حساب مستر کارت برای بهره‌‌مندی از این قابلیت وجود ندارد و می‌توان به سادگی از گیفت کارت مستر کارت استفاده کرد.

با وجود این گیفت کارت، دیگر نیازی به وجود واسطه و پرداخت دستمزد نجومی به صرافی‌ها نیست؛ بلکه می‌توان به صورت آنلاین از خدمات درون برنامه‌ای بازی‌های ویدئویی مشهور چون پابجی موبایل استفاده کرد. همچنین گیفت کارت مستر کارت می‌تواند برای خرید درون برنامه‌ای سی پی کالاف دیوتی و یوسی پابجی موبایل مورد استفاده قرار بگیرد؛ بدون این که مجبور به پرداخت هزینه اضافی باشید.

لازم به ذکر است گیفت کارت مستر کارت حتی برای خرید وسایل مختلف از فروشگاه‌های آنلاین معتبر جهان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ برای مثال شما می‌توانید از گیفت کارت مستر کارت برای خرید کتب و خدمات مختلف از سایت‌هایی چون آمازون اقدام کنید. البته توجه داشته باشید که شما نمی‌توانید یک کالا با ساختار فیزیکی بخرید؛ زیرا پروسه ارسال این کالا بسیار دشوار خواهد بود و مطمئنا حتی با خرید گیفت کارت ارزان نیز صرفه اقتصادی ندارد.

خرید گیفت کارت مستر کارت در ایران

از آن جایی که امکان افتتاح حساب مستر کارت برای مردم ایران وجود ندارد، کاربران تصور می‌کنند گیفت کارت مستر کارت برای آن‌ها نیز ممکن نخواهد بود؛ در حالی که این‌گونه نیست. شما می‌توانید با خرید گیفت کارت ارزان از وبسایت GiftCard.im، به یک حساب قابل قبول مستر کارت دسترسی داشته باشید و خریدهای درون برنامه‌ای خود را با آن انجام دهید.

البته توجه داشته باشید که گیفت کارت مستر کارت، همانند حساب مستر کارت نیست؛ چرا که در صورت اتمام اعتبار آن، نمی‌توانید مجددا مبلغی به آن انتقال دهید و اعتبار آن را تمدید کنید. تنها راه برای داشتن توانایی استفاده مجدد از گیفت کارت مستر کارت، خرید دوباره آن است. خرید مجدد گیفت کارت مستر کارت، تنها روش برای بهره‌مندی مجدد از حساب مستر کارت شمرده می‌شود؛ می‌توان این کار را به صورت مکرر و در هر زمان انجام داد.

بر خلاف تصورات، خرید گیفت کارت مستر کارت پروسه چندان دشواری ندارد؛ کافی است فروشگاه معتمد خود را پیدا کرده و گیفت کارت مورد نظرتان را در آن خریداری کنید. پس از پرداخت مبلغ، عموما برخی اطلاعات مهم اعم از رمز استفاده از گیفت کارت و نشانی آن در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید از آن تا مدت طولانی استفاده کنید. توصیه می‌شود این اطلاعات را در یک مکان مطمئن و امن ثبت کنید تا احتمال فراموشی و از دست دادن گیفت کارت به ۰ برسد؛ پس از خرید گیفت کارت، تا مدت‌ها می‌توانید از آن برای خرید ویباکس فورتنایت استفاده کنید.

قیمت گیفت کارت مستر کارت

بزرگ‌ترین دغدغه ایرانیان در خرید گیفت کارت مستر کارت، قیمت آن است؛ زیرا وضعیت ارز کشور و قیمت دلار نوسانات شدیدی دارد که باعث شده خرید گیفت کارت مستر کارت بسیار هزینه‌بر و سرسام‌آور باشد. قیمت این آیتم ارزشمند عموما با قیمت دقیق دلار محاسبه می‌شود و اصلا قابل پیش‌بینی نیست. معمولا فروشگاه‌های معتبر برای این که هیچ اشتباهی در خرید کاربران پیش نیاید، قیمت تمامی گیفت کارت‌ها را با قیمت لحظه‌ای دلار بروزرسانی می‌کنند.

از این رو، دستمزد بالای صرافی و واسطه‌ها نیز عامل دیگری برای دوچندان شدن قیمت گیفت کارت مستر کارت است؛ اما در حال حاضر این عامل، وجود خارجی ندارد. وبسایت‌های معتبر و قابل اعتماد کشور توانسته‌اند با ایجاد یک ارتباط مفید با مستر کارت، تمامی واسطه‌ها را حذف کرده و گیفت کارت‌ها را با قیمت اصلی آن عرضه کنند. برای یافتن این فروشگاه‌های معتمد، توصیه می‌شود عملکرد و اعتبار همه آن‌ها را بسنجید.

البته توجه داشته باشید که میزان اعتبار گیفت کارت مستر کارت مهم‌ترین عامل تاثیرگذار بر قیمت گیفت کارت مستر کارت است؛ یعنی هرچقدر گیفت کارت مورد نظر شما اعتبار بیشتری داشته باشد، مطمئنا قیمت نهایی آن نیز بیشتر است. تلاش شما برای خرید گیفت کارت ارزان باید بر این باشد که واسطه‌ها را حذف کنید و گیفت کارت مستر کارت مورد نظرتان را از بهترین فروشگاه بخرید. در ادامه، شما را با بهترین فروشگاه گیفت کارت در ایران آشنا می‌کنیم که توانسته با خدمات بی‌عیب و نقص خود بازار گیفت کارت را در ایران متحول کند.

خرید گیفت کارت

فروشگاه GiftCard.im؛ منبع معتبر خرید گیفت کارت

این مطلب را به توضیحاتی کامل از گیفت کارت مستر کارت اختصاص دادیم تا بتوانید کاربرد این آیتم ارزشمند را درک کنید. چنانچه به دنبال خرید گیفت کارت مستر کارت باشید، توصیه می‌شود خرید از وبسایت GiftCard.im را اولویت اول خود قرار دهید. این وبسایت با اعتبار بیش از ۸ ساله در حوزه فروش گیفت کارت و خدمات درون برنامه‌ای بین‌المللی، بهترین گزینه برای افرادی است که امنیت و خیال راحت را در خرید مهم می‌شمارند.

این ویژگی حائز اهمیت در وبسایت گیفت کار ای ام وجود دارد که شما در خرید گیفت کارت مورد نظرتان، هیچ محدودیت زمانی نخواهید داشت؛ زیرا وبسایت این فروشگاه معتبر از سیستم هوشمندی برخوردار است که در ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخ‌گوی درخواست‌های خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر، به وبسایت فروشگاه آنلاین گیفت کارت آی ام مراجعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. مقاله تون بسیار جامع و عالی بود ممنونم برای معرفی یک سایت مناسب برای خرید گیفت کارت ارزان.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *