افزایش فروش با ممبر پروکسی تلگرام

افزایش فروش با ممبر پروکسی تلگرام
  • 1400/10/18
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

از راه های جذب ممبر واقعی می توان به ممبر پروکسی تلگرام اشاره کرد. تلگرام یکی از شبکه هایی است که کاربران زیادی را به سمت خود کشانده. خیلی از ممبرهای تلگرامی که فروخته می شود واقعی نیستند .برای این منظور می توانید خرید ممبر پروکسی تلگرام ارزان را در هر ساعت می توانید از مجموعه یافابرند خریداری کنید. اما قبل از خریداری ممبر حتما هدف خود را مشخص کنید که این ممبرها را برای چه کاری می خواهید؟ ممبری خریداری کنید که فعالیت داشته باشد و امکان بازدید خوردن هم داشته باشد.

ممبر پروکسی تلگرام

ممبر پروکسی تلگرام چیست؟

همانطور که گفتیم از راه های دیگر جذب ممبر، ممبر پروکسی تلگرام است که با خرید ممبر پروکسی تلگرام می توانید ممبر واقعی برای خود جذب کنید. زمانی که شما توسط پروکسی به تلگرام متصل می شوید، اتفاقی که می افتد این است که تلگرام به لیست کانال های شما یک کانال اضافه می کند و آن کانال اسپانسر و حامی مالی پروکسی میشود. این کار را تلگرام به جهت کسب منفعت برای سازنده پروکسی انجام می دهد و هدیه تلگرام به سازندگان پروکسی است. حال افرادی که این کانال رو به عنوان یکی از کانال های لیست خودشان می بینند می توانند وارد کانال شما شوند و عضوی از کانال شما گردند. به همین جهت و از آنجایی که از طریق پروکسی تلگرام جذب کانال شما شده اند به آن ممبرها،  ممبر پروکسی تلگرام اطلاق می گردد .

ممبر پروکسی تلگرام تضمینی است ؟

در مورد خرید ممبر پروکسی تلگرام بسیار بسیار دقت کنید، از آنجایی که تقریبا مشخص کردن اینکه این ممبر از کجا به کانال ما اضافه شده سخت است و صرفا از پرسیدن از خود کاربر می توان فهمید از چه طریقی جذب شده، به همین جهت بسیاری از کلاه برداران در این حوزه هزینه را برای ممبر پروکسی می گیرند و ممبر ها را تضمین می دهند، به طور مثال یک هزار نفر ممبر واقعی را به شما تضمین می دهند و به جای ممبر پروکسی به شما ممبر اجباری یا حتی ممبر فیک می فروشند. پس دقت کنید که بهتر است گول بسیاری از تبلیغات و تضمینی بودن را نخورید. همان طور که می دانید هر کانال جذب متفاوتی با کانال دیگر دارد و تقریبا کسی نمی تواند تضمین بدهد که شما در این تبلیغات دقیقا چه میزان ممبر جذب خواهید کرد.

خرید ممبر پروکسی تلگرام چه تاثیری بر روی افزایش فروش شما دارد؟

قطعا رسیدن به ممبر تلگرام همه چیز نیست و شما بایستی کانالی داشته باشید که محتوای مناسبی داشته باشد، محصولات مناسبی برای فروش داشته باشید و به نوعی دیجیتال مارکتینگ بدانید. اما اگر بخواهیم صرفا در مورد ممبر پروکسی صحبت کنیم باید بگوییم که ممبر پروکسی از با کیفیت ترین ممبرهای موجود در تبلیغات تلگرامی است، چرا که این ممبر با اختیار خودش وارد کانال ما شده و احتمال اینکه این فرد از مشتریان ما شود بسیار بالاست زیرا ایشان به موضوع کانال و کسب و کار ما علاقه نشان داده اند و تصمیم گرفته اند که کانال تلگرامی ما را دنبال کنند.

تفاوت ممبر پروکسی تلگرام و تبلیغات پروکسی تلگرام در چیست ؟

تفاوت در تضمین دادن آن است ، بسیاری از فروشندگان پروکسی برای افزایش فروش تبلیغات خود ، به مشتریان قول و تضمین جذب اعضا را می دهند. به طور مثال به مشتری می گویند که برای کانال شما هزار ممبر از طریق تبلیغات پروکسی تلگرام جذب می کنیم و فلان مبلغ را می گیریم . اما در تبلیغات پروکسی تلگرام تضمین ممبری نیست و کسی به شما تضمین عدد دقیق برای ممبر نمی دهد. ممکن است طبق تجربه عددی به شما گفته شود که به طور مثال کانال شما احتمالا در این تبلیغ دو هزار نفر جذب دارد اما تضمینی برای این میزان جذب به شما داده نخواهد شد. از آنجایی که این قول موجب ایجاد یک مسئولیت برای قول دهنده می گردد ممکن است اگر تبلیغ شما آن جذب لازم را نداشته باشد ، پنل دار برای شما ممبر فیک یا اجباری اضافه کند تا به قول خود عمل کرده باشد. پس بهتر است از تبلیغات پروکسی تلگرام به جای ممبر تضمینی پروکسی تلگرام استفاده کنید.

 

فرق ممبر پروکسی با دیگر ممبرها

در تلگرام روش های مختلفی برای جذب ممبر داریم، مانند ممبر فیک، ممبر واقعی یا اصطلاحا همان ممبر اجباری ، ممبر پاپ آپ و… . تفاوت ممبر پروکسی با سایر روش های ممبر گیری در نحوه جذب آن است که این ممبر به صورت کاملا اختیاری و میل قلبی کاربر وارد کانال شما می شود و کاربر با آگاهی کامل از محتوای کانال شما جذب کانال شما می گردد . اما در اکثر روش های جذب ممبر در تلگرام این آگاهی در کاربر وجود ندارد و معمولا برعکس ممبر پروکسی ، مشتری شما نیستند و از خدمات و محصولات شما به ندرت استفاده می کنند.

نکات مهم در مورد خرید ممبر پروکسی تلگرام:

  • توصیه ما به شما این است که به جای خرید ممبر پروکسی، تبلیغ پروکسی تلگرام بخرید و مسئولیت برای فروشنده ایجاد نکنید تا اصلا به ذهن فروشنده، زدن ممبر برای برآورده کردن شرایط قول و تضمین ممبر ایجاد نگردد.
  • اگر احیانا این نوع ممبر را خریدید سعی کنید این مدل ممبر را از مرجع معتبر خرید کنید . از آنجایی که تقلب کردن در این مدل جذب ممبر، بسیار آسان است حتما بایستی ممبر را از مرجع معتبر خرید کرده باشید.
  • در زمان اجرای پروکسی به توصیه پنل داران گوش کنید و در زمان های اعلام شده پست قرار دهید.
  • قبل از اجرای تبلیغ پروکسی حتما و حتما محتوای مناسبی را آماده کنید و تیترهای جذاب بنویسید .
  • در اکثر پست هایتان حتما دعوت به اقدام داشته باشید.

خرید ممبر ارزان واقعیت دارد؟

تلگرام بستری اماده برای ایجاد کسب و کار است. برای بهتر دیده شدن کسب و کار نیاز به ممبر است پس باید به دنبال راهی برای جذب ممبر تلگرام باشید و آیا خرید ممبر تلگرام ارزان، واقعی است یا خیر؟ در جواب این سوال که سوال خیلی از افراد است باید بگویم بله خرید ممبر تلگرام ارزان واقعیت دارد و امکان پذیر است. منتهی ممبرهای ارزان قیمت کیفیت پایین تری دارند ، مانند ممبرهای اجباری تلگرام . در نظر داشته باشید که همه کسانی که کانالهای کسب و کار در تلگرام دارند برای بهتر دیده شدن می توانند با خرید ممبر تلگرام ارزان کسب و کار را خود را راه اندازی کنند و در هزینه ها صرفه جویی می شود از طرفی دیگر سرعت دیده شدن را بالا می برد.

ممبر پروکسی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

نتیجه تبلیغات پروکسی همان جذب ممبر پروکسی است که اینجا باید در نظر داشته باشید که این مدل تبلیغات برای هر کسب و کاری کارامد نیست . ممبر پروکسی برای کسب و کارهایی مفید است که خدمات یا محصولات کشوری ارائه می دهند، مانند خدمات آنلاین، فروش های اینترنتی با قابلیت ارسال به کل کشور، خدمات آموزش آنلاین و … . پس اگر کسب و کار شما محدود به شهر خاصی است احتمالا در تبلیغات پروکسی، هدر رفتن هزینه بسیار زیادی برای خودتان داشته باشید .

 

ممبرهای پروکسی تلگرامی را از کجا خریداری کنیم؟

برای دریافت ممبر پروکسی شما بایستی تبلیغات پروکسی داشته باشید . حال شرکت ها و افراد مختلفی فروش پلن های پروکسی را انجام می دهند. اینجا برای خرید ایمن بهتر است از مجموعه هایی که معتبر هستند خرید خودتان را انجام دهید. در نظر داشته باشید. مجموعه تبلیغات آنلاین یافابرند از شرکت های ارائه دهنده خدمات پروکسی تلگرام است . به آسانی می توانید خدمات مختلفی در حوزه پروکسی و ممبر از یافابرند بگیرید .

بعد از سفارش باید چکار کرد:

زمانی که شما استارت تبلیغات پروکسی و جذب ممبر را انجام دادید باید توجه داشته باشید که محتوای خوب و مخصوصا تیترهای عالی، حرف اول را در جذب ممبر خواهند داشت. اگر محتوای شما جذاب باشد شما می توانید به راحتی جذب ممبر بالایی را داشته باشید. در مدت زمان مشخصی که برای شما تعیین می شود می بایست داخل کانال خودتان پست ها را منتشر کنید. زمان های پست گذاری که از طرف پنل به شما اعلام می شود تقریبا طی تجربه ، بهترین زمان بندی برای بارگذاری است، پس در زمان های اعلامی پست هایی با تیترهای جذاب منتشر کنید. البته توجه داشته باشید که محتوای شما بعد از پروکسی هم باید مفید باشد وگرنه بعد از مدتی اعضای کانال ، کانال شما را ترک خواهند کرد.

 

نتیجه گیری کلی

جذب ممبر از طریق تبلیغات پروکسی از بهترین، مناسب ترین و پربازده ترین مدل های جذب ممبر سریع در تلگرام می باشد. شما می توانید یک شبه یک کانال تلگرامی را به درآمد برسانید. کافیست کانال مناسبی ایجاد کنید، محصولات یا خدمات قابل قبولی ارائه دهید و مطالب و کال تو اکشن های مناسبی در کانال خودتان منتشر کنید. اینک با یک تبلیغات درست و اصولی می توانید در یک روز به درآمد برسید و برای کسب و کار خودتان فروش ایجاد کنید. در این رابطه می توانید با یافابرند مشورت کنید، آژانس تبلیغاتی یافابرند می تواند به شما در سرعت بخشیدن به کسب درامد از مجموعه خودتان کمک کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *